6 odgovora Najnoviji odgovor dana 04.05.2017. 10.58 napisao/la je svrckor

    Zasto lazete klijente i podmecete im usluge i proizvode koje ne traze?

    svrckor

      Zasto lazete klijente da je za kupovinu telefona na 24 rate OBAVEZNO otvaranje progresiv tekuceg racuna?

       

      Zasto mi bez pitanja "promotivno" aktivirate servise koje ne zelim da koristim ili koje sam moram da odjavljujem kada istekne tzv promo period? Zasto o tome da mi je neki takav servis aktivan saznajem tek kada se pojavim na vasem prodajnom mestu iz drugih razloga?

       

      Kako se iskljucuje opcija da mi saljete sms obavestenja da ukljucim travelsure, capture i ostale usluge sa cijim sam funkcionisanjem upoznat, i znam sam da ih aktiviram kada su mi potrebne? 

       

      Kako se moze evidentirati u vasoj bazi podataka stavka da me na moj broj telefona vise NIKADA ne kontaktiraju Vasi sluzbenici da me obaveste da mi istice ugovor, te da ce mi oni prilikom sklapanja novog uvaliti i usluge koje ne trazim i ne zelim, sa laznim obrazlozenjima da "MORA TAKO"?

        • 1. Re: Zasto lazete klijente i podmecete im usluge i proizvode koje ne traze?
          hakunamatata

          Pozdrav Dejane,

          Nije potreban progresiv račun za uređaj preko banke. Potrebno je da pošalješ broj Ivana J da ti proveri detalje oko ostalih stvari

          • 2. Re: Zasto lazete klijente i podmecete im usluge i proizvode koje ne traze?
            svrckor

            naravno da nije potreban, ja pitam zasto mi vasi sluzbenici govore da je obavezan i da tek posle tri meseca koriscenja mogu da ga prevedem u starter?

             

            kome posle takvog nastupa ja da se obratim u vasoj kompanij i da mu verujem kad mi bilo sta kaze? alal vera na kvalitetnim sluzbenicima i dobrom poslovnom ponasanju.

            • 3. Re: Zasto lazete klijente i podmecete im usluge i proizvode koje ne traze?
              thestefaneli

              Dejane,

               

              izvini na nastaloj neprijatnosti. Verovatno se niste najbolje razumeli u poslovnici. Otvaranje tekućeg računa u Telenor Banci za plaćanje telefona na rate ne povlači obavezu da ima mesečno održavanje, odnosno da bude Progresiv. Obzirom da je naš tekući račun višenamenski, i jedan i drugi paket ima svojih prednosti, a detaljno o tome možeš naći ovde.

               

              Što se tiče promotivnih servisa, ne znam na koje tačno misliš, ali za svaki dobiješ SMS obaveštenje pre isteka istih da će se obnoviti uz naplatu ako se ne odjaviš.

               

              Ako više ne želiš da dobijaš SMS obaveštenja o promocijama poput TravelSure-a, možeš podneti pisani zahtev u Telenor poslovnici da ti se broj stavi na "CPA blacklist-u" čime automatski blokiraš dobijanje svih SMS poruka sa četvorocifrenih brojeva, izuzev parking i još nekih servisa.

               

              Nadam se da će se tvoje mišljenje o iskustvu sa nama ubrzo promeniti na bolje.

               

              Pozdrav

              3 od 3 smatraju da je ovo korisno
              • 4. Re: Zasto lazete klijente i podmecete im usluge i proizvode koje ne traze?
                ivana.

                Pozdrav Dejane, tu sam da pomognem i proverim šta se desilo. Zapratila sam te, pls, javi mi u poruci broj uz koji si kupio telefon.

                • 5. Re: Zasto lazete klijente i podmecete im usluge i proizvode koje ne traze?
                  markaba

                  Zašto?
                  Odgovor je jednostavan ..

                  .. Zato što im se može i niko im ništa ne može sve to stoji u ugovoru pisano malim slovima

                  • 6. Re: Zasto lazete klijente i podmecete im usluge i proizvode koje ne traze?
                    svrckor

                    sve mogu podneti ali vredjanje inteligencije sa "verovatno se niste najbolje razumeli u poslovnici" je bas jezivo. kako je moglo doci do bilo kakvog nesporazuma kada mi nije ponudjen izbor, vec mi je nedvosmisleno receno da MORAM imati progresiv i da ga MORAM imati najmanje tri meseca nakog cega mogu da biram da li da predjem na starter. o kakvom nerazumevanju pricamo? sta ja nisam dobro razumeo ako me vasa radnica slaze ne trepnuvsi? kako mogu da znam u tom trenutku da imam prava da izaberem i starter kada mi kaze MORAS PROGRESIV???

                     

                    takodje me nije pitala da li zelim da mi broj racuna bude generisan po broju telefona, pa mi i iz tog razloga posebno ne pada na pamet da koristim taj racun, gde svaka susa koja ga vidi moze da zna i moje privatne podatke tj moj broj telefona. toliko o tome koliko jedna banka misli o privatnosti svojih klijenata. da broj racuna ne mora da bude identican kao broj telefona takodje nisam informisan prilikom otvaranja racuna, pa isto kao i u prethodnom slucaju nisam imao mogucnost izbora, niti mi je ponudjena opcija da se broj racuna random generise kao i u svakoj drugoj banci.

                     

                    ovde se ne radi o skrivenim uslovima koji se pisu malim slovima, vec jednostavno o bahatom laganju, a zbog cega? da li ce ta sluzbenica dobiti malo bonusa jer je otvorila progresiv racun? da li je sefovi tako savetuju da ljudima uvaljuje sto vise proizvoda koji se naplacuju? da li bas sve klijente morate da tretirate kao polupismene debile i birace vucica? to samo vi znate, pa cete tako nastaviti i da radite, ali bez mene kao klijenta vase banke. od sledeceg meseca sam na starteru i to samo dok ne otplatim telefonski uredjaj. nikada za 18 godina koliko koristim ovu mrezu, nisam doziveo ovako jadnu uslugu.