8 odgovora Najnoviji odgovor dana 27.06.2017. 07.10 napisao/la je valdy

    Novi ugovor

    dejanr

      Poštovani,

      korisnik sam dugi niz godina dva ugovora i dva broja na postpaidu. Kako ne uzimam telefone preko telenora dobio sam popost na te brojeve, tj. ugovore. Naime pošto razmišljam da i treći broj, koji je u pripeid varijanti prebacim na ugovor, zanima me da li bi mogao da dobijem popust kao i na ova dva ugovora prethodna, stim sto bi mozda na njima ili bar jednom menjao tarifne pakete?

        • 1. Re: Novi ugovor
          mdamnjanovic

          20% popusta na pretplatu možeš da dobiješ bez ikakvih problema, ako se ne uzima telefon na ugovor.

          • 2. Re: Novi ugovor
            dejanr

            Kod drugih operatera se bez kupovine odlskom u poslovnicu dobija 50% na pretplatu. Sa paketima koji su mnogo izdašniji kako mi se čini.

            • 3. Re: Novi ugovor
              mdamnjanovic

              Najbolje onda da Ivana J proveri šta može da se uradi po pitanju popusta. Zaprati je, sačekaj da zaprati i ona tebe.

              1 od 1 smatraju da je ovo korisno
              • 4. Re: Novi ugovor
                ivana.

                Pozdrav Dejane, proveriću sve mogućnosti na broju, zapratila sam te i očekujem poruku.

                1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                • 5. Re: Novi ugovor
                  dejanr

                  Na žalost Telenor se još jednom pokazao kao firma koja svoje korisnike ne ceni i ne poštuje, već nastoji da im zavuče ruku što dublje u džep. Izgleda i pored toga što sam otežem da promenim mrežu ovog puta sam prinuđen zahvaljujući politici Telenora i Ivana J koja istu sprovodi i komunicira u ime Telenora sa korisnicima.

                  • 6. Re: Novi ugovor
                    hakunamatata

                    Mreža brigu o korisnicima treba da pokaže kvalitetom usluge koju čine pokrivenost signalom i korisnička podrška. Ovo je jedina mreža koja ima masu digitalnih dodataka, kupovinu uređaja na rate sa mogućnošću otplate kad god 'oćeš i slično. Korisnički servis koji je uvek dostupan i gde na javljanje čekaš maksimum minut-dva. Kome je bitan kvalitet usluge - bira Telenor. Kome je bitna cena pretplate, a ne pokrivenost i podrška, bira druge operatere.

                    Ja lično nikad ne tražim popuste, bez obzira što imam 3 broja po više godina, isto kao što ne tražim popust u prodavnici u kojoj svaki dan kupujem jer ne vidim razlog za to, već mi je bitno da imam kvalitetnu uslugu uvek i svuda. Kao što je Steve Jobs rekao: "Vrednost i cena nisu isto"

                    • 7. Re: Novi ugovor
                      dejanr

                      Ljubane verovatno ćeš dobiti isti odgovor kao i ja. Ne očekuj previše, na žalost. Čitam tvoj post i vidim svoju situaciju, i dobio sam ništa kao veliku brigu o korisnicima.

                      • 8. Re: Novi ugovor
                        valdy

                        U potpunosti razumem sve ovde što pišete,jer sam bio u sličnoj situaciji,al pošto preostala 2 operatera nisu ni približno ovako kvalitetna,ostao sam ovde bez ikakvih benefita.

                         

                        Obrnuo sma krug više puta,telenor,mts,vip i znam o čemu pričam-Telenor je najbolji,pa onda mts zlatna sredina,a o vipu neću da komentarišem.Pre 5 godina su me ubeđivali da iphone ne može kod njih da radi na mreži.