Uređivanje Connect naloga

Verzija 2

    Za sve promene na svom profilu odaberi „Moj Connect nalog“.

     

    • Kako se menja ili dodaje broj mobilnog telefona?
    • Najpre se registruj ili uloguj na Moj Connect nalog
    • Klikni na na Uredi pod Moji telefonski brojevi;
    • Unesi novi broj i zatim odaberi Sačuvaj;
    • Da bi verifikovao/la broj mobilnog telefona, poslaćemo verifikacionu šifru SMS-om;
    • Unesi verifikacionu šifru u polje PIN kod;

     

    Napomena: Možeš da dodaš više od jednog broja mobilnog telefona na Connect nalog. Nakon dodavanja, bićeš u mogućnosti da korisitš bilo koji broj za logovanje.

     

    Kako se menja ili dodaje mejl adresa?

     

    Ako imaš postojeću mejl adresu ili broj mobilnog telefona:

    1. Uloguj se na Moj Connect nalog;
    2. Klikni na Uredi pod Moje mejl adrese;
    3. Unesi novu mejl adresu, ponovi novu mejl adresu u sledećem polju i zatim klikni na Sačuvaj;
    4. Poslaćemo verifikacioni mejl sa verifikacionim linkom. Da bismo to uradili, samo klikni na link za verifikaciju nove mejl adrese.

     

    Ako ne možeš da promeniš svoju mejl adresu, slobodno u poruci javi broj koji si povezao/la sa Connect ID-jem, proveriću sve.

     

    Napomena: Možeš da dodaš više od jedne mejl adrese na Connect nalog. Pošto dodaš mejl adresu, odaberi onu koju želiš da bude primarna. Npr. ako kasnije treba da resetujeteš lozinku, poslaćemo link za reset upravo na mejl koji si odabrao/la da bude primaran.