1 2 Prethodno Sledeće 16 odgovora Najnoviji odgovor dana 07.08.2017. 04.20 napisao/la je bokile

    Telenor internet, potrošnja MB

    bokile

      Pozdrav svima,

       

       

      registrovao sam se ovde s nadom da će se neko konačno ozbiljno zainteresovati da reši moj problem. Ovo je moj poslednji pokušaj. Znam da nisam premium korisnik jer Telenoru ostavljam tek nekih 1400 dinara mesečno, pa i nisam toliko važan, ali dobro.

       

      Već jedno 3,4 meseca imam problem sa obračunom interneta. Uzeo sam Telenor Više jer mi internet baš treba, a u paketima se daje bukvalno na kašičicu.

       

      Da ne dužim previše, već sam pisao reklamacije i dobijao šablon odgovore. Pošalješ reklamaciju na e-mail, a onda ti poštom za 10 dana stigne odgovor. Poštom!!! Ekološki prihvatljivo i brzo, nema šta, ali to sad nije tema.

       

      Problem sa obračunom interneta se ogleda u sledećem - na telefonu piše jedno, u Telenor aplikaciji drugo. Naravno, Telenor obračunava više. Bio je nedavno tu jedan period kada je to bilo usklađeno, ali nije dugo trajalo. Razlike između brojača na telefonu i Telenoru uvek su bile max 500MB na kraju meseca, sada glatko dogura do 1,5 GB i više. Prvi mesec kada sam primetio problem razlika je bila čak 3 puta, plus prikaz obračuna na Telenoru nije lepo radio, popravili su to navodno kasnije.

       

      Obračunava se korišćenje interneta dok sam kod kuće ili na poslu gde sam konstantno na WiFi-ju. Korišćenje noću u 5 ujutru kada spavam.. Listing na koji me upućuju zapravo samo potvrđuje moje sumnje da je u pitanju krađa interneta.

       

      Lično znam neke mnogo dobre ljude koji rade u Telenoru i trudili su se da rešimo ovo, ali više me je sramota da ih smaram. I zaista, nisu oni dužni da se bakću sa mnom.

       

      Zvao sam i call centar gde mi je rečeno "ja sam zapisala, ali ne mogu da garantujem da će Vas iko pozvati"... Nakon toliko godina prepaida (još iz doba Mobtela), više bojeva, postpaida zadnjih par godina... hvala vam što vas baš briga za mene kao korisnika.

       

      Inače, nikada nisam tražio nikakav popust, pogodnost, gratis megabajte, jeftinije telefon. Uvek sam sve plaćao regularno. Čak i kada mi je povećana pretplata nisam se bunio. Tražim samo da ono što plaćam i dobijem.

       

      Smatram da sam vrlo tolerantan, evo više od 3 meseca trpim ovo i čekam rešenje. Moj ugovor je davno istekao, ako niste u stanju da pružite fer uslugu, želim to da znam i da se prebacim kod drugog operatera.

       

      Iskreno se nadam da će ovo ostati na forumu i da će neko iz Telenora odgovoriti. Isto tako molim članove foruma da mi ne pišu šta oni misle i šta treba da radim. Apsolutno sve sam pokušao za ova 3,4 meseca i ovo je poslednji pokušaj za rešenje i ostajanje u Telenor mreži. Ili je možda došlo vreme da se nakon toliko godina rastanemo...

        • 1. Re: Problem sa obračunom interneta
          hakunamatata

          Okay, ako na listingu imaš saobraćaj u toku noći, onda je vrlo verovatno da ti nešto u pozadini telefona koristi internet saobraćaj. Možda neka aplikacija (Ako je u pitanju Android, onda je ovo vrlo čest slučaj) koja proverava nešto. Znam neke ljude koji ovo nisu mogli da reše na drugi način, osim hard resetom i nakon toga više nisu imali probleme. Isto tako, naveo si da ti se net obračunava i kada si na WiFi-u, što opet može da znači da je možda u pitanju problem sa uređajem.

          • 2. Re: Problem sa obračunom interneta
            bokile

            Zeznuo sam se što temu nisam nazvao "Telenor krade internet", jer bi onda možda neko primetio, sada ne vidim mogućnost izmene...EDIT: Ipak našao

             

            Gorane, u pitanju je iPhone na kome su čak strogo zabranjena bilo kakva automatska ažuriranja, kako sistema, tako i aplikacija. Sve i da jeste ažuriranje ili pozadinski proces, telefon nema nikakav objektivni razlog da pored 100/50 mbps optičke internet mreže koristi mobilnu koja je sporija. Usput, pozadinski procesi su dosta ograničeni na iOS-u (recimo nakon pola sata gasi i upload fotografija na Google Photos). Ako se uključi neko iz Telenora u ovu temu, okačiću sve čudne screenshote.

             

            Praktično istu verziju sistema imam već zadnjih pola godine, ne volim ažuriranja jer mi je bitna stabilnost i čekam bukvalno dok se ne isprave sve greške.

             

            Telenor mi je čak prvog meseca priznao da su imali grešku, bez nekih detaljnih objašnjenja. Ajde bar nešto da su priznali...

            • 3. Re: Telenor krade internet
              thestefaneli

              Bojane,

               

              zaista mi je žao što si doživeo neprijatnosti sa pružanjem usluga interneta sa naše strane. Pokušaću da ti pomognem koliko god mogu.

               

              Lično koristim Telenor Više u kombinaciji sa SBB SuperSet ponudom, jer sam vrlo zahtevan korisnik što se tiče interneta; pa mogu da te razumem.

               

              Obzirom da koristiš iOS, kao i ja, mogu da pretpostavim da je u svemu ovome samo problem koji je Goran Jordović pomenuo, a to je pozadinsko korišćenje interneta od strane nekih aplikacija.

               

              Baš zbog toga što je iOS u pitanju, on ima funkciju WiFi Assist pod putanjom Settings - Cellular. Na dnu možeš videti tačno koliko MB je otišlo preko mreže, odnosno paketa, umesto preko WiFi-a.

               

              Budi siguran da ni malo nije u interesu Telenora da ti kao korisnik u bilo kom trenutku budeš nezadovoljan i uskraćen po bilo čemu.

               

              Ukoliko nakon tvoje naknadne provere na uređaju, a gore navedeno gde tačno, i dalje smatraš da saobraćaj nije potrošen sa tvoje strane, zamoliću te da me o tome obavestiš ovde da detaljno pregledam o čemu se radi.

               

              Nadam se da ćemo na kraju ovo rešiti sve kako treba.

               

              Pozdrav

              2 od 2 smatraju da je ovo korisno
              • 4. Re: Telenor krade internet
                bokile

                Wi-Fi Assist je isključen, nikada ga nisam ni koristio. Sve i da je korišćen, telefon bi izbrojao i te megabajte.

                 

                Ovde je problem što statistika na telefonu kaže jedno, a Telenor drugo. Ja znam kada koristim internet i koliko. Ranije (pre 5,5 meseci) sam čak uploadovao stvari preko mobilne mreže, radio ažuriranja... bukvalno kada sam prestao to da radim počeli su megabajti da odlaze sami od sebe.

                 

                Da li megabajti odlaze namerno ili je slučajna greška ne znam.

                 

                Iskreno mi je krivo što nakon toliko godina korišćenja i saradnje spadam na to da se žalim na forumu. Probao da rešim u poslovnici, preko reklamacija, call centra i ništa. Došao sam do toga da moram sve javno da iznesem da bi se možda nešto rešilo. Kakav je to odnos prema korisniku? Premium korisnicima će sve da urade i dopuste samo da ih zadrže, znam zaista mnogo slučajeva, od rešavanja problema za dan do davanja iPhone-a besplatno.

                 

                Ponavljam još jednom - nikada ništa nisam tražio, niti mi je bilo nuđeno. I sada tražim samo ono što plaćam, ništa više.

                 

                Ipak, sve sam odlučniji da pređem kod drugog operatera samo zbog totalne nezainteresovanosti Telenora.

                • 5. Re: Telenor krade internet
                  thestefaneli

                  U redu Bojane.

                   

                  Pogledaću ovaj slučaj detaljno sutra kada dođem na posao. Zamolio bih te samo da mi na mail odgovoriš sada sa neophodnim podacima.

                  • 6. Re: Telenor krade internet
                    bokile

                    Oki, pošalji mejl

                    • 7. Re: Telenor krade internet
                      bokile

                      Od kada sam prijavio problem, nema više razlike. razlika od nekih 1200mb od ranije i dalje postoji, ali nema više čudnih sesija. Dakle, prestalo je.

                       

                      Ipak, dosta sam nezadovoljan odnosom prema meni kao starom korisniku. Usput, popust za ugovor bez telefona jeste 20% na ugovor od 24 meseca, ali vazi samo 12 meseci i posle regularna cena. To je zaista bedno.

                       

                      Vip mi je dao odličnu ponudu i mislim da ću preći, ne zbog cene i pogodnosti nego zbog nezainteresovanosti Telenora. Nakon 10 godina izgleda da je došlo vreme za pozdrav

                      • 8. Re: Telenor krade internet
                        hakunamatata

                        U Telenoru imaš 30% popusta na pretlatu ako uređaj uzmeš preko banke i platiš ga na 24 rate Uz to imaš i ponude kao što je Telenor više koja je po meni najbolja trenutno na tržištu, a i digitalne servise

                        • 9. Re: Telenor krade internet
                          bokile

                          Imam 30% ako uzmem telefon a ne treba mi. I taj telefon, recimo iPhone 7 platim preko 100k dinara, a može da se nabavi za 600 i manje evra.

                           

                          Ja sam tražio od Telenora ono što plaćam, a plaćam mali paket i Telenor više. Deezer imam uključen u pretplatu i nisam ga koristio sigurno preko godinu dana, tako da mogu da živim i bez njega.

                           

                          Vip mi sada nudi 14GB interneta, neograničene minute i poruke za 1600 dinara da pređem kod njih. Standardno bi to bilo 8GB, ali eto, neko u njihovoj firmi razmišlja o onome šta korisniku treba. Da se neko iz Telenora zainteresovao i rešio probelm, odnosno da imaju bilo kakav customer care, svakako bih ostao. Ali nije ih zanimalo tako da ovih dana, kada uhvatim malo vremena idem u Vip da prenesem broj. Zamisli koliko si nebitan kada ti kaže "ja sam zapisala, ali ne mogu da garantujem da će Vas iko pozvati", i onda te niko ne pozove više od nedelju dana.

                          • 10. Re: Telenor krade internet
                            thestefaneli

                            Bojane,

                             

                            moram ponoviti da mi je žao što si imao loše iskustvo sa nama. Potrudili smo se da ti pomognemo koliko smo mogli. Poštujem tvoju odluku da pređeš u drugu mrežu. Ako ti bude bila potrebna još neka pomoć, tu sam.

                             

                            Pozdrav

                            1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                            • 11. Re: Telenor krade internet
                              raša

                              Ćao Boki, žao mi je što se ovo desilo. Moj savet ti je da dobro odlučiš u vezi prelaska iz mreže. Ako je to tvoja konačna odluka poštujemo. Nijedan korisnik nije nebitan naprotiv trudimo se da svakom korisniku izadjemo maksimalno u susret i ono što mi možemo da pomognemo. Ako je koleginica zapisala možda je žena zaboravila, ljudski je grešiti ali i opraštati.

                              1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                              • 12. Re: Telenor krade internet
                                bokile

                                Nakon toliko reklamacija, prijavljivanja problema u poslovnici i call centru niko nije pozvao da ponudi rešenje. Niko nije poslao koji sam ja sajt posetio u 5 ujutru kada sam evidentno spavao i potrošio 100MB, a takvih sesija ima više.

                                 

                                Telenor ima odličnu ponudu, odličnu mrežu, na to nikada nisam imao primedbu, ali nema customer care. Mislim ima, ali za premium korisnike. To je ono što je presudilo da idem.

                                 

                                Evo, dobrovoljno se javljam da radim kod vas kao osoba za brigu o korisnicima. Gledate stvari iz pogrešnog ugla i to je problem. Ne kažem da su drugi operateri bolji, svi su isti, poenta je samo u razumevanju korisnika

                                • 13. Re: Telenor krade internet
                                  raša

                                  Imaćemo u vidu

                                  • 14. Re: Telenor krade internet
                                    srđansrbija

                                    Radovane znao sam uvek da radiš za Telenor Prepravi tamo Telenor zaposleni YES

                                    1 2 Prethodno Sledeće