10 odgovora Najnoviji odgovor dana 26.07.2017. 14.48 napisao/la je branislav871

    Trajni nalog ne radi

    paxrex33

      Kreirao sam trajni nalog u Telenor banci i do ovog meseca je sve savršeno radilo. Račun za mesec jun 2017. sam dobio 4. jula na mejl. Međutim, pre neki dan mi je stigla poruka da račun nije plaćen i da će mi broj biti isključen. Probao sam da izvršim uplatu online koristeći karticu Telenor banke, ali transakcije ne prolaze.
      Šta se dešava sa Vama?
      Mislio sam da niste amateri kao MTS. Možda sam se prevario.

        • 1. Re: Trajni nalog ne radi
          thestefaneli

          Gorane,

           

          čisto da budemo sigurni o čemu se radi - da li plaćaš račune konkretno trajnim nalogom ili opcijom "Računi na klik" u okviru Telenor Banke?

          • 2. Re: Trajni nalog ne radi
            paxrex33

            Opcija "Računi na klik" u Telenor banci. Tu postoji mogućnost prijave pošiljaoca računa i postoji "Telenor račun" kao stavka na tabu "Sve prijave".
            Na tabu "Primljeni računi" ne postoji ništa.
            Do sada je sve radilo automatski i bez problema.

            • 3. Re: Trajni nalog ne radi
              hakunamatata

              Imaš li novca na računu?

              • 4. Re: Trajni nalog ne radi
                paxrex33

                Više nego dovoljno. Da nemam ne bih ni pokretao temu.
                Takođe ne radi ni online plaćanje računa. Dva puta sam jutro pokušavao da izvršim uplatu i obe transakcije su odbijene.

                • 5. Re: Trajni nalog ne radi
                  raša

                  Da li si postavio limite proveri?

                  • 6. Re: Trajni nalog ne radi
                    paxrex33

                    Nisam menjao limite. Na istim su vrednostima kao i pre mesec i pre dva meseca itd.

                    Da li treba da napomenem još jednom da je radilo do ovog meseca bez problema?

                    Šta može da bude uzrok pa da ovog meseca vaša banka ne vidi moj račun?

                    • 7. Re: Trajni nalog ne radi
                      thestefaneli

                      Gorane,

                       

                      plaćanje računa opcijom "Računi na klik" za Telenor račune je moguće do 20. u mesecu. Nakon toga nije moguće vršiti uplatu na taj način.

                       

                      Račun preko Telenor Banke možeš platiti ručno preko "Plaćanje - Pravnom licu - Na račun" i popunjavanjem svih podataka sa računa.

                       

                      Pozdrav

                      1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                      • 8. Re: Trajni nalog ne radi
                        irenabubamavica

                        To što pišete, apsolutno nije istina - plaćanje računa online moguće samo do 20.u mesecu. Kada ćete prestati da širite dezinformacije? Isto to mi je rekla gospođa iz call centra, ja u klin, ona u ploču. Ubeđuje me da nikako nisam mogla klikom na dugme u mejlu koje dobijam,  da platim račun posle 20..Gledam u svoje uplate i potvrde na mejlu- svaka uplata posle 20., i čitam joj datume, a ona vrti jedno te isto kao pokvarena ploča i stavlja me na hold "dok proveri", i uporno se vraća sa istim obrazloženjem. Nije mi jasno kako operateri u call centru mogu tako neinformisano, ali pak, vrlo samouvereno da šire dezinformacije, a nemaju blage veze sa životom kako to funkcioniše (pitanje je retoričko)?

                        Inače,  Gorane, isti problem sam i ja imala, samo sto je u pitanju plaćanje računa preko mejla, klikom na opciju "Plati račun ". Malopre je proradilo, upravo platih račun klikom na link u mejlu. Potpuno elektronski. Inače,  danas je 26.jul.

                        Pozdrav

                        • 9. Re: Trajni nalog ne radi
                          thestefaneli

                          Irena,

                           

                          nije ista situacija sa Goranom kao što je tada bila sa tobom. Razlog zašto ti privremeno nisi bila u mogućnosti da platiš račun preko mail-a je najverovatnije tehničke prirode, koji je sada, izgleda rešen. Kolege iz call centra sigurno nisu širile dezinformacije, jer prvenstveno njima, pa onda i svima nama ostalima nije u interesu da korisnik ostane nezadovoljan. Najverovatnije je samo nastao čist nesporazum izmedju vas preko telefona.

                           

                          Ako bude trebala još neka informacija, tu sam.

                          • 10. Re: Trajni nalog ne radi
                            branislav871

                            Irena, Gorane,

                             

                            Javljam se kao zadovoljan korisnik Telenor banke.

                             

                            Računi na klik (usluga Telenor banke) - podrazumeva da račun stigne početkom meseca i ostaje period do 20og da se izvrši uplata (što je inače datum dospeća računa). Dakle, klikom na opciju plati, račun je moguće platiti do 20og u mesecu. Nakon toga, račun se automatski povlači/skida sa usluge Računi na klik.

                             

                            Preko mejla, opcija Plati račun je dostupna do kraja meseca, ali već prvog dana narednog meseca više nije dostupna (moguće je da je tu došlo do zabune). U ovom slučaju, plaćanje se ne vrši preko Telenor banke (sem ako niste korisnik banke). Sama usluga je odavno dostupna, možda u vreme kada je krenula i dostava računa na mejl, a korisna je za one koji ne bi da čekaju u redu za plaćanje i pritom nema provizije.