5 odgovora Najnoviji odgovor dana 04.10.2016. 00.08 napisao/la je ivana.

    Ukidanje uspotave poziva...

    martinbgd

      Forumasi, sta mislite o tome da i Telenor kompanija ukine uspostavu poziva, razgovor sa korisnickim servisom i aktivaciju broja? Ajmo da vidimo Vase misljenje o ovom predlogu. Nije losa ideja???

        • 1. Re: Ukidanje uspotave poziva...
          srđansrbija

          Smatram da uspostava poziva treba da se ukine ne zbog drugog operatera već iz razloga što se pozivi zaokružuju i uspostava je za kompaniju imala legalnu svrhu dok je bilo tarifiranje poziva po sekundi.Rzgovor ka korisničkom servisu po meni treba da da se naplaćuje  kako bi bilo dosta raspoloživih operatera jer kad bi razovor sa operaterima bio besplatan moglo bi da dođe do zloupotrebe jer bi neki ljudi zvali za neke bezvezne sitnice mesto da odu na stranicu kompanije i informišu se.Podržavam ideju da se ukinu troškovi aktivacije broja tj. izdavanje starter SIM kartice jer za kompaniju koja dosta zarađuje na našem tržištu ne predstavlja neki trošak SIM kartica.Svakako ko neće da mu bude naplaćen razgovor sa operaterom može službu kontaktirati preko fejsa i tvitera.Napred bez uspostave poziva!

          2 od 2 smatraju da je ovo korisno
          • 2. Re: Ukidanje uspotave poziva...
            raša

            Slažem se sa svim što je Srđan Golubović rekao mada bi ja možda smanjio cenu poziva korisničkog servisa.

            • 3. Re: Ukidanje uspotave poziva...
              martinbgd

              Slazem se sa tobom oko svega, imas pravo sto se tice razgovora sa agentima korisnickog servisa. Podrzao bih i Radovanov odgovor, da npr. umesto sadasnjih 15 dinara ( nije neki Bog zna veliki iznos ) bude npr. 10 dinara. Hvala na komentarima. Komentarisite i dalje. Sto vise pozitivnih komentara, mozda i Telenor izadje nama, svojim korisnicima u susret.

              1 od 1 smatraju da je ovo korisno
              • 4. Re: Ukidanje uspotave poziva...
                martinbgd

                Jos da dodam da su jako korektni i sa odgovaranjem na mejlove, njihov mejl je dostupan uvek, a svakako ko nece da mu bude naplaceno 15 dinara, moze ih kontaktirati na: servis@telenor.rs , odgovaraju svakako svima.

                Nadam se da su informacije korisne.

                3 od 3 smatraju da je ovo korisno
                • 5. Re: Ukidanje uspotave poziva...
                  ivana.

                  Pored toga onlajn podrška postoji i na Facebook-u, Twitter-u i Live Chat-u: https://www.telenor.rs/webshop/sr/Privatni-korisnici/Mobilni-telefoni#s_telenorOffer Da znaš da i tu možeš da kucneš kad zatreba info :)

                  3 od 3 smatraju da je ovo korisno