1 2 Prethodno Sledeće 17 odgovora Najnoviji odgovor dana 15.10.2016. 02.51 napisao/la je mdamnjanovic Idi na prvobitnu objavu
      • 15. Re: Moj Telenor

        Jako sam nezadovoljna Telenorom,od kada postojite,moja porodica i ja smo kod vas u mrezi,cak i dok se niste zvali Telenor...I nasu Firmu smo ukljucili u vasu mrezu...Ja imam problem sa mojim telefoniom,vi ne znate sta da radim...A sta ja da radim...Memorija mi je vecito puna,jednu aplikaciju jedinu imam skinutu...Sve ostale deaktivirane,stalno brisem kes memoriju,brisem sve zivo,prazan mi tel.,i opet mi ne funkcionise ,ni ta jedna jedina aplikacija koju imam,zbog prepune memorije...Ne zelim da vracam na fabricka podesavanja,zato sto imam vazne poruke na viberu u telefonu,koje su mi bitne za posao... Bila sam u  Kragujevcu u vasoj poslovnici,gde su jako ne ljubazni bili,i ne zainteresovani da mi nadju resenje... Takvu neodgovornost i bezobrazluk jos nisam videla...

        • 16. Re: Moj Telenor
          thestefaneli

          Zaista mi je žao što si imala negativno iskustvo kod nas u Kragujevcu Vanja Preporučio bih ti da nabaviš memorijsku karticu za svoj telefon, na koju bi prebacila sav sadržaj iz memorije telefona, da bi on mogao da funkcioniše onako kako i treba.

          • 17. Re: Moj Telenor
            mdamnjanovic

            Pa i nema rešenja za taj problem. Jednostavno, telefon ima premalo interne memorije i to je to. Ni memorijska kartica ne pomaže sigurno jer nije moguće baš sve aplikacije prebaciti sa interne memorije na nju.

            1 2 Prethodno Sledeće