3 odgovora Najnoviji odgovor dana 30.08.2017. 12.15 napisao/la je hakunamatata

    Parking servis Beograd - problem u SMS servisu

    bane

      Pozdrav,

       

      kako mogu da dobijem informaciju da li je bilo radova, održavanja sistema, kvarova.. itd. u širem centru beograda u periodu od 01.08.-12.08.?

       

      Evo o čemu se radi: Parking servis me je pre više godina pitao da li želim obaveštavanje SMS-om o isticanju mesečne karte za parkiranje. Prihvatio sam i od tada mi stiže.

       

      Dobio sam kaznu jer mi ovog puta nije stigao SMS i žalio sam se po osnovu nedobijanja obaveštenja. Evo njihovog odgovora, pa mi recite, molim Vas da li su u pravu:

       

      "...Такву врсту услуге пружамо нашим корисницима без накнаде али у ретким случајевима, услед проблема који могу настати у домену мобилне телефоније, корисник не добије СМС поруку која је упућена.

      Морамо да нагласимо да коришћење мреже мобилних оператера, свакако, није у нашој надлежности те да постоји могућност да СМС порука не може бити послата или уручена из разлога који се могу тицати техничких проблема, кварова на мрежи, временских неприлика и др. Ти проблеми проистичу из делатности мобилних оператера што је наведено у сваком појединачном уговору који се закључује са било којим мобилним оператером. Управо су то ограничења због којих не можемо гарантовати да наш сервис буде увек доступан а све наведено се односи на делатност привредних субјеката који се баве услугама мобилне телефоније и сваки корисник, преко свог мобилног оператера, мора бити упознат са ограничењима која постоје у погледу услуга које мобилни оператери пружају и нашем Предузећу и појединачним корисницима..."

       

      Da li su u pravu i da li je zaista "problem" do Telenora? Ne bih voleo da zaključim da je ovo prebacivanje odgovornosti koje mene košta kao korisnika usluga i Telenora i Parking servisa.

       

      Hvala vam puno.

       

       

       

       

       

        • 1. Re: Parking servis Beograd - problem u SMS servisu
          hakunamatata

          Pozdrav,

          Postoje 3 opcije:

          1. Blokirao si četvorocifrene brojeve u telefonu, te ti sa njih ne stižu poruke (Onda ti ne bi stizala ni obaveštenja od banke, kada plaćaš taj isti parking itd.)

          2. Tražio si od Telenora da ti blokira četvorocifrene brojeve (takođe ne bi mogao da šalješ/primaš poruke sa bilo kog četvorocifrenog broja

          3. Oni nisu poslali poruku. Obično je vreme za dostavu 24h od trenutka slanja SMS poruke. Po njihovom bi značilo da je operater imao više od 24h tehničke probleme i da ti zbog toga nisi dobio SMS. Ako si eliminisao prve dve mogućnosti, ostaje treća. Ti svakako od njih možeš da tražiš da ti pošalju screenshot ili neku vrstu potvrde da su oni na vreme poslali poruku.

          • 2. Re: Parking servis Beograd - problem u SMS servisu
            bane

            Pozdrav,

             

            Hvala ti puno na brzom odgovoru

             

            prve dve opcije svakako nisu, jer sam uredno dobijao poruke od njih uglavnom 4-6 dana pred istek ( što i imam u telefonu, poslao im screen-ove ).

             

            Verovatno je aktuelna opcija br 3, zato mi i treba info kako da saznam da li je bilo nekih problema koji su možda zabeleženi u radu SMS servisa u Telenor mreži?

             

            Ja sam prilično uveren da je Telenor radio savršeno, a da u njihovom servisu može da bude problem

             

             

            • 3. Re: Parking servis Beograd - problem u SMS servisu
              hakunamatata

              Mislim da su oni dužni da ti dostave potvrdu da je sa njihove strane sve okay i da je njihov sistem poslao poruku. Ako to izbegavaju, onda je definitivno problem do njih