9 odgovora Najnoviji odgovor dana 20.12.2016. 11.36 napisao/la je drdekzar

    Posto ni vas kol centar ne moze da mi odgovori na moje pitanje pitacu vas i online i ako opet bude odgovor glup idem kod advokata.

    gogicxa

      Meni je telefon crkao koji sam uzeo pre 10 meseci i ne moze da se opravi.

      Zvali ste me iz vase kompanije da dodjem po neki drugi telefon jer vise nema coolpad modena.

      Gospoda i telenora mi je ponudila hyavei y6 ali moram da doplatim jos oko 2000din.

      Zasto moram da doplatim razliku novog telefona kad ja placam jos uvek i stari telefon.

      Koliko vidim i ako vam crkne jedan i dobijete i drugi telefon morate oba da isplatite do kraja.

      Ne trazim da mi vratite novac za telefon koji sam placao i koji jos moram placati, ali hocu bolji telefon u toj L tarifi

      i da ne moram opet da doplacujem za uredjaj jer imam jos da placam 13 meseci stari uredjaj koji ne moze da se opravi.

      Zna se tacno koliko sam doplatio za uredjaj i koliko sam rata platio za njega i to se nista ne racuna.

      Znam da vama mozda i nisu neke pare, ali kad je situacija takva kakva je, meni su velike.

      Molio bi za neko objasnjenje ili za neki normalan dogovor.