9 odgovora Najnoviji odgovor dana 31.08.2016. 06.20 napisao/la je ivanminic

    Zasto ljudi zaposleni u Telenoru ne odgovaraju na pitanja?

    retrointrigant

      Interesuje me zasto ljudi koji su zaposleni u Telenoru selektivno odgovaraju na pitanja?

      Primecujem da odgovaraju i to vrlo redovno na pitanja tipa "da li da uzmem ovaj telefon ili onaj?" a na pitanja "zasto su telefoni uopste skuplji u telenoru nego na trzistu" ne odgovaraju.

       

      Sram vas bilo.

        • 1. Re: Zasto ljudi zaposleni u Telenoru ne odgovaraju na pitanja?
          mdamnjanovic

          Nisi mi jasan. Zašto bi ti bilo ko objašnjavao zašto su mu cene tolike? Oni mogu da formiraju cene kako oni procene. Ako ti se cene ne sviđaju (kao što ni meni ne odgovaraju), ne uzmeš telefon na ugovor i gotovo.

           

          Kao što si mogao da primetiš, Telenor zaposleni su tu ako ti zatreba njihova pomoć, ako imaš neki problem.

          1 od 1 smatraju da je ovo korisno
          • 2. Re: Zasto ljudi zaposleni u Telenoru ne odgovaraju na pitanja?
            dushanmrwić

            Pa slusaj anonimni covece. Normalno je da ce za dvesta do trista evra biti skuplji telefon jer oni kad nabavljaju nedaju im besplatno nego moraju da plate unapred koliko ja znam. Oni tebi nemoraju uopste zbog toga da se pravdaju. Ja kad god nisam nesto znao ili mi je bila potrebna pomoc bilo na forumu ili na fb ili preko broja 9000 uvek sam dobijao pomoc od njih. Zato sto su ljubazni i imaju ljubazne operaterke zato sam ja kod njih vec 4 ili 5 godina i necu da ih menjam

            • 3. Re: Zasto ljudi zaposleni u Telenoru ne odgovaraju na pitanja?
              dushanmrwić

              A kako to po tebi postupa Telenor?

              Ako ti cene smetaju imas Mts i Vip pa predji tamo bas ces se proslavis. Mozda su za neki evro skuplji, ali bolju uslugu pruzaju i od vipa i mts-a. Znaci ako ti se ne dopadaju cene slobodno napusti telenor. Ne teraju te oni puskom da budes njihov korisnik. Nije ni cudo sto te banuju. Ko si ti da nekom odredjujes kako ce da uskladjuje cene. Te cene su po evropskim standardima. Tako ti se krecu i u Francuskoj i Norveskoj.

              • 4. Re: Zasto ljudi zaposleni u Telenoru ne odgovaraju na pitanja?
                retrointrigant

                Ti si nepismen, nemam sta sa tobom da razgovaram. Na kraju krajeva, tebi nisam ni postavio pitanje, jer se ti tek ni za sta ne pitas, a mozda i bolje.

                • 5. Re: Zasto ljudi zaposleni u Telenoru ne odgovaraju na pitanja?
                  retrointrigant

                  Za sve vas koje interesuje zasto telenor zaposleni selektivno odgovaraju na pitanja, upravo sam pisao telenoru zvanican mejl sa sledecom sadrzinom:

                  "

                  Postovani,

                   

                  cestitam vam na inovativnoj ideje da napravite forum na kom ce korisnici kao i zaposleni u telenoru postavljati pitanja, odgovarati na pitanja, ili prosto deliti svoje utiske i zapazanja.

                   

                  Na zalost, stvari ne funkcionisu tako dobro.

                  Jedno moje zapazanje je da ljudi zaposleni u telenoru odgovaraju na pitanja i cak i markiraju konverzacije kao "odgovorene" samo na pitanja koja su neutralna ili favorizuju telenor. To su pitanja tipa "da li je bolje uzeti ovaj paket ili onaj paket" ili "kako da aktiviram ovo ili ono".

                  Medjutim, na pitanja koja su zaista konstruktivna kritika telenoru kao operateru ili ozbiljnoj kompaniji, ljudi zaposleni u telenoru se jednostavno prave da ih ne vide. To nama, neutralnim korisnicima foruma zaista deluje neozbiljno i srozava ugled jednog od pretendenata za sam vrh mobilne telefonije u Srbiji i regionu.

                   

                  U iskrenoj nadi da cete prelezati ove decje bolesti i smoci snage da mi odgovorite na pitanje,

                  srdacno vas,

                   

                  Nikola"

                  Let's wait and see

                  • 6. Re: Zasto ljudi zaposleni u Telenoru ne odgovaraju na pitanja?
                    filipmajkić

                    Imaš tu i još jedan faktor...

                     

                    Ljudi koji ovde odgovaraju sigurno nisu zaduženi za osmišljavanje cenovne politike u Telenoru, sklapanje ugovora sa proizvođačima mobilnih telefona i slično. Verovatno su za te stvari zadužene neke druge osobe iz drugog odeljenja, menadžeri i slično. Ne može sada neko ko je zadužen za komunikaciju sa korisnicima da traži odgovor od marketing menadžera, niti je prisutan na razgovorima ili tokom osmišljavanja cena. Jednostavno, nisu u poziciji da odgovaraju na takva pitanja.

                    • 7. Re: Zasto ljudi zaposleni u Telenoru ne odgovaraju na pitanja?
                      retrointrigant

                      Pomeramo se sa mrtve tacke i voleo bih da i ostali korisnici doprinesu razvoju bolje usluge u Srbiji, a ne samo da gledaju svoj neki sitan licni kratkorocni interes tipa da li je bolje uzeti ajfon 5s ili 5-nesto.

                      Filip Majkić nisu najverovatnije u poziciji da odlucuju o tome, da, ali isto tako su u obavezi da ako na neko pitanje nemaju odgovor potraze odgovor od svog sefa poslovnice ili dalje, sefa centrale, sefa regionalnog centra, itd.

                      Stigao mi je odgovor iz telefona danas, i interesantno, bas ih interesuje koje teme nisu odgovorene i evo sta sam im pisao:

                      Postovani,

                      teme na koja nismo dobili odgovor su:

                      Zasto je Telenor ovde skuplji nego u Engleskoj?!

                      Zasto su telefoni skuplji nego u slobodnoj prodaji?

                      Zasto ljudi zaposleni u Telenoru ne odgovaraju na pitanja?

                      Hvala.

                      P.S. tema u sredini je markirana kao odgovorena iako je telenor operater odgovorio nesto potpuno nejasno i svi ostali kasniji clanovi foruma su trazili dodatno objasnjenje.

                      Nadam se odgovorima uskoro.

                       

                      Nikola

                      • 8. Re: Zasto ljudi zaposleni u Telenoru ne odgovaraju na pitanja?
                        retrointrigant

                        Update: pre neki dan su mi pisali kako im treba vremena da provere navode i da ce mi se javiti sa odgovorom. Let's wait and see, imam ja vremena, pa cemo se terati!

                        • 9. Re: Zasto ljudi zaposleni u Telenoru ne odgovaraju na pitanja?
                          ivanminic

                          I ... sta? Dobices odgovor koji je potpuno beskoristan i besmislen.

                           

                          Ja ne znam ljudi zasto je vama toliko tesko da shvatite da mobilni operateri, kao i sve ostale privatne firme, nisu humanitarne organizacije i nije im jedini cilj da korisnici budu presrecni. Zadovoljstvo korisnika je vazna tema, ali i tema gde se uvek balansira sa profitom.

                           

                          Zasto je ovde ovako, a negde drugo je nekako drugacije? Zato sto postoji niz faktora koji su razliciti i uticu na to. Ne mozes posmatrati izolovano stvari. Odnosno mozes, ali je to besmisleno.

                           

                          U ugovoru stoji na šta se obavezuje Telenor, a na šta korisnik. To je ono što je Telenor dužan da pruži korisnicima. Ako nisi korisnik, nije dužan čak ni to.

                           

                          Kako ni jedno od ovih pitanja nije iz domena onoga čime se Telenor bavi, ne vidim nikakvu potrebu da se na njih odgovara.

                           

                          To je stvar dobre volje kada je firma u pitanju. Kada je u pitanju pojedinac, stvar vaspitanja. Pitanja su na nivou onih sa porodicnih slava kad te neko pita - Kolika ti je plata?

                          2 od 2 smatraju da je ovo korisno