7 odgovora Najnoviji odgovor dana 08.09.2016. 07.55 napisao/la je ivana.

    Kupovina putem WebShop-a za pripaid korisnike ?

    dotadoticdoter

      Kako da kupim uredjaj uz post paid ugovor putem WebShop-a a da zadrzim isti telefonski broj koji sam do sada koristio sa pri paid karticom ?

        • 1. Re: Kupovina putem WebShop-a za pripaid korisnike ?
          ivana.

          Ćao Dota, za sada je moguća kupovina uz novi broj ili da svratiš do poslovnice, preneseš broj na postpejd i potom putem web shop-a poručiš uređaj. Pogledaj još i Kako da putem web shop-a kupim uređaj uz novi broj? Tnx, za predlog, svakako ćemo ga imati na umu.

          1 od 1 smatraju da je ovo korisno
          • 2. Re: Kupovina putem WebShop-a za pripaid korisnike ?
            dotadoticdoter

            Hvala na odgovoru.

            Kako je uredjaj za koji sam (bio) zainteresovan jedan od uredjaja iz Vase Outlet ponude, nije bilo garancija da je uredjaj uopste dostupan, odnosno da ga uopste ima na stanju, pa bi mi prelazak na post paid moglo biti bezrazlosno i maltretiranje bez potrebe.

            • 3. Re: Kupovina putem WebShop-a za pripaid korisnike ?
              ivana.

              Nema na čemu, reci mi koji uređaj te zanima, za webshop mogu da proverim stanje i da ti javim? :)

              • 4. Re: Kupovina putem WebShop-a za pripaid korisnike ?
                dotadoticdoter

                Bio bih ti zahvalan.

                U pitanju je Nokia Lumia 620 iz Vaseg Outlet-a.

                • 5. Re: Kupovina putem WebShop-a za pripaid korisnike ?
                  ivana.

                  Možeš se slobodno aktivirati po pitanju prebacivanja broja sa pripejda na postpejd, imamo ovog uređaja na stanju. Ako ti zatreba pomoć prilikom kupovine, kucni :)

                  • 6. Re: Kupovina putem WebShop-a za pripaid korisnike ?
                    dotadoticdoter

                    Kao sto rekoh, BIO sam zainteresovan za nabavku ovog uredjaja kod Vas uz post paid ugovor.

                    Cudnim spletom srecnih okolnosti sam dosao do "glanc" novog uredjaja, potpuno otkljucanog SIM free, u slobodnoj prodaji, po ceni znatno nizoj od one koju Vi inicijalno trazite placanje u start-u uz jedan od minimalnih paketa.

                    Nakon svih peripetija i maltretiranja sa Vama, od nemogucnosti kupovine u poslovnici, nego samo preko Web SHop-a, do nemogucnosti narucivanja preko WebShop-a za pri paid korisnike, do sugestije nekog iz podrske u korisnickom centru, da u poslovnici mogu da trazim da oni naruce uredjaj ako je dostupan, ostavljanja kontakt podataka radi obavestenja o dostupnosti ili stizanju uredjaja, 5 dana cekanja bez ikakvog obavestenja, ponovnog odlaska u poslovnicu za dobijanje nekih informacija, dobijanja informacije, navodno, nakon provere stanja u magacinu, da konkretni uredjaj nije vise na stanju i nije dostupan, sve do sada i ove tvoje  informacije da je uredjaj vrlo dostupan i na stanju u magacinu i da mogu slobodno da krenem u preduzimanje daljih koraka.

                    Osecaj da me je neko svo vreme "zeza" i da samo nezeli da se mlati samnom i maltretira oko narucivanja "nekog prastarog" uredjaja iz magacina, kao da sam ja to izmislio a ne Vi ponudili, je nakon prepiske sa Vama postao jos jaci.

                     

                    Nakon razocarenja da bih mogao da ostanem bez zeljenog uredjaja, do srece zbog nabavke zeljenog uredjaja, ne toliko sto sam nasao zeljeni uredjaj SIM free i jeftin, koliko zbog znanja da nisam  u Telenoru ostavio povecu svotu novca koji apsolutno nije zasluzio.

                    Takodje, zeleo bih da istaknem veliki nesklad koji sam primetio, izmedju prodavaca u poslovnicama i ponude na internetu. Neki kao da nisu ni culi za Outlet ponudu (koja pritom, uopste nije Outlet. Ja outlet povezujem sa nizim i povoljnijim cenama, a tamo su cene vise nego redovne a kamoli povoljne). Pa nesklad u, da li znanju ili mogucnostima ljudi u poslovnicama i u korisnickom centru. Neki u znali i imali informaciju o dostupnosti uredjaja, neki nisu. Jedan clan korisnickog centra ima tu informaciju drugi nema.

                     

                    Da zavrsim u pozitivnom tonu, pohvalio bih izvesnog Marka iz korisnickog centra, on je bio ljubazan i imao neke informacije, i Vas. Da sam imao kontakt sa Vama od pocetka, mozda bih i zavrsio "posao". Ali, na moju srcu, nisam.

                    Hvala na pomoci Ivana,.

                    • 7. Re: Kupovina putem WebShop-a za pripaid korisnike ?
                      ivana.

                      Pozdrav, krivo mi je zbog celokupnog utiska Svakako ću pohvalu za kolegu Marka da prenesem na pravu adresu, ali bih volela i da mi u poruci pošalješ broj telefona sa kog si zvao korisnički servis, kao i info o tome u kojoj si poslovnici i kada bio. Želimo da sprečimo da se slične situacije ponove. Kada god imaš pitanje ili nedoumicu, budi slobodan da kucneš.

                      1 od 1 smatraju da je ovo korisno