1 odgovor Najnoviji odgovor dana 25.07.2017. 05.32 napisao/la je dejanhristov

    Rezervisana sredstva nakon plaćanja e-računom

    dejanhristov

      Nekoliko puta sa već pričao sa vašim operaterima i problem se ne rešava. Danas sam platio račun, da me ne bi isključili... Još 10. decembra sam prvi put zvao korisnički servis, jer sam uplatio iznos za novembarski račun preko e-računa, sredstva su rezervisana ali uopšte nisu preuzeta od Telenora. Nakon uveravanja od vašeg operatera da će problem biti rešen za dan dva, ponovio sam uplatu i sad imam nešto preko 4000 dinara rezervisanih sredstava. Ponovo sam zvao i drugi operator me ubeđivao da će problem biti rešen, ali ništa. U mojoj banci su rekli da vi morate da odblokirate sredstva, pošto ih već niste preuzeli. Molim da rešite problem u što kraćem roku, već dvadeset dana se ovo razvlači i nemam nameru više da vas zovem.