4 odgovora Najnoviji odgovor dana 12.12.2016. 08.10 napisao/la je valdy

    Prelazak sa Trio na XL

    valdy

      Hteo bih da menjam Play+ Trio za Play +XL

       

      Pod ugovorom sam do Februara ili Marta naredne godine.

       

      Kapiram da treba da platim neku "razliku" u ceni za ta 2-3 meseca,da će mi se resetovati sve što sad imam preneto,šta se dešava nakon isteka mog ugovora...?

       

      Koja je procedura za prelazak?

       

      Koristim već neke digitalne servise,koje bih nastavio da koristim,kao što su Deezer i Capture,da li tu dolazi do nekih promena u slučaju prelaska?

       

      Kapiram da ne,jer nema logike,al bolje da pitam

        • 1. Re: Prelazak sa Trio na XL
          hakunamatata

          Ako si uzeo telefon i ako je XL manji od tog Trio, onda mislim da ne možeš. Možeš preći samo na veći paket :=)

          Ja na XL imam i Capture i ovaj HBO GO, Deezer nemam.

          Moj savet ti je da sačekaš 31. ili 1. (ali pošto 1. neće raditi poslovnice, onda 31.) i tada odradiš promenu jer se linearno obračunava sve, pa da se ne zezneš

          1 od 1 smatraju da je ovo korisno
          • 2. Re: Prelazak sa Trio na XL
            valdy

            Jesam uzeo telefon,al pre par meseci sam pričao sa Ivana J i ona mi je rekla da nema problema,već da samo treba tu neku razliku da platim

             

            play+ 3 je skuplji,a manje daje od XL.

             

            Sačekaću odgovor od telenor radnika,pa ću videti šta i kako.

            • 3. Re: Prelazak sa Trio na XL
              ivana.

              Ćao D, kao što smo pričali potrebno je da se izmiri razlika u ceni puta broj meseci do kraja ugovorne obaveze. Što se tiče digitalnih sesrvisa, deaktiviraj ih, važiće do kraja meseca i u novom mesecu sa novim paketom ih ponovo aktiviraj na isti način.

              1 od 1 smatraju da je ovo korisno
              • 4. Re: Prelazak sa Trio na XL
                valdy

                razlika je oko 200 dinara x 3 meseca i to je to što se novca tiče?

                 

                Šta se dešava sa ugovorom?

                 

                Da li se automatski produžava ili nakon isteka 2 godine postajem slobodan sa novim paketom?

                 

                Da li promenu paketa mogu da izvršim preko aplikacije?

                 

                Da li moram da deaktiviram digitalne servise?

                 

                Koliko se sećam,ne moram,već se automatski nadovezuju na novi paket