11 odgovora Najnoviji odgovor dana 04.05.2017. 00.53 napisao/la je markaba

    Raskidanje ugovora zbog nedostatka Telenor mreže ..

    markaba

      Živim i radim u Kosovskoj Mitrovici. U poslednjih 2-3 godine mreža u samom gradu je vrlo nestabilna.  U zadnjih par meseci je nedaj Bože, više je nema nego što je ima. dešava se da je nenma po desetak dana, pozivom na 0639000 i naplatom 15 RSD svaki poziv oni je posle 5-6 dana kao poprave i to traje 5-6 dana i opej Jovo nanovo. Nema mreže danima i moraš da zoveš 0639000 i budeš spreman na još 15 RSD i nerviranja.
      Interesuje me da li i kako mogu raskinuti ugovornu obavezu, ne što ja to želim već sam prinuđen, plaćam minute i SMS koje ne mogu da iskoristim i pored toga moram da koristim mts broj da bih komunicirao sa ljudima.

        • 1. Re: Raskidanje ugovora zbog nedostatka Telenor mreže ..
          thestefaneli

          Ugovor mozes da raskines samo ako nije pod ugovornom obavezom, odnosno otkupom ugovorne obaveze ako je ima (sve preostale pretplate do kraja UO). Svakako bih ti preporucio da pokusas jos jednom da ulozis zalbu na pokrice time sto ces poslati mail na reklamacije@telenor.rs gde bi naveo sve sto si vec ovde, zajedno sa brojem telefona koji koristis i tacnu adresu na kojoj uocavas problem.

          1 od 1 smatraju da je ovo korisno
          • 2. Re: Raskidanje ugovora zbog nedostatka Telenor mreže ..
            ivana.

            Zdravo Marjane, volela bih da proverim pokrivenost, javi mi u poruci tačnu adresu i broj telefona.

            3 od 3 smatraju da je ovo korisno
            • 3. Re: Raskidanje ugovora zbog nedostatka Telenor mreže ..
              markaba

              I dvadeseti dan je protekao kako nema signala u samom gradu u Kosovskoj Mitrovici. Sinoć sam bio kod kolege u Leposaviću (30Km od MItrovice ka Srbiji) Signal pun ko oko, pored silnih propuštenih poziva jedan SMS me je začudio ... "Poštovani, Vaš pretplatnički broj je zaštićen od predstojećih isključenja." .. ?!?!??! Kakvih isključenja?!?!
              Ne mogu da shvatim da niko ne reaguje ... Nudim im se da sam odem do bazne stanice u gradu i proverrim da li je automatski osigurač isključen ... ili da utvrdim šta li je već u pšitanju, jer radim u privatnoj firmi koja se bavi internet provajdingom i imamo iskustva u održavanju mreže ... ali pokazivati slike slepom i pričati gluvom ne vredi.

              • 4. Re: Raskidanje ugovora zbog nedostatka Telenor mreže ..
                ivana.

                Prenela sam informacije kolegama, upoznati smo sa povremenim prekidima u radu naših baznih stanica na toj lokaciji i ulažemo velike napore da rad mreže bude unapređen uprkos svim izazovima koje postoje na pomenutoj lokaciji.

                • 5. Re: Raskidanje ugovora zbog nedostatka Telenor mreže ..
                  markaba

                  Zdravo Ivana

                  od juče u podne signal je izgleda stabilizovan

                  Nadam se da će ga i dalje imati

                  da ne bude ... u članu 30 ugovora da sam saglasan s tim da će doći da povremenih (čitaj svaki mesec) i privremenih (čitaj 27 dana) prekida emitovanja signala a da Telenor nije u mogućnosti da osposobi ... bla bla bla i da ja iako nisam moje minutte potrošio a naravno moram da platim račun, mogu da ih prenesem u sledećih 3 meseca ....

                  • 6. Re: Raskidanje ugovora zbog nedostatka Telenor mreže ..
                    markaba

                    Na žalost i ako je signal kao pun, što pokušam da pozovem nekoga jačina signala spadne samo na 1 crticu, probao sam sa više telefonskih uređaja da odagnam sumnju da je moj Lenovo S60a Dual SIM neispravan. Pozivaoca uspem tek posle 10-15 pozivanja da dobijem.
                    Napredujemo ... napredujemo, posle 27 dana bez mreže ima makar lažne mreže ... i to je nešto

                    • 7. Re: Raskidanje ugovora zbog nedostatka Telenor mreže ..
                      milannecakov

                      Ja sam iz Zrenjanina i takođe sam danas dobio SMS:

                      "Poštovani, Vaš pretplatnički broj je zaštićen od predstojećih isključenja"

                       

                      Kakvih isključenja ?!

                      • 8. Re: Raskidanje ugovora zbog nedostatka Telenor mreže ..
                        markaba

                        Ma zaštićeni su ko država što štiti belog medveda.


                        Sa godišnjeg sam se iz Srbije u KM vratio 15.08.2016. god. Normalno sam u Srbiji razgovarao preko mog 063 broja. Od 18.08.2016. god pa sve do 10. ili 11. septembra signala u KM uopšte nema. Svaki drugi ili treći dan sam slao ili mejl ili zvao 0639000 i reklamirao da nema signala i da sam sprečen da koristim ono što godinama redovno plaćam. Meni stiže odgovor verovatno od nekog robota, jer je onakav mejl samo mašina mogla da smisli, da je uvidom u listu poziva utvrđeno da je sa moje kartice vršen saobraćaj (Nebuloza ... da li je operater koji je gledao listu poziva i uporedio datume pozivanja i utvrdio da je tačno ovo što pričam) i da nema osnova za moj zahtev ... a moj zahtev je da koristim ono što plaćam, a ako su oni sprečeni da omoguće neprekidnu i stabilnu i kvalitetnu mrežu onda jednostavno raskinu ugovor samnom i sa ko zna još koliko pri pejd Krisnika u KM  ....

                         

                        Ja ponavljam non stop kao papagaj ....
                        - Ne želim da raskinem ugovor
                        - Ne želim da mi se gomilaju minuti u narednih tri meseca,

                        - Hoću da koristim ono što plaćam

                        - Meni je dosta 150 minuta mesečno i to hoću da koristim u mesecu za koji plaćam račun

                        - Ako zbog Vaše krivice (a to je kontinuirani prekid mreže u trajanju od 27 dana u dva meseca), a razlog je samo Vaša nezainteresovanost za probleme koje imate ovamo,  ne iskoristim onda me oslobodite plaćanja za taj (ili te) mesece, tj prepolovite račun

                        • 9. Re: Raskidanje ugovora zbog nedostatka Telenor mreže ..
                          markaba

                          I šta ćemo sada?

                           

                          Od 01.05.2017. na KiM prestaju sa radomTelenor i ViP mreže
                          Meni je ostalo 130 minuta i 300 SMS poruka koje nisam stigao da iskoristim zbog loše mreže. 30.06.2017 u 23:59:59 moj broj prestaje da važi, krediti nisam istrošio niti mogu da ga koristim u sledeća tri meseca kako piše u ugovoru-
                          Treba li Telenor da plati meni sada neke penale kao što bihja njima plaćao da sam prekinuo samostalno ugovor sa njima. Pojeo vuk magarca.
                          Osećao sam se kao Don Kihot jurišajući na Telenor vetrenjače.

                          • 10. Re: Raskidanje ugovora zbog nedostatka Telenor mreže ..
                            thestefaneli

                            Marjane,

                             

                            žao mi je zbog tvog lošeg iskustva sa našom mrežom. Nažalost, u skladu sa dogovorom Beograda i Prištine o primeni Sporazuma o telekomunikacijama, svi brojevi koji imaju adresu za dostavu računa na području AP KiM, odnosno oni uz koji je sklopljen ugovor sa ličnom kartom u kojoj je adresa sa istog mesta će biti deaktivirani 01.05.2017. uz oslobađanje svih penala, ukoliko naravno ne prebaciš broj u MTS D.O.O (ćerku firme Telekom A.D.) koja može i dalje da pruža telekomunikacione usluge na tom području. Za više informacija je najbolje da pozoveš naš Call Centar na 063 9000, ili da posetiš najbližu poslovnicu Telekoma u vezi prebacivanja broja.

                             

                            Pozdrav

                            1 od 2 smatraju da je ovo korisno
                            • 11. Re: Raskidanje ugovora zbog nedostatka Telenor mreže ..
                              markaba

                              I konačno došla Telenor tišina (a i Vip) na Kosovu i Metohiji.
                              - 24.04.2017 oko 16:30 poziv od službenika sa 0639000 gde me obaveštavaju da od 01.05.2017. Telenor na KiM-u prestaje sa radom i da imam dve mogućnosti da moj broj sa pretplate mogu da prebacim na dopunu koji mogu da koristim kad i ako odem u Srbiju ili da prebacim broj u mts mrežu.
                              - 24.04.2017. oko 18:00 odlazim u poslovnicu mts gde podnosim zahtev za prenos broja iz Telenora u mts, službenik mi kaže da dođem u petak 28.04.2017. da potpišem ugovor i uzmem paket koji meni odgovara
                              - 28.04.2017. odlazim oko 12:00 u poslovnicu mts međutim službenik mi se žali da nema pristupa aplikaciji njihovoj i da dođem posle praznika- 03.05.2017. ponovo oko podneva odlazim do mts poslovnice gde me obaveštavaju da i dalje nemaju pristup aplikaciji.

                              Tog istog dana zovem 0639000 gde u razgovoru sa službenikom saznajem da sam zakasnio ... !?!?!?! ... jer je prebacivanje broja bilo moguće do 28.04.2017 .. ?!?!? ...
                              Zvao sam 0800100100 servisnu službu mts i tada me ljubazna službenica obaveštava da su sve mreže i mts, i Telenor i Vip prestale sa radom na KiM-u i da kosovske poslovnice mts nemaju pristupa mts-ovoj aplikaciji, da u Srbiji u mts ne mogu preneti moj broj jer živim i radim na teritoriji KiM-a i da to mogu u kosovskoj mts poslovnici ........ ko koga ovde **be?!?!?!?


                              Kako neko može izvršiti prenos broja iz mreže u mrežu akop nema pristup aplikaciji?
                              Zbog loše Telenor mreže na KiM-u (na šta sam ja upozoravao nadležne mesecima unazad) ostalo mi je neiskorišćeno preko 100 minuta i preko 300 SMS. Ja račun za april moram da platim i ako te minute i SMS i internet nisam potrošio.
                              Kako možete klijentu tek tako da isključite broj a da nije podneo zahtev, niti ste poslali neki pismeni dopis o raskidu ugovora?
                              Kako možete klijentu da isključite broj a da broj nije prenet u drugu mrežu?
                              Da je ugovor prekinut sa moje strane, ogulili bi ste mi kožu s leđa da naplatite ono što je vaše, a gde su moja prava? Posle 18 godina moj broj će Telenor hladno da da nekom trećem licu.

                               

                              Kakva nam je država dobro smo i ovakvi kakvi smo