6 odgovora Najnoviji odgovor dana 04.05.2017. 03.50 napisao/la je hakunamatata

    Postovani,

    ljutikorisnik

      Postovani,

      2.oktobra 2016. god sam potipisala ugovor na 6 meseci, i dobila usb za 1. din. Receno mi je da placam 1499 din. 6 meseci. Na pitanje prodavcu ( u poslovnici u Merkatoru u Novom Sadu), dobila sam odgovor da internet istice 2.3.Nakon 6 meseci, racuni su nastavili da stizu, iako sam potpisala ugovor samo do 2.marta. Vas operater nam je "objasnio" da postoji razlika izmedju ugovora i ugovorne obaveze. Bilo bi lepo da se usaglasite i Vi, i prodavac u Merkatoru kao i operater, i kazete mi zasto umesto 2980, mi dostavljate racun od 6349,00 din. za internet koji pritom nisam ni koristila? Cak mi je receno da vazi do marta. Da li treba da angazujem advokata da mi rastumaci ugovor?

      Hvala unapred

        • 1. Re: Postovani,
          drdekzar

          Mislim da je doslo do greske u komunikaciji izmedju Vas i Telenora, Vama je trajala ugovorena obaveza 6meseci ali i nnakon toga ako neotkazete uslugu Vama ce stizati racuni.Morali ste nakon 6 meseci da odete i raskinete ugovor.

          • 2. Re: Postovani,
            mdamnjanovic

            Upravo to - nije otkazana usluga nakon isteka 6 meseci, pa su računi nastavili da stižu.

            • 3. Re: Postovani,
              ljutikorisnik

              ZASTO DA RASKIDAM UGOVOR KOJI VAZI 6 MESECI?

              KAD NESTO VAZI DO ODREDJENOG PERIODA, ZASTO BIH MORALA I ZVANICNO DA GA RASKINEM KAD ON SAMO DO TADA I VAZI......

              HVALA

              • 4. Re: Postovani,
                mdamnjanovic

                Zato što nakon tog isteka niste pod ugovornom obavezom i možete da raskinete ugovor i ugasite broj npr. Ako to ne uradite, usluga se nastavlja, ne prekida se sama.

                • 5. Re: Postovani,
                  ljutikorisnik

                  Svejedno mi nije receno da moram i da ga raskinem, kada sam pitala do kada vazi...

                  Ne zelim da placam nesto sto nisam ni koristila, hvala svakako na odgovorima...

                  • 6. Re: Postovani,
                    hakunamatata

                    Ćao Jelice,

                    U ugovoru (opšti uslovi) Član 9 - OTKAZ PRETPLATNIKA stoji sledeće:

                     

                    Pretplatnički odnos Telenora i pretplatnika može prestati na osnovu jednostranog pisanog otkaza pretplatnika, nakon isteka perioda ugovorne obaveze (ukoliko je takva obaveza bila ugovorena), uz poštovanje otkaznog roka od 15 dana, ukoliko drugačije nije ugovoreno pretplatničkim ugovorom.

                    Pretplatnik je obavezan da izmiri sva svoja dugovanja nastala tokom pretplatničkog odnosa.

                     

                    Dakle, potrebno je najaviti da ne želite više da koristite usluge, a nakon što izmirite sve obaveze, ugovor se raskida.

                    Detaljne informacije imate OVDE.