10 odgovora Najnoviji odgovor dana 25.07.2017. 06.00 napisao/la je dzalemega

    Problem sa Telenor-om (Pokvaren S7 edge) Zamena??

    dzalemega

      Poštovani,

       

      Pošto me svi iz Telenor poslovnica blago je reći prave budalom rešio sam ovde da se obratim da mi daju neke odgovore, rešavanje problema i objašnjenja.

       

      Dakle telefon Samsung Galaxy S7 Edge sam kupio preko telenor banke 11.12.2016.god. u poslovnici u Novom Sadu. Telefon nisam upalio i aktivirao sve do 18.12.2016. Sve je izgledalo savršeno i sasvim ok. Samo da spomenem da sam telefon uzeo najviše zbog putovanja u Moskvu za novu godinu i bozicne praznike.

      27.12.2016.god. telefon se ugasio tako reći umro. Čitao sam knjigu a telefon ostavio na stolu. Imao je 84% baterije, nije davao nikakve znake života. Nije reagovao na punjač ni na dugme za paljenje. Telefon sam spakovao u kutiju i odneo u Telenor poslovnicu na reklamaciju. Dečko koji je tamo radio je sačinio zapisnik i dao mi zamenski telefon. Rekao mi je još da ću najverovatnije dobiti novi uređaj jer se takvi telefoni baš i ne popravljaju. Rekao mi je i to da sve i kada se popravljaju, Telenor ili ovlašćeni servis je dužan da me kontaktiraju pre popravke da li sam saglasan da se telefon popravi ili dobijem novi.Dobio sam sms poruku nakon 3 dana otprilike da mi je telefon popravljen.

      Nakon 7 dana sam pokupio telefon sa "popravke" , kada sam se vratio iz Moskve za šta sam i kupio telefon. Opis 'popravke' je glasio (ubačen novi softver, test:ok) šta god to značilo .Na servisnom izveštaju je još pisalo da je problem memorijska kartica jer nije formatirana kako treba, a menorijsku karticu inače nisam kotistio ali ok.Kada sam ga preuzeo sve je izgledalo ok, ubacili smo SIM karticu telefon se upalio. Pokušao sam nekog da pozovem, veza se ostvarila ali sada nisam čuo nikog sa druge strane veze niti su mene mogli da čuju. Vratio sam se u poslovnicu da predočim stanje i pokažem da telefon nije "popravljen". Telefon se ponovo ugasio, mrtav.

      Ponovo sam odneo telefon na reklamaciju i isto mi je ponovljeno da će mi se neko od ljudi iz Telenora ili ovlašćenog servisa javiti šta je sa telefonom i koji je kvar i da li želim tj da li sam saglasan da se telefon popravi ili da dobijem novi. NIKO me nije kontaktirao, samo sam dobio SMS da mogu doći po uređaj nakon 6 dana. To je već 10.1.2017 a predao sam ga 4.1.2017.

      Kada sam dosao po uređaj, to je bio isti moj telefon koji sam i ostavio. Na telefonu je promenuta matična ploča, baterija, upisan novi softver, test:ok. Prvo me je iznenadilo što je to urađeno a niko me nije kontaktirao da li želim da se popravlja telefon ili ne.

      Bilo bi to sve normalno i ne bih se žalio, ali ja sam kupio vodootporan telefon a nakon ove popravke telefon nije više bio vodootporan, staklo se odvajalo na jednom mesto od telefona i virio je lepak oko telefona posle popravke.

      PONOVO sam telefon vratio na reklamaciju isti dan 10.1.2017god., gde su ljudi u poslovnici videli izveštaj servisa i sačinili novi zapisnik gde su oni sami videli i naveli nedostatke.

      Juče sam dobio SMS poruku sa sadržajem: "Vasa reklamacija nije prihvacena, prijavljen kvar nije potvrdjen. Bicete obavesteni SMS porukom kada mozete da preuzmete uredjaj."

       

      Još nisam dobio sms poruku da preuzmem uređaj.

       

      Moje pitanje Telenoru glasi.

      1. Kome da se obratim za pomoć jer ne želim takav uređaj da uzimam nazad?

      2. Ko još popravlja nov telefon??

      3. Zašto se ne poštuje dogovoreno, gde je etika poslovanja? Mislim na komunikaciju na koju su mi svi skrenuli pažnju iz Telenora da me trebaju kontaktirati u vezi stanja i saglasnosti popravke telefona a nije se dogodilo.

      4. Koje je rešenje ovakvog problema? Obzirom da je telefon star 7 dana, nisam ga ni koristio, može se reći da je telefon nov.

       

      Za sve imam pismene izveštaje i dokaze!

       

      Telefon S7 Edge je vodootporan, nakon popravke to više nije. Ja nisam hteo da mi se telefon popravlja!

      I da dodam da telefon košta 104.000,00din a Telenor se prema meni ophodi kao da je vrednost telefona 10.000,00din!

       

      Srdačan pozdrav,

      Deni Džaleta.

        • 1. Re: Problem sa Telenor-om (Pokvaren S7 edge) Zamena??
          drdekzar

          Cao, ja bi podneo zalbu na rad servisa i  zahtevao nov uredjaj.Telenor je tu da Vas telefon samo prosledi u servis, siguran sam da Telenor netestira telefone.

          • 2. Re: Problem sa Telenor-om (Pokvaren S7 edge) Zamena??
            dzalemega

            Zdravo Dejane.

             

            Kome da podnesem žalbu?

             

            Meni je jasno da Telenor ne testira telefone. Ali servis odbija reklamacije i žalbe a Telenor mi uvaljuje telefon nazad.

            Mene samo zanima kako sam ja tu zaštićen.

            • 3. Re: Problem sa Telenor-om (Pokvaren S7 edge) Zamena??
              drdekzar

              Mozes da preuzmes telefon i odes licno u servis i na licu mesta pokusas to da resis sa njima.

              Mozes da odbijes da preuzmes telefon i zahtevas da ga ponovo posalju u servis i kazes da zelis da se zalis na rad serisa(oni ce ti reci na koji nacin).

              Siguran sam da ce i nekobiz Telenora ovde da vidi tvoj problem i da ti se obrati.

              • 4. Re: Problem sa Telenor-om (Pokvaren S7 edge) Zamena??
                dzalemega

                Hvala na brzom odgovoru. Mislim da od uzimanja telefona nazad nemam ništa jer je servis u Bg a ja u NS. Njihova radnja u Novom Sadu prosleđuje sve za Bg tako da nemam ništa od toga. Čekam neko iz Telenor-a da se javi i kaže predlog i pomogne oko rešavanja ovoga.

                • 5. Re: Problem sa Telenor-om (Pokvaren S7 edge) Zamena??
                  n1tr0

                  Otidji u poslovnicu i trazi nov telefon na licu mesta, u suprotnom reci da ces zvati inspekciju. Ako odbiju zovi inspekciju.

                   

                  Prekrsen je clan 56. zakona o zastiti potrosaca

                  "Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom, predlogom i rokom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača."

                  tebi se nisu obratili - odnosno nisu trazili tvoju saglasnost o resavanju reklamacije...

                   

                  Takodje, prekrsen je clan 52. - kod druge reklamacije su ti trebali ponuditi zamenu, a popraviti su mogli samo uz tvoju saglasnost:

                  "Potrošač ima pravo da zahteva zamenu, odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor zbog istog ili drugog nedostatka saobraznosti koji se posle prve opravke pojavi, a ponovna opravka je moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača."

                   

                  Dakle, idi lepo u poslovnicu, trazi nov telefon, ako nece, pozoves inspekciju i objasnis sta se desilo - ti ces dobiti novi telefon, Telenor ce dobiti kaznu, ali mi veruj da do toga nece doci jer cim shvate da zoves inspekciju zamenice ti telefon jer su dobro upoznati sa tim zakonom

                  • 6. Re: Problem sa Telenor-om (Pokvaren S7 edge) Zamena??
                    ivana.

                    Pozdrav, krivo mi je zbog situacije sa telefonom :( Proveriću izveštaje servisa, zamoliću te da mi u DM pošalješ broj uz koji je telefon kupljen.

                    • 7. Re: Problem sa Telenor-om (Pokvaren S7 edge) Zamena??
                      dzalemega

                      Draga Ivana, vi proverite i uradite sve kako mislite. Ali nas servisni izvestaji ne trebaju mnogo zanimati jer ja nisam uopste hteo da mi se telefon popravlja i sve je rađeno na sopstvenu odgovornost bez moje saglasnosti samo da ponovim. Niko me nije kontaktirao! Niti objasnio kakav je kvar u pitanju, niti dao predlog, a isto tako nisam dao nikome saglasnost da se bilo sta radi na telefonu.

                      • 8. Re: Problem sa Telenor-om (Pokvaren S7 edge) Zamena??
                        miodrag

                        Zdravo Deni Dzaleta,

                         

                        Ivana je već poslala upit servisu, sačekaćemo njihov odgovor da bismo stvorili kompletnu sliku o događaju, nakon čega ćemo znati da li je bilo propusta ili ne, a pre toga da probam da ti odgovorim na pitanje na koje se može odgovoriti bez dodatnih detalja:

                         

                        Ined Ateladž wrote:

                         

                        2. Ko još popravlja nov telefon??

                        Ceo svet. Prilikom konstrukcije i razvoja svakog telefona uzima se u obzir da taj telefon može da se pokvari, te da bi u tom slučaju trebalo da se popravi. U poslednjih par godina se način popravki promenio, pa se dosta retko pribagava starom načinu popravki (lemljenje i sl.), već se popravke uglavnom vrše zamenom komponenti, što podrazumeva da servis skine komponentu koja je defektna, i ugradi novu, koju je dobio od proizođača za tu namenu.

                         

                        Paralelno sa lansiranjem novog modela, svaki proizvođač objavljuje i procedure, pravila i uputstva za servisiranje tog modela, na osnovu čega ovlašćeni serviseri vrše popravke. U slućaju da je telefon vodootporan, i to se uzima u obzir i definiše procedurama kako bi telefon i dalje ostao vodootporan, a neretko se dešava da ovlašćeni servis mora da nabavi i posebne alate kako bi to moglo da se sprovede. Nakon servisa se vodootpornost i testira u servisu posebnim dijagnostičkim alatima (da, i na to se mislilo) pre nego što se telefon vrati korisniku.

                         

                        Dakle, svi u svetu koji zvanično i ovlašćeno prodaju telefone nekog proizvođača (između ostalih i Telenor), iste servisiraju na isti način a u skladu sa gore pomenutom pravilima.

                         

                        Na ostala pitanja ću ti odgovoriti kada proverim sve detalje.

                         

                        Pozdrav,

                        Miodrag

                        3 od 4 smatraju da je ovo korisno
                        • 9. Re: Problem sa Telenor-om (Pokvaren S7 edge) Zamena??
                          drdekzar

                          Ako je ovo tacno nista sem novog telefona ne dolazi u razmatranje.

                          "

                          Bilo bi to sve normalno i ne bih se žalio, ali ja sam kupio vodootporan telefon a nakon ove popravke telefon nije više bio vodootporan, staklo se odvajalo na jednom mesto od telefona i virio je lepak oko telefona posle popravke.

                          PONOVO sam telefon vratio na reklamaciju isti dan 10.1.2017god., gde su ljudi u poslovnici videli izveštaj servisa i sačinili novi zapisnik gde su oni sami videli i naveli nedostatke."

                          • 10. Re: Problem sa Telenor-om (Pokvaren S7 edge) Zamena??
                            dzalemega

                            Poštovani Miodraže,

                             

                            Ja ne osporavam opremljenost servisa. Voleo bih da budu najbolji.

                            Mene servisiranje po nekim pravilima ne treba da interesuje ako se ne slažem i nisam saglasan da se uređaj popravlja.

                            Ja sve mogu da razumem, ali kada se vi pozivate na zakon i odredbe onda je sve super i zaštitite sebe, mislim na Telenor. A kada se zakon prekrši, npr zakon o zaštiti potrošača, na koji se vi sami pozivate, tačnije član 52. i 56. zakona o zaštiti potrošača koji se naglašavaju na nekim od izveštaja/zapisnika Telenora i servisa onda se traži svaki mogući izgovor i opravdanje. Jednostavno se nije postupilo po tom pravilu tj. zakonu i kraj.

                            Ja nikad ne bih rekao da se nov telefon popravlja, jednostavno mi je to mogućnost koja mi je uskraćena. Propusta je itekako bilo.