9 odgovora Najnoviji odgovor dana 13.06.2017. 12.51 napisao/la je даркорадовановић

    PRODUŽENJE UGOVORA

    balsa
      Postovani menadzment tim Telenor,u nadi da cete procitati moje pitanje i zahtev obracam Vam se ovim putem...Naime,kada sam dobio račun saznao sam da mi je istekao ugovor (o cemu me niko iz vaseg podrska tima nije obavestio,vec sam primetio na Moj Telenor aplikaciji da mi je racun uvecan pocetkom meseca neuobicajeno).Inace sam korisnik Vasih usluga vec duži niz godina,naglasavam...trenutno koristim Prenesi i Surfuj XL,stari paket...Kada sam pozvao Vas Call centar da pitam ljubaznog operatera sta mi nudite od paketa slican ovom koji imam,dobio sam odgovor da bi adekvatan paket sada bio paket Prenesi i Surfuj + L ili Prenesi i surfuj +XL sa 20% popusta.Naravno to je cena bez aparata jer me aparat ne zanima.Kada sam pravio sa Vama prethodni ugovor pre 1 god. dali ste mi ponudu na punu cenu paketa popust 50% bez aparata..Sada Vas normalno pitam sledece:Zasto mi kao stalnom Vasem korisniku niste ponudili opet iste uslove kao i pre godinu dana jer smatram da toliko zaslužujem kao vaš stari korisnik koji izmiruje svoje obaveze na vreme i nikada nisam dobio opomenu pred isključenje???Napominjem,da sam u medjuvremenu proverio cene u MTS i VIP,i da su cene za ovakave iste pakete niže ,gde mi u mts nude i popust da pređem na njihovu mrežu,ali ipak imali smo do sada odličnu saradnju i nebih želeo to da menjam jedino ako vi ne želite da se raskine saradnja sa odgovornim korisnikom...Nadam se nekom razumnom odgovoru u pronalazenju mog resenja !!!Hvala na razumevanju,srdacan pozdrav!S'poštovanjem Branimir Balšić!