2 odgovora Najnoviji odgovor dana 09.09.2017. 13.13 napisao/la je miodrag

    Problem sa sistemskom greškom na LG Spirit 4G LTE

    taske92
      Imam već duže vremena problema sa svojim uređajem LG Spirit 4G LTE. Kupljen je uz paket PLAY+ SOLO januara 2016. Isplaćen je na licu mesta zbog sklapanja prvog ugovora  na 24 rate sa novim korisnikom tj mojom majkom. Ta činjenica je dosta odmogla da se ranije reši problem jer je ona (u Ćupriji) kao vlasnica ugovora jedina ovlašćena da reklamira kvar a aparat je kod mene u Beogradu. Pritom nikakve konkretne informacije nismo dobili o mogućnosti davanja saglasnosti da ja kao treće lice dobijem pravo da sam(o) predam i preuzme telefon sa servisa koji je inače isto u Beogradu.

       

       

      Do pre par meseci nije bilo nikakvih ozbiljnijih problema dok telefon nije prvo počeo da "koči" i "zakucava" u normalnom radu da bi na kraju izgubio svaki signal (mrežu i internet). Nakon reklamacije avgusta 2017. telefon je vraćen sa popravke sa novom matičnom pločom. Međutim problemi se nastavljaju samo što ovaj put ima signala ali tastatura neprestano otkazuje, svaki video se sam od sebe zasutavlja (?!) dok se posle regularnog restartovanja aparat neprestano pali i gasi u serijama do (ne)određenog trenutka!!!

       

       

      Molim vas da mi pomognete sa nekim realnijim predlogom a da nije "vraćanje telefona na fabričko podešavanje" i "obavezno slanje na ovlašćeni servis" jer to do sada očigledno nije dalo rezultate. Takođe me zanima mogućnost zamene (za stalno) za novi uređaj iste marke i modela jer iskreno sumnjam da će se ponovo pojaviti neki kvar nakon nove reklamacije.

       

       


       

        • 1. Re: Problem sa sistemskom greškom na LG Spirit 4G LTE
          thestefaneli

          Milane,

           

          što se tiče servisiranja, isključivo vlasnik ugovora je ovlašćen za to kod nas. Zbog toga bi bilo dobro da uradiš prenos vlasništva na sebe ukoliko je uredjaj isplaćen, ili da nabaviš Sudsko ovlašćenje overeno kod notara.

           

          Zamenu uredjaja možeš zatražiti prilikom sledećeg servisiranja, pa ako ti servis odobri

          • 2. Re: Problem sa sistemskom greškom na LG Spirit 4G LTE
            miodrag

            Ćao,

             

            Mislim da bi trebalo ponovo da ga reklamiraš. Stefan Milivojević je objasnio proceduru slanja uređaja na servis preko Telenora, a imaš i opciju da odneseš telefon direktno u ovlašćeni servis.

             

            Za servisiranje LG-a je ovlašćen MESC servis, nalaze se na Novom Beogradu, Bulevar Mihaila Pupina 117 (Zepter zgrada, preko puta SIV). Kod njih nije potrebno ovlašćenje da bi predao uređaj na servis, već je dovoljno da imaš dokaz o kupovini (garanciju + fiskalni isečak ili kopiju ugovora).

             

            Ukoliko želiš zamenu, poterbno je da to navedeš prilikom predaje uređaja na servis, kako bi razmotrili tvoj zahtev. Ako se odobri zamena, novi uređaj će se izdati sa stanja Telenora, i to realizuje vlasnik ugovora na prodajnom mestu na kome je kupljen inicijalni uređaj. Isti model možeš da dobiješ ukoliko ga ima na stanju, ali obzirom da je ovo stariji model - vrlo verovatno da bi morao odabrati neki drugi model.

            1 od 1 smatraju da je ovo korisno