1 2 Prethodno Sledeće 20 odgovora Najnoviji odgovor dana 28.07.2017. 03.22 napisao/la je svetislav

    Koja je poenta ovog foruma?

    n1tr0

      Koja je poenta ovog foruma ako ne zelite da odgovarate na prava pitanja korisnika, vec samo na hvalospeve i na pitanja ciji se odgovor moze naci za 20 sekundi na samom sajtu? U tom slucaju ovaj forum nema smisao... Dakle, molim vas jos jednom - videli ste pitanja, nemojte da ih ignorisete, nego lepo odgovorite. Hvala

        • 1. Re: Koja je poenta ovog foruma?
          ivana.

          Ćao, želja nam je da na ForUmu ljudi dele svoja iskustva, mišljenja i ideje o našim proizvodima i uslugama. U pitanju je međusobna komumikacija među korisnicima i ako odgovor izostane, uključujemo se u diskusiju.

          Videla sam tvoje komentare koji se odnose na cenu, žao mi je ako ti ne odgovara i nadam se da će se pojaviti kombinacija koja će za tebe biti odgovarajuća.

          1 od 2 smatraju da je ovo korisno
          • 2. Re: Koja je poenta ovog foruma?
            jokjuar

            Da se razumemo, podržavam ovaj vid interakcije sa korisnicima, ali na ovaj način nema razlike između ove forumske i komunikacije na fejsbuku. Jedinu korist ponovo imate vi kao firma,  jer će ovde mnogo manje ljudi da vidi one sa problemima i žalbama, nego na fb profilu Telenora. 

            • 3. Re: Koja je poenta ovog foruma?
              n1tr0

              Znaci zvanicno objasnjenje Telenora zasto su telefoni skuplji nego u slobodnoj prodaji (i to 20 000 RSD u specificnom primeru) visegodisnjem korisniku sa 2 ugovora je "zao nam je ako ti ne odgovara"??? Pa kome odgovara da plati 20 000 RSD skuplje bilo sta i obaveze se na jos dodatno mesecno placanje. Vidimo se mi u avgustu cim se vratim u Srbiju da prenesem brojeve u drugu mrezu, stvarno ste postali bezobrazni i neobzirni prema korisnicima

               

              A sto se tice poente foruma, ne znam opet koja je poenta samog, kada se to diskutuje i na drugim forumima, ali tamo za razliku od ovog se necenzurisano moze uporedjivati sa ostalim operaterima i konkretnim cenama kod njih

              Da li je ovde dozvoljeno da se stvarno diskutuje o vasim uslugama i da npr. okacim snimak u centru NS i u vasoj poslovnici kako Telenorov internet jedva radi, a od nekog drugog operatera leti i da diskutujemo o kvalitetu mreze. Hoce li biti to cenzurisano? Jel smem da pitam zasto mi reklamacije salje odgovor na reklamaciju da proverim podesavanja mog telefona zbog reklamacije u kojoj sam im poslao screenshot protoka od 0.01 Mbps sa full H+ signalom i snimak iz opet poslovnice gde svaki izlozbeni telefon isto ne ide preko 0.01-0.02 Mbps? Ni to necete cenzurisati?

              • 4. Re: Koja je poenta ovog foruma?
                raša

                Zdravo,

                Postoji nekoliko razloga možda što su telefoni skuplji nego u slobodnoj prodaji a oni su:

                Korisnik nekad nema pun iznos da plati ceo telefon pa mu više odgovara da ga otplaćuje mesečno lakše zar ne?

                Sa mesečnom pretplatom se dobijaju i minuti i poruke kao i prenos podataka što zaista nudi korisniku da mobilni telefon koristi na najbolji način.

                 

                Ovo je naš stav i svakako se više isplati kupiti telefon na mesečnu pretplatu!

                 

                Srdačno

                • 5. Re: Koja je poenta ovog foruma?
                  n1tr0

                  Ajde sada da objasnim zasto to nema nikakve logike.

                  1) svuda se telefoni mogu kupiti na rate bez kamate - toga smo svi svesni - pogledajte malo kod Gigatrona, iStyle, itd. Dakle to nije apsolutno nikakva povoljnost.

                  2) korisnik moze da placa mesecnu pretplatu i bez potpisivanja ugovora na 24 meseca i takodje bez kupovine uredjaja kod vas - korisnik nije obavezan da kupi telefon kako bi koristio vase usluge

                   

                  Isto tako su me zvali iz call centra i govorili da je isplativije tako kupiti telefon, pa ajde da sumiramo - postoji opcija da:

                  1) korisnik sklopi ugovornu obavezu kod vas na 24 meseca, dobije zakljucan telefon i plati ga odjednom ili na rate

                  2) korisnik sklopi ugovornu obavezu na neodredjeno, kupi otkljucan telefon i plati ga odjednom ili na rate, a razlika sem otkljucanog telefona je u tome sto ce proci dosta jeftinije (u primeru koji sam izneo je razlika 20 000 RSD)

                   

                  Sad vi meni objasnite kako je jeftinije kod vas.

                  Nije problem ni da odradim matematciku racunicu

                  • 6. Re: Koja je poenta ovog foruma?
                    filipmajkić

                    Reći ću svoje viđenje, ljudi se sa time mogu ili ne moraju složiti. Uz dužno poštovanje i prema tebi i prema Telenoru, Telenor nema obavezu da bude najjeftiniji. Isto tako, sasvim je moguće - da ne kažem i dozvoljeno - da žele da podstaknu određene pakete. Pa tako telefon X može da bude slabo isplativ sa nekim jeftinijim paketima, ali veoma isplativ sa drugim, skupljim paketima, ili paketima koji idu uz digitalne servise, više interneta...Što bi bilo i logično, jer verovatno i oni žele da podstiču korisnike da se pretplaćuju na veće, tj. vrednije pakete. Ništa čudno, ništa strašno, ništa nerazumno. Jasno je meni da bi gomila ljudi sa paketima u vrednosti do/oko 1000 dinara mesečno, ili da kažemo do 10-ak evra mesečno, želela da dobije veoma povoljne telefone, ali...u krajnjoj liniji, ako je drugde jeftinije ili povoljnije, šta fali da se uzme uređaj tamo?

                     

                    Naravno, verujem da ovo što sam opisao varira od slučaja do slučaja. Za neke telefone važi da su povoljni, neki nisu povoljni ni kada se daju uz viši paket. Tu ima i drugih faktora poput odnosa sa distributerima/uvoznicima/dobavljačima, procene koje telefone treba nuditi i po kojoj ceni u odnosu na druge, slične modele nekih drugih kompanija kojih ima u ponudi i tako dalje. Treba imati u vidu i da se broj pretplatnika stabilizovao, nema više ljudi koji nemaju mobilni broj pa da ih treba privlačiti ekstra-povoljnim cenama uz najjeftinije pakete. Sada je sigurno cilj povećati kvalitet paketa, a ne mamiti klince da uzmu svoj prvi smartfon.

                     

                    Dabome, ovo je moje viđenje stvari. Ne radim za Telenor, nisam zaposlen tamo, nemam nikakvu "dojavu" šta žele - ovo je samo neko moje logično razmišljanje Ni u Americi ili Nemačkoj nije iPhone najjeftiniji kada ga kupiš kod operatera uz najniže pakete/pretplate...I sam spadam u grupu korisnika koji izdvajaju 10-ak evra za paket.

                    1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                    • 7. Re: Koja je poenta ovog foruma?
                      zlatkoovcina

                      Pozdrav,

                       

                      Kao sto i sam znas i vidis, forum je jos uvek u "razradi".

                      Inicijalno je planirano da se oforme diskusije, da se krene sa pitanjima, predlozima, komentarima, i da se, kao i na svakom drugom forumu, ukljuce i drugi korisnici u iznosenje svojih utisaka i misljenja. Da se medjusobno pomazemo, i da ponekad brze dobijemo odgovore direktno od korisnika.

                      Ne ocekuj da ce na pitanja odmah biti odgovoreno od strane onih koji na takva pitanja imaju odgovor. Vecina korisnika, koji su ovde od pocetka, su samo ljudi koji zele da pomognu i olaksaju drugima, da odgovore na pojedina pitanja bez da se na odgovor ceka dan/dva.

                      Forumi funkcionisu tako sto svako moze da pomogne/odgovori, ako ume, zna i ima vremena.

                      Pitanja koja su van okvira onoga sto znaju korisnici foruma, pa i moderacija/administracija, svakako nisu pitanja na koja ces dobiti direktan odogovor.

                      Zasto su cene u poslovnicama takve kakve jesu je pitanje na koje neces dobiti odgovor ni u poslovnicama, kao sto neces dobiti odgovor zasto nam je gorivo toliko skupo ako to pitanje postavis na pumpi.

                      To je politika kompanije, i nju odredjuju ljudi do kojih ni ti ni ja ne mozemo doci.

                      Da li je to korektno...mozda i nije, ali je tako i ne moze se izmeniti.

                      Ne mora da ti se dopada, imas druge opcije i solucije, druge provajdere, druge prodavnice...ali je forum korak napred u komunikaciji sa korisnicima, kao i u brzini resavanja problema.

                      Vreme ce pokazati kako ce se forum razvijati, ali smo u dobroj meri za to zaduzeni i ti i ja!

                      Ako se mi potrudimo da od ovog mesta napravimo konstruktivno mesto na kome moze da se pronadje dosta odgovora na cesta pitanja, kao i tips&tricks tema...onda forum moze da bude korisno i lepo mesto.

                      Ako dodjemo ovde da pljujemo po onome sto nam je omoguceno...tesko da ce se ovo razviti u nesto korisno.

                      Da li treba otvoreno ukazati na greske i propuste - da.

                      Da li treba koristiti ovaj kanal u punom obimu - da.

                      Da li vremenom to sve moze doneti neke izmene - ostaje da se vidi.

                      Suma sumarum: imas kanal u kome ces vremenom moci da nadjes dosta odgovora, da pronadjes resenje za mnoga pitanja, brzu i laganu pomoc...ali ne ocekuj da na sva pitanja dobijes odgovore.

                       

                      Pozdrav

                      1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                      • 8. Re: Koja je poenta ovog foruma?
                        svetislav

                        Poštovani,

                        nije cena problem,nije problem ni obaveza koju preuzimaš prilikom "kupovine" problem je generalno, tretman korisnika ,nedostatak realne konkurencije i već uhodan princip " ne moraš ti ima ko hoće ako ti nećeš" i slične logike uvezene iz zapadnih potrošačkih društava gde je jedina svrha ponude što veća prodaja makar kakvog kvaliteta i vrste proizvoda.....i da ne tupim dalje....izneću Vam jedan slučaj bahatosti i nepoštovanja korisnika i Zakona o zaštiti potrošača....Naime uzeo sam aparat na paket u Telenor-u (5-6 po redu otkad koristim usluge Telenora ili ti BK telekoma od 1999 godine...), u pitanju je Lumia Windows phone....posle godinu dana korišćenja umire displej lagano....odnosim aparat u Telenor koji ga šalje na servis u Pro mobi koji konstatuje očigledan kvar-ekran žuti oko tastera sa strane menja LCD displej i to je ok .Kažu LCD test ok.Posle manje od mesec dana ekran ponovo umire.Opet se nosi na servis u Pro mobi koji konstatuje grešku ali zbog "neovlašćenog" lemljenja ne priznaju garanciju.....Vraćaju mi aparat uz konstataciju da je vršeno nestručno lemljenje....na moju molbu da razmotre moju molbu da mi se izađe u susret kao dugogodišnjem korisniku i uz napomenu da je aparat u garanciji servisiran isključivo u njihovom ovlašćenom servisu i da su nestručno lemljenje izvršili upravo oni (Pro mobi) Telenor se poziva na izveštaj servisa da je neko navodno nesavesno ,neovlašćeno ili nestručno odradio nekakav servis.....Vrh bezobrazluka ,gluposti i bahatosti.Pošto mi telefon treba radi obavljanja poslovnih aktivnosti obratiću se Društvu za zaštitu prava potrošača,Tržišnoj inspekciji, dati telefon sudskom veštaku ,jer tako zakon nalaže kad dokazuješ nestručan rad od strane pružaoca usluga,izneti svoj problem , osim ovde i na drugim društvenim mrežama pa da Vam odradim makar i antireklamu...i to je bolje nego nikakva reklama...... Srdačan pozdrav svim sadašnjim,budućim, nadam se zadovoljnim  korisnicima ....kao i samoj Kompaniji.....

                        • 9. Re: Koja je poenta ovog foruma?
                          ivana.

                          Pozdrav Svetislave, krivo mi je zbog situacije o kojoj pišeš, ali i zbog stečenog utiska. Proveriću izveštaje servisera, molim te mi u poruci javi broj uz koji je uređaj kupljen.

                          1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                          • 10. Re: Koja je poenta ovog foruma?
                            svetislav

                            Poštovana,

                             

                            brojevi servisnih naloga su 17048548/17 i 17055777.Obratite pažnju na datume izdavanja naloga.Na prvi servis aparat je predat 03.06.2017. a vraćen  nakon par dana bez servisnog izveštaja koji je naknadno dostavljen poštom tek nakon druge reklamacije i napomene da mi nije uručen izveštaj.Datum izdavanja i forma radnog naloga sa prvog i drugog servisa se bitno razlikuju kao i datum izdavanja prvog izveštaja što bi praktično značilo da je izveštaj sa prvog servisa pravljen kasnije, čak i posle drugog slanja na servis.To indicira da aparat prvi put uopšte nije ni bio u PRO MOBI neko je odrađen negde gde ga je Vaš akviziter, kome je i predat ,poslao .Nakon slanja aparata na drugi servis 27.06.2017. utvrđuje se neovlašćeno lemljenje na ploči što je potkrepljeno fotografijom i od službe Telenora za reklamacije dopisom da se usled toga gubi pravo na garanciju.To samo potvrđuje da je i prvi servis "odrađen" kod nekog nestručnog lica,pa naknadno napravljen papir kao da je bio u ovlašćenom servisu....zato je na drugom servisu i ustanovljeno "neovlašćeno", "nestručno" ili kakvo već lemljenje....Molim Vas proverite , naravno , ukoliko ste u mogućnosti....Napominjem da sam Vaš dugogodišnji korisnik, u principu , zadovoljan...ali posle ovakvog tretmana mislim da ću prekinuti saradnju sa Vama i svih 6 ugovora koji su na meni i članovima porodice prebaciti u bilo koju drugu mrežu....

                             

                            Pozdrav!

                            • 11. Re: Koja je poenta ovog foruma?
                              ivana.

                              Hvala na svim detaljima, biće mi potrebne još neke informacije, poslala sam ti poruku, pls, proveri.

                              1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                              • 12. Re: Koja je poenta ovog foruma?
                                svetislav

                                pls? poruka je gde??

                                • 13. Re: Koja je poenta ovog foruma?
                                  raša

                                  Svetislav The Charmer na ForUm-u imas inbox tamo ti je verovatno Ivana J pisala

                                  1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                                  • 14. Re: Koja je poenta ovog foruma?
                                    svetislav

                                    Hvala Vama na silnim proverama ali od njih ,iskreno, nemam nikakve koristi jer se non stop tvrdi nešto što je Vaše (Telenor+ProMobi) pravo, a to je tvrdnja da je aparat "nestručno" servisiran....a servisiran je isključivo u "ProMobi" servisu ili možda nije....ako je oba puta bio u "Pro Mobi"-ju ...ne razumem Vašu tvrdnju i ne vidim nikakvu logiku u tome da navodite da je aparat nestručno servisiran ako je servisiran u ovlašćenom servisu....osim ako ne želite da priznate Vaš nestručan rad prilikom prvog servisa pa sad eto nećemo dalje da popravljamo a ne damo ni drugi aparat pa hajde da kažemo da je korisnik sam nosio negde na servis pa ćemo mi da ustanovimo to na drugom servisu pa ćemo mu ukinuti garanciju... odakle nekom može da padne na pamet da tvrdi da je korisnik namerno nosio aparat u servis koji nije ovlašćen da se otklanja kvar kad je aparat sve vreme u važećoj garanciji....možda zato što sam tražio nov aparat, jer posle 20-ak dana nakon prve popravke opet se kvari....pa ko želi aparat koji se kvari u tako kratkom roku , ponovo....uopšte besmisleno je to što se dešava i Vaša isključivost i odnos prema poštenom korisniku ,što za sebe mirne duše mogu da tvrdim... i da, umalo da zaboravim , naravno dobio sam sve fotografije i izveštaje ali tek na moje dopise .....i to su dve fotografije na kojoj je IMEI mog aparata a na drugoj fotografiji spornog lemljenja  se ne vidi ništa više od toga npr. jeli to slika od mog telefona?  vi ćete verovatno reći da jeste i ja ću Vam verovati? kao što i Vi meni verujete da aparat nije davan nigde drugde osim Vama odn. Vašim akviziterima....

                                     

                                    4:35 AM

                                     

                                    ReplySelect to enter your comment text

                                     

                                    1 2 Prethodno Sledeće