8 odgovora Najnoviji odgovor dana 12.12.2016. 03.18 napisao/la je svetlana

    Unapređenje portala Moj Telenor (uvođenje reklamacije)

    srđansrbija

      Imam jedan predlog za kompanju: uvođenje mogućnosti podnošenja pismene reklamacije na portalu, bilo bi zgodno kad bi to bilo u desnom uglu na stranici gde je pregled saobraćaja.Mislim da bi to olakšalo posao mnogim vašim  operaterima ako bi i to zakonski bilo moguće a korisnici ne bi morali da putuju u poslovnice ako ih nemaju u svom mestu.Ako se dobro sećam na  wap.telenor.co.rs stranici se moglo proveriti stanje pripejd kredita  kao i tarifni paket koji se koristi, ma da to nije sad bitno, bitno je da je je postojala mogućnost podnošenja reklamacije putem ove wap stranice.Znam da je moj sestrić bio prijavio uznemiravanje od strane druge osobe i brzo je reklamacija bila obrađena.