0 odgovora Najnoviji odgovor dana 26.07.2017. 07.30 napisao/la je miodrag

    Program besplatne zamene baterije za iPhone 6s

    miodrag

      Nedavno je Apple objavio da je ustanovljeno da baterije određenih serija modela iPhone 6s imaju fabrički defekt, koji uzrokuje restartovanje i gašenje uređaja. Kao rešenje ponuđena je besplatna zamena baterije svim korisnicima uređaja iz serija uređaja za koje je ustanovljeno da poseduju baterije sa ovim defektom.

       

      Na ovoj adresi je dostupna zvanična objava kompanije Apple povodom ovog programa. Na istoj stranici se po serijskom broju uređaja može proveriti da li je određeni telefon uključen u program:

       

      sn provera.PNG

       

      Serijski broj se može naći u meniju telefona (Settings - General - About - Serial Number) ili na kutiji uređaja.

       

      Telenor je podržao ovaj program i svojim korisnicima koji imaju uređaj pogođen ovim problemom će omogućiti besplatnu zamenu baterije u skladu sa programom zamene i Apple servisnim procedurama.

       

      Šta je važno znati o ovom programu?

       

      - Problem sa baterijom ne predstavlja bezbednosni rizik za korišćenje uređaja.

      - Ukoliko na uređaju postoji fizičko oštećenje (lom, vlaga i sl.), ili se konstantuje da je neovlašćeno servisiran, servis može da odbije zamenu baterije po ovom programu.

      - Program traje do septembra 2018. godine.

      - Programom nisu obuhvaćeni drugi modeli iPhone-a, kao ni uređaji modela 6s iz drugih serija. Ukoliko neko od korisnika tih uređaja ima iste simptome, može ih reklamirati po redovnoj servisnoj proceduri.

      - Telenorovi korisnici mogu ostvariti pravo na ovaj program reklamiranjem uređaja u bilo kojoj Telenor prodavnici ili direktno u Promobi servis, ovlašćen za servisiranje IPhone uređaja Telenor korisnika. Takođe, mogu ostvariti pravo i u bilo kom drugom Apple ovlašćenom servisu u svetu koji podržava ovaj program, i ukoliko se odluče da na ovaj način ostvare pravo na zamenu baterije, to neće uticati na garanciju.

       

       

      Pre nego što pošaljete telefon na servis savetuje se da:

      - Uradite Backup podataka, jer će se prilikom servisiranja vrlo verovatno na uređaju upisati najnoviji softver.

      - Isključite opciju "Find My iPhone", jer servis ne može da pokrene servisnu proceduru dok je ova usluga aktivna.

      - Ukoliko imate uređaj iz ove serije, a trenutno mu se ne dešavaju navedeni simptomi (gašenje, restartovanje), razmislite o opciji da ga ne šaljete odmah na preventivnu zamenu baterije. Ovaj problem nije rizik za bezbednost, bateriju će biti moguće zameniti do septembra 2018., pa je možda bolje da sačekate za ovu akciju, da biste na taj način produžili trajanje vašeg uređaja.