1 odgovor Najnoviji odgovor dana 28.08.2017. 01.36 napisao/la je pavle

    Rezervacija Galaxy Note 8 uređaja

    pavle

      Danas sam kontaktirao Telenor online servis za rezervaciju i rečeno mi je da ne postoji mogućnost da rezervišem uređaj za tačan datum 23.09.'17. iz razloga što tog dana tek stičem pravo za produžetak ugovora koji ističe 23.12.'17.

       

      Dugogodišnji sam korisnik Vaših usluga sa trenutno dva aktivna ugovora i mislim da nije uredu da za postojeće korisnike nije moguće odraditi rezervaciju na osnovu datuma a za nove je moguće rezervisati. Hoću reći da mi je vaša koleginica rekla da je moguće, u mom slučaju, rezervisati uređaj samo uz novi ugovorni broj. To mi govori da Vas interesuje kvantitet a ne kvalitet usluga koje pružate.

       

      Molim Vas da mi objasnite zašto ja kao dugogodišnji korisnik nemam opciju rezervacije na postojeći broj ili makar papirološki na novi broj sa pravom promene mišljenja tj. da se isti uređaj potpiše na postojeći ugovor a ne na novi s' obzirom da bez mog potpisa taj ugovor za novi broj je ne važeći?

        • 1. Re: Rezervacija Galaxy Note 8 uređaja
          ivana.

          Pozdrav Pavle,hvala ti na dugogodišnjem poverenju. Rezervacija je dostupna uz brojeve na kojima ne postoji ugovorna obaveza, zato su te kolege uputile na novi broj. Druga opcija je otkup ugovorne obaveze na trenutnom broju, to su sve pretplate do kraja ugovorne obaveze.

          1 od 1 smatraju da je ovo korisno