1 odgovor Najnoviji odgovor dana 02.09.2016. 03.01 napisao/la je ivana.

    Sitna slova

    boki

      Zašto na ovam sajtu nigde nisu navedeni realni troškovi ugovora i mobilnih uređaja(ili ih bar ja nisam našao)?

      Dolazim danas u radnju sa namerom da pređem na postpejd,već izabrao telefon i tarifu prema sajtu,a tamo mi zaposleni kažu nije to ta cena već neka druga.Učešće za telefone zavisi od toga da li si zaposlen, te za nove korisnike nema telefon za dinar itd.

      Ništa od toga ne bi bilo problem da je to sve lepo ovde navedeno, stvarno nije u redu osećam se prevareno.

      Jedina pozitivna stvar je što su zaposleni bili jako ljubazni.

        • 1. Re: Sitna slova
          ivana.

          Zdravo Bojane, za prvu kupovinu, ako već nemaš postpejd broj kod nas, se prolazi provera solventnosti, na osnovu koje dobijamo informaciju o eventualnim pretplatama unapred, koje se vraćaju kroz naredne računa, umanjeni su za 50% doke ceo iznos ne bude vraćen. Ono što mogu da predložim jeste da odabereš postpejd paket i broj, nakon šestog plaćenog računa neće biti ovih dodatnih provera. Drago mi je da si zadovoljan radom kolega. U kojoj poslovnici si bio, da im prenesem tvoje utiske? :)

          3 od 3 smatraju da je ovo korisno