7 odgovora Najnoviji odgovor dana 27.06.2017. 02.18 napisao/la je hakunamatata

    Nemate dovoljno sredstava na racunu.

    vincanin

      Vec tri nedelje imam ovaj problem, nikako da dodam internet. Kao nemam dovoljno sredstava na racunu a imam.

      Stalno doplacujem da uzmem internet paket I onda mi skida pare za MB, umesto iz paketa, cist lopovluk.

       

      telenor1.jpgtelenor2.jpg

        • 1. Re: Nemate dovoljno sredstava na racunu.
          hakunamatata

          Probaj da osvežiš stranicu i proveriš stanje, jer koliko vidim, stoji ti da je usluga aktivna.

          • 2. Re: Nemate dovoljno sredstava na racunu.
            vincanin

            Mogu da uradim refresh hiljadu puta ali ne menja nista.

            Usluga je aktivna, paket potrosen, i kad probam da ponovno uzmem paket, kao nemam dovoljno sredstava.

            A pre je to radilo.

            Evo slika novog refresha, 0.01RSD manje, problem sa "nedovoljno sredstava" ostaje.

            telenor3.jpg

            • 3. Re: Nemate dovoljno sredstava na racunu.
              hakunamatata

              A kada pokušaš direktno iz telefona kroz App?

              • 4. Re: Nemate dovoljno sredstava na racunu.
                vincanin

                Kartica se koristi u modemu i ne u telefonu, tako da ta opcija ne postoji.

                Posto se koristi internet (kartica) za neki sistem (Linux sistem, nema Telenor aplikacija i slicnih stvari), nema pristupa sms i drugim slicnim stvarima.

                 

                Ili npr. telenor aplikaciju, koju sam instalirao na tablet, da preko njega pokusao da aktiviram, ali opet ne mogu, jer trazi da unesem kod, koji je poslan u smsu na broj.

                Jer ne postoji nacin da se ulogujes u telenor aplikaciju na androidu bez aktivacije putem smsa.

                A i ja ne zivim u Srbiji, tako da nemam opcije da skoknem i ubacim karticu u telefon, da ne pricam kako je iritantno sto mozes da placas sa karticama svuda u svetu, samo ne mozes da uradis internet dopunu preko Telenor sajta, jer kartica nije izdana u Srbiji.

                • 5. Re: Nemate dovoljno sredstava na racunu.
                  hakunamatata

                  Ookay, možeš mi samo reći koji je modem u pitanju? Telenor modemi imaju opciju slanja i prijema SMS-ova, tako da možeš pročitati kod. Dovoljno je da se uloguješ. Obično su IP adrese 192.168.1.1 ili 192.168.8.1 ili 192.168.0.1

                  • 6. Re: Nemate dovoljno sredstava na racunu.
                    vincanin

                    USB modem je u pitanju, koji je prikljucen na router, i router koristi USB modem kao APN dostupnu tacku, tako da nema klasicnog interfejsa o kome ti pricas.

                    I nema smisla, da ja trazim resenja u obliku pisanja phyton skripte, zbog toga sto sajt Telenora ne radi i ima bugove.

                     

                    Nadam se da ne radi ista firma sajt Telenor banci, da ljudi zele da plate uplatnicu, a sistem jim javlja "nemate dovljno sredstava na racunu."

                    • 7. Re: Nemate dovoljno sredstava na racunu.
                      hakunamatata

                      Nema veze što je USB modem u pitanju. Koristiš USB za pristup, tako da je primarni IP od USB-a. Kada uneseš tu adresu, pristupaš direktno modemu i možeš pročitati poruke, pod uslovom da je USB modem Telenorov. Nema pisanja skripte, samo login