2 odgovora Najnoviji odgovor dana 06.11.2016. 02.41 napisao/la je thestefaneli

    Izgubljen mifi sta dalje??

    lukal

      Izgubio sam svoj mifi pod ugovorom?

      Da li mogu da uzmem novi broj i novi mifi o mom trosku od telenora a da se vode na taj ugovor tu promociju kako god da se kaze?

      U principu neka vrsta zamene?

        • 1. Re: Izgubljen mifi sta dalje??
          srđansrbija

          Možda   možeš da uzmeš sve navedeno o svom trošku ,sigurno 100% možeš uzeti isti broj Pozovi CALL CENTAR na 063/9000 u traži da blokiraju preostali  saobraćaj na kartici koji si  koristio u MiFi-u, ako želiš da uzmeš isti broj jer je to moguće.Trebalo bi da ti vrate preostalo stanje na broju i eventualno aktivnu promociju,  pretpostvljam da je u pitanju postpaid broj.Ne znam da li ćeti dozvoliti da uzmeš novi MiFi ako ti nije istekla ugovrna obaveza ako si uzeo MiFi pod postpaid ugovorom.

          • 2. Re: Izgubljen mifi sta dalje??
            thestefaneli

            Ćao Luka,

             

            žao mi je što si izgubio svoj MiFi ruter Imam dve varijante koje bih ti preporučio u ovom slučaju. Jedna je da uzmeš novi broj i novi MiFi, pa da plaćaš uporedno obe pretplate do kraja isteka ugovorne obaveze za onaj koji si izgubio, pa da nakon toga ukineš taj prvi internet broj potpuno tako da ti ostane samo ovaj drugi. Druga varijanta je da isplatiš celu ugovornu obavezu po izgubljenom MiFi-u, čime zadržavaš isti internet broj i pretplatu, pa da nakon toga uzmeš novi ugovor i novi MiFi uređaj.

             

            Pozdrav