4 odgovora Najnoviji odgovor dana 15.05.2017. 04.44 napisao/la je duko

    Ne prihvatanje reklamacije-Media Server

    duko

      Produženjem ugovora dobio sam novi paket i uz njega LENOVO A 6000.Već posle par meseci uključio mi se "media server" i ispraznio bateriju do kraja.Odneo sam telefon u Telenorovo predstavništvo u Čačku i savetovali su mi da pokušam sa vraćanjem na fabričko podešavanje.Sačuvao sam nešto od podataka ali sam gomilu stvari izbrisao.Telefon je kupljen 04.05.2016.god. i do pre par dana sam ga tri puta vraćao na fabričko podešavanje.Odneo sam ga ponovo u Telenorovu radnju 11.05.2017.god. jer mi se za dva dana "media server" uključio 6 puta!!!Čim podigne sistem i počne da vraća podatke uključi se "media server",a tako tri puta za redom.U Telenorovoj radnji su preuzeli telefon i poslali na servis u "Pro mobi",a danas su me ljubazno obavestili SMS-om da kvar nije uočen  i da se reklamacija ne prihvata!?Šta ja da radim kada preuzmem telefon koji je neispravan?Da li da uradim print screen ekrana i da ga odnesem u inspekciju i udruženje za zaštiti potrošača jer očigledno kao potršač nemam zaštitu od Telenora?Prethodni telefon (SAMSUNG) bio je četiri puta u Pro mobi servisu,uTelenorovoj prodavnici su se uverili u njegovu neispravnost ali ja sam ipak morao da prodam telefon kao nespravan.