U kom roku od momenta uplate računa, novac stiže do Telenora?

Verzija 9

    Preporuka je da za plaćanje koristiš eRačun, nema provizije i knjiženje je u istom danu za sve uplate pristigle do 19h. Ova usluga je besplatna, pogledaj kako da promeniš način za dostavu računa na: https://giphy.com/gifs/l41m5RcpRgaGTIVEs

    https://giphy.com/gifs/l41m5RcpRgaGTIVEs

     

    Plaćanje računa u pošti

     

    Ako račun plaćaš u pošti orginalnom uplatnicom ili nalogom za opštu uplatu (ručno popunjena uplatnica) do 16h radnim danima, uplata će biti rasknjižena istog dana.  Nije moguće da sve uplate budu evidentirane istovremeno i knjiženje je u periodu od 19 – 21h, nakon čega stiže SMS kao potvrda. Bitno je da poziv na broj i broj tekućeg računa budu tačni i uneti u za to predviđena polja.

     

    Podatke za uplatu u svakom trenutku možeš da proveriš putem app Moj Telenor. U slučaju da primetiš da poziv na broj nije dobar, možeš da mi se javiš u privatnoj poruci, ispravićemo to Kako bi se izbegle greške koje prepisivanje podataka sa sobom nosi, predlažem da se priključiš našoj zelenoj družini i svoj papirni račun zameniš za elektronski, plaćanje sa njim je na klik, pogledaj kako: https://www.youtube.com/watch?v=tm4pSnUInEU

     

    Plaćanje računa u banci/onlajn

     

    U slučaju da praktikuješ plaćanje u banci, bilo fizički, bilo onlajn, sve uplate do 16h radnim danima, odnosno do kraja poslovnog dana* sa ispravnim podacima stižu do nas u istom danu. Kako bi bio siguran/na da će uplata do nas stići istog dana, predlažem aktivaciju eRačun, koji pored jednostavnog plaćanja i brzog knjiženja omogućava i detaljni grafički prikaz potrošnje u prethodnom mesecu.

    Plaćanje računa putem trajnog naloga

    Ukoliko u svojoj banci koristiš uslugu Trajnog naloga, uplate se knjiže svakog 18-og u mesecu - izuzetak su Telenor banka i OTP banka koje svoje uplate putem usluge Trajni nalog prebacuju istog dana i koje se knjiže po dobijanju spiska uplatilaca od banaka. Ukoliko razmišljaš da trajni nalog zameniš eRačunom, više informacija možeš da potražiš i na: https://forum.telenor.rs/docs/DOC-1053?sr=search&searchId=e4daefa1-a31c-4ca4-960b-90630ab48bd0&searchIndex=0

    Napomena: Vikendom platni promet ne radi, tako da sve uplate do nas stižu u ponedeljak, kada se i evidentiraju. Izuzetak od ovog pravila je eRačun koji omogućava direktno plaćanje i knjiženje i u danima vikenda.

    *Banke i druge platne institucije su, po zakonu o platnim uslugama, dužne da sve uplate primljene do kraja poslovnog dana, istog dana prebace na racun primaoca. Poslovni dan traje do preseka stanja i nije isti kod svih banka.