12 odgovora Najnoviji odgovor dana 25.07.2017. 06.31 napisao/la je valdy

    Istek ugovora

    valdy

      Ugovor mi ističe 10tog februara,interesuje me sledeće:

       

      • Da li se "automatski" produžava?
      • Da li mogu sutra / prekosutra / ... da promenim tarifu bez ikakve nadoknade ili moram da čekam da prođe 10.?

       

      Ne želim nikakvo produženje ugovora,niti uzimanja novog telefona,pošto u skorije vreme želim da promenim operatera.

        • 1. Re: Istek ugovora
          mdamnjanovic

          Ako si imao neku promociju, to se ne produžava. Ako nisi imao, posle 10.02. je sve kao pre.

          Na veći paket možeš da promeniš kad god a na manji tek kad izmiriš taj poslednji račun pod ugovornom obavezom (neka me Ivana J ispravi ako grešim).

          3 od 3 smatraju da je ovo korisno
          • 2. Re: Istek ugovora
            valdy

            Ova prva rečenica mi nije jasna

             

            Uzeo sam telefon,10tog je gotov ugovor i ne želim nikakvu obavezu,već hoću da odem kad mi se bude odlazilo

             

            Takođe,želim da otključam taj telefon

             

            Da li moram za sve ovo do poslovnice ili mogu online?

            • 3. Re: Istek ugovora
              mdamnjanovic

              Aha, onda ne moraš da ideš, normalno nastaviš da koristiš taj paket koji imaš.

               

              Što se tiče otključavanja, ovde imaš sve informacije - Otključavanje telefonskih aparata

              3 od 3 smatraju da je ovo korisno
              • 4. Re: Istek ugovora
                pc.montel@gmail.com

                Pravi izbor...

                Mislim što se tiče promene operatera...

                Ako nastave ovako, imaće sve manje korisnika...

                A i banka, ista priča....

                • 5. Re: Istek ugovora
                  mdamnjanovic

                  Pa ne bih se složio da će biti sve manje korisnika. Mislim, to svi pričaju već godinama, dok njihove cifre govore drugačije.

                  A i što se tiče banke.... od novembra 2014. je koristim, prezadovoljan, kao i svi poznanici koji je koriste.

                  • 6. Re: Istek ugovora
                    pc.montel@gmail.com

                    Prezadovoljan...

                    To jestvar za diskusiju...

                    Prvo , gde radis... to je osnovno , da bi te u telenor banci upšte i saslušali....

                    Možda radiš u telenoru... ;-)

                    A što se tiče korisnika, hm....

                    Pa dajete solidne uslove za kupovinu novog telefona, a nemaju svi uslova za kupovinu na rate...

                    Ali zato je tu telenor banka...

                    • 7. Re: Istek ugovora
                      mdamnjanovic

                      Ne radim u Telenoru. Ne uzimam telefone preko operatera. Paketima sam zadovoljan, digitalnim servisima prezadovoljan, kao i kompletnom uslugom koju Telenor pruža.

                      • 8. Re: Istek ugovora
                        pc.montel@gmail.com

                        Nebitno...

                        jedno je sigurno, da vise ne slušaju potrebe korisnika,nego teraju svoju priču...

                        naravno imaju ih dovoljan broj, pa se ne boje da izgube ponekog starog korisnika...

                        • 9. Re: Istek ugovora
                          mdamnjanovic

                          Ni oko toga ne mogu da se složim Imaš na samom forumu par primera kada su poslušali naše potrebe Pa smo tako dobili dva nova digitalna servisa - Instagram i HBO Go. Ako nisi u toku, inicijativa za ta dva servisa je krenula sa ovog foruma.

                          • 10. Re: Istek ugovora
                            pc.montel@gmail.com

                            Da,da...

                            Da li je to bitno svakome u životu...

                            • 11. Re: Istek ugovora
                              valdy

                              Ne znam da li radiš ili ne,al po tvojim odgovorima mi deluje kao da  radiš

                               

                              Na jednom broju imessage mi ne radi od septembra,račun raste i raste,oni se prave blesavi i dalje.

                               

                              Drugi broj telefona,nemam više od 3 crtice kod Hrama.Centar grada Beograda ne mogu da pokriju kako valja.

                               

                              Treći broj koristi majka i stalno joj varira račun,a ona skoro da ne koristi telefon.Ovde nisam 100% siguran,jer nisam nikad seo da pogledam,al od 3 broja,sa 3 imamo problem barem neki.

                               

                              Banka,reklamiraju brzo plaćanje računa online,ja sam se izgubio dok sam platio 1.Jako loš,da ne kažem užasan Ux / Ui.

                               

                              Korisnički servis,konkretno chat,potrošio sam bateriju dok sam dobio operatera...

                               

                              Mogu da pričam do sutra koliko su loši,al nemam nameru.

                               

                              Možda tebi radi perfektno,al iz mog iskustva ovo njihovo ne valja.

                               

                              Juče mi je istekao ugovor na jednom broju koji ja koristim,tako da ću videti šta ću raditi.

                               

                              Drugi broj prebacujem u mts,to je sigurno,a i broj od majke ću verovatno.

                              • 12. Re: Istek ugovora
                                mdamnjanovic

                                Ne radim. Telenor zaposleni imaju Telenor logo pored imena.

                                Pričam iz svog iskustva. Nisam imao problem sa iMessage aktivacijom a menjao sam telefon skoro. Kao ni devojka, koja je prenela broj iz mts u Telenor.

                                Takođe, sve ostalo što si naveo, ja imam totalno drugačija iskustva od tebe.