Pravila korišćenja Telenor ForUma

Verzija 3

    Telenor ForUm počeo je sa radom 14. jula 2016. godine i predstavlja interaktivnu platformu za dodatnu podršku našim korisnicima. U okviru ForUma možeš diskutovati na teme o našim proizvodima i uslugama, odnosno pronaći odgovore na iste.

     

    Pristup Telenor ForUmu omogućen je svim registrovanim korisnicima. Registracija je besplatna, a obavlja se putem Facebook i Google naloga. Praktični savetnik za korišćenje ForUma kao i Uslovi korišćenja pomoći će ti da se lakše snađeš i i informišeš o svim funkcijama, a pronaći ćeš ih u sekciji „O ForUmu“.

     

    Da postaneš korisnik Telenor ForUma, neophodno je da imaš aktivan Facebook ili Google nalog.

     

    Napomena: Trenutno aktuelna Beta verzija, pa je moguće da naiđeš na određene propuste, za koje ćemo te zamoliti da nas obavestiš u okviru sekcije “O ForUmu”.

     

    Član 1.
    O Pravilniku


    1.1. Pravilnik je pregled opštih i posebnih pravila ponašanja
    Pravilnik sadrži sva pravila koja omogućavaju normalan rad Telenor ForUma.

    1.2. Pravilnik se prihvata učlanjenjem
    Svaki član Telenor ForUma prilikom registarcije prihvata sve odredbe Pravilnika i dužan je da ga poštuje.

    1.3. Posledice kršenja Pravilnika
    Ukoliko ne poštuješ Pravilnik, bićeš odgovarajuće upozoren i sankcionisan u skladu sa pravilima navedenim u sekciji Kršenje pravilnika.


    Opsta pravila i preporuke

    Član 2.
    O
    baveze korisnika Telenor ForUma

    1. 1. 2.1. Poštovanje pravilnika
      Pravilnik je tu da bi se poštovao.

      2.2. Poštovanje drugih korisnika Telenor ForUma
      Kao korisnik ForUma, u obavezi si da poštuješ druge korisnike i njihovo mišljenje bez obzira da li si saglasan sa njima ili ne.

      2.3. Korisnik je obavezan da poštuje pravo privatnosti drugih korisnika i svoje
      Zabranjeno je iznošenje podataka kojim bi se mogla narušiti privatnost ili ugled drugih korisnika.

      2.4. Koristiti Pretragu pre postavljanja pitanja ili teme
      Ukoliko želiš da pokreneš određenu diskusiju, koristeći Pretragu, prvo proveri da li u okviru Telenor ForUma već postoji diskusija ili pitanje na tu temu.

      2.5. Navođenje izvora i\ili autora teksta
      Ukoliko u okviru predloženog rešenja ili odgovora u diskusiji prenosiš tekst sa interneta ili iz novina, dužan si da navedeš izvor teksta i ime autora (ako je poznat). U slučaju da autor teksta nije poznat, neophodno je da navedeš da ti nisi autor teksta koji objavljuješ.

    Član 3.
    Nedozvoljeno ponašanje

    3.1. Nije dozvoljeno vređanje ostalih korisnika
    U okviru Telenor ForUma izričito je zabranjeno vređanje i provociranje ostalih korisnika, kao i podsticanje i širenje nacionalne, verske, rasne i druge mržnje i netrpeljivosti. Korisnik koji uvredom odgovori na uvredu biće, takođe, sankcionisan u skladu sa Pravilnikom.

    3.2. Izbegavati pisanje teksta ili delova teksta CAPS LOCK, kao i korisničkih imena
    Pisanje teksta ili delova teksta CAPS LOCK izbegavati jer se taj način pisanja prema Internet bontonu smatra vikanjem. Ovo pravilo se ne odnosi na pisanje zvaničnog naziva/imena (npr. institucije, kompanije, umetničko ime) i samo u tom slučaju se neće sankcionisati opomenom od strane administratora/moderatora. U korisničkom imenu dozvoljena je kombinacija velikih i malih slova, brojeva, interpunkcijskih znakova i razmaka. Upotreba samo velikih slova nije dozvoljena.

    3.3. Korišćenje neprikladnih i uvredljivih slika u potpisima
    Nije dozvoljeno korišćenje neprikladnih i uvredljivih tekstova i slika u potpisima kojima se vređa javni moral, nečija pripadnost određenoj društvenoj grupi, naciji, veri i sl.

    3.4.  Nije dozvoljeno lažno predstavljanje ili korišćenje višestrukih naloga
    Na Telenor ForUmu nije dozvoljeno je lažno predstavljanje i korišćenje višestrukih naloga od strane iste osobe u cilju varanja i vređanja drugih korisnika ili skretanja normalnog toka diskusije.

    3.5. Svaki vid slanja neželjenih informacija i uznemiravanja korisnika putem privatnih poruka nije dozvoljen
    Uznemiravanje korisnika putem privatnih poruka, vređanje, provociranje ili slanje reklama je najstrožije zabranjeno.
    U slučaju eventualnih problema, korisnik je dužan da nepravilnosti prijavi koristeći za to predviđenu funkciju, nakon čega će naš tim postupiti u skladu sa pravilima i korisnika upozoriti ili isključiti sa Telenor ForUma.

    3.6. Reklamiranje drugih sajtova nije dozvoljeno
    Bilo koja reklama komercijalnih i nekomercijalnih sadržaja, drugih foruma, drugih sajtova na bilo kom delu Telenor ForUma nije dozvoljena.
    Detaljnija pravila o zabrani spamovanja i reklamiranja možete pogledati u sekciji "Pravila vezana za reklamiranje i spam"

     

    Član 4.
    Stvari koje bi trebalo izbegavati

     

    4.1. Poruke bez smisla koje neće sadržati nikakav konkretan sadržaj, tipa: "Slažem se.", "I ja.", "Da!", "Ne!" i sl.

    4.2. Ne preteruj sa korišćenjem smajlija, interpunkcijskih znakova usled nepreglednosti poruka kreiranih na taj način.

    4.3. Ne očekuj da odmah dobiješ odgovor moderatora i drugih članova

    4.4. Ne postavljaj svoje diskusije/pitanja u pogrešnim sekcijama ili podsekcijama

    Posebna pravila

    Član 5.
    Pravila vezana za reklamiranje i spam


    5.1. Šta je dozvoljeno
    Dozvoljeno je u svom profilu u okviru stavke sajt postaviti adresu internet prezentacije po želji.
    Dozvoljeno je objavljivanje linkova u okviru poruka, kada ti linkovi ne promovišu sajt koji se bavi konkurentnom delatnošću, a sadržaj koji se na njima nalazi predstavlja nešto značajno za temu.

    5.2. Šta nije dozvoljeno
    Nije dozvoljeno postavljati reklamne elemente u lični tekst, potpis i ostale sekcije profila.
    Nije dozvoljeno postavljati tekst ili sliku koja poziva članove da posete web sajt iz profila.
    Nije dozvoljeno reklamiranje roba i usluga.
    Bilo koja radnja koju naš tim oceni kao zloupotrebu Telenor ForUma za besplatno reklamiranje nije dozvoljena.

    5.3. Sankcije
    Ukoliko pokušaš da zloupotrebiš Telenor ForUm u svrhu reklamiranja, može ti biti uskraćen pristup Telenor ForUmu trajno.

     

    Kršenje pravilnika

    Član 6.
    Upozorenja


    6.1. Kršenje opštih pravila ponašanja na Telenor ForUmu
    Ukoliko prekršiš neko od pravila ponašanja na Telenor ForUmu, naš tim ima pravo da te javno i\ili putem privatnih poruka upozori da ne ponavljaš radnje koje su predmet upozorenja.


    Član 7.
    Prijave problematičnih javnih i privatnih poruka


    7.1. Prijava problematičnih poruka
    Svaki korisnik ima pravo i obavezu da prijavi poruku kojom se na bilo koji način krše opšta ili posebna pravila ponašanja Telenor ForUma.
    Prijava problematične poruke se vrši putem funkcije [Prijavi zloupotrebu] koja se nalazi u donjem levom uglu svake poruke pod “Opcije”.

    7.2. Postupanje Tima Telenor ForUma po prijavi
    Tim Telenor ForUma će postupiti u skladu sa internim pravilima i cenzurisati ili obrisati problematičnu poruku, te upozoriti ili izreći  meru bana članu koji je tu poruku poslao.

    7.3. Ponašanje članova kojima je poruka upućena
    Ukoliko korisnik kome je poruka upućena uzvrati istom merom i uvredi drugog korisnika, biće mu izrečena ista mera kao i korisniku koji je počeo sa uvredama i\ili uznemiravanjem.

     

    Dodatne napomene

    Član 8.
    Pitanja odgovornosti za sadržaj na Telenor ForUmu


    8.1. Odgovornost korisnika
    Ukoliko objavljuješ komentare, moralno, pravno i krivično si odgovoran za njihov sadržaj.

    Član 9.
    Pitanja vlasništva sadržaja Telenor ForUma


    9.1. Vlasništvo Telenor ForUma
    Svaka poruka koja se objavi na forumu postaje vlasništvo Telenor ForUma.

    Član 10.

    Ukoliko si na Telenor ForUmu ulogovan putem Facebook ili Google naloga, sa uređaja koji nije tvoj, budi siguran da si, nakon što si se izlogovalo sa Telenor ForUma, izlogovan i sa svojih Facebook i Google naloga.