2 odgovora Najnoviji odgovor dana 28.04.2017. 12.44 napisao/la je mdamnjanovic

    VEOMA nezadovoljna saradnjom sa Telenorom

    branislavabogdanovic

      Kupila sam telefon GalaxyJ5 pre 6 meseci,radio je 4, a predhodna 2 meseca je u servisu i stalno ga vracam. Pokazuje da mu je memorija puna, a pri tom on je prazan, ne mogu nista ni da skinem niti da fotografisem...vrlo sam nezadovoljna i osecam se prevare

        • 1. Re: VEOMA nezadovoljna saradnjom sa Telenorom
          hakunamatata

          Ćao Branislava,

          Što se tiče tog modela, vidim da ima 2GB RAM i 16GB ROM, tako da ne bi trebalo da ti se dešava to.

          Da li je na uređaju koji put rađen reset? Aplikacije poput Viber, Facebook, Messenger, WhatApp čuvaju u telefonu sve podatke (fotografije, video) i vremenom podaci iz tih aplikacija zaguše telefon, posebno ako šalješ i primaš dosta sadržaja.

          Ako u servisu nisu radili reset, preporučujem ti da uradiš. (ovo će pobrisati sve, a telefon će biti kao novi, pa je potrebno da sačuvaš bitne podatke) Druga opcija ti je da brišeš podatke iz aplikacije. Pogledaš u menadžeru aplikacija koje troše najviše memorije i obrišeš ih.

          Ako zatreba pomoć, piši..

          • 2. Re: VEOMA nezadovoljna saradnjom sa Telenorom
            mdamnjanovic

            Kao što Goran preporučuje, hard reset će rešiti taj problem najverovatnije.