Verifikacija i lozinka na Connect nalogu

Verzija 2
    • Zaboravio/la sam svoju lozinku, šta treba da uradim?
    • Unesi broj svog mobilnog telefona ili mejl adresu koja je povezana sa Connect nalogom i klini na Registruj se;
    • Ako korisnički nalog postoji, pojaviće se opcija Zaboravili ste loziniku, nalazi se odmah ispod polja za loziniku;
    • Primićeš SMS ili mejl za resetovanje lozinke. Klikom na link imaš mogućnost da odabereš novu loziniku;

     

    Kako mogu da promenim lozinku?

    • Da bi promenio/la svoju lozinku, uloguj se na svoj Moj Connect nalog i u drugom tabu Lozinka unesi sadašnju lozinku, a potom novu lozinku koju je potrebno da ponoviš;
    • Na kraju klikni na Sačuvaj kako bi nove promene bile odmah zabeležene na tvom nalogu;

     

    Šta je verifikaciona šifra?

    Verifikaciona šifra je četvorocifreni PIN kod koji stiže u vidu SMSa na tvoj uređaj i može se koristiti samo jednom. Uz pomoć ovog koda se verifikuje tvoj broj mobilnog telefona.

     

    Zašto nisam primio/la verifikacionu šifru?

    Možda je u pitanju nevažeći broj mobilnog telefona ili tehnička greška. Molim te da ispratiš sledeće korake, proveriš da li je sve ok i pokušaš ponovo:

    • Da li broj telefona koji si odabrao/la može da prima SMS-ove?
    • Da li se broj trenutno nalazi u dometu mreže?
    • Pogledaj da li je tačan pozivni broj zemlje i koristi format +3816...
    • Isključi, pa uključi telefon;

     

    U slučaju da ni nakon ovih provera verifikaciona šifra nije stigla, javi mi u poruci broj telefona, da proverim detalje.