2 odgovora Najnoviji odgovor dana 26.09.2017. 02.08 napisao/la je randjelovic

    Zamena uređaja tesla 3.1 lite

    randjelovic

      Zdravo. Predala sam telefon na servis prvi put 25 avgusta. Upisan je nov softver i telefon mi je vracen. 11 septembra sam opet predala telefon na servis jer ništa nije popravljeno a bila sam van Niša i zbog toga nisam mogla odmah da ga vratim. U pitanju je tesla 3.1 lite. Telefon se koci, pregrejava, ugasi se u toku razgovora ili rada neke aplikacije iako je baterija puna. Zvuk je  veoma los, sagovornici me loše cuju kao i ja njih. Pored prednje kamere svetli crvena lampica. Vase kolege su mi navele da je moguće da ta kao crvena lampica svetli ako je na punjacu telefon  ili prazna baterija. Ali taj  model nema led notifikaciju koliko ja znam. 19 septembra mi je stigla por da je reklamacija prihvaćena i da ce evidentirani kvar biti resen zamenom uredjaja. Nakon nekoliko dana kontaktirala sam kor.servis i objasnila sam celu situaciju i pitala kada ce telefon stici jer pise da je poslat na prodajno mesto i da li postoji mogućnost zamena telefona za drugi model koji nije tesla. Rekli su mi da nema potrebe da čekam drugu por i da odem u prodavnicu gde sam predala telefon i da pokažem por koja mi je stigla i da ce kolege resiti sve. Danas sam otisla u telenor i pitala za telefon da li je stigao. Vasa koleginica me je pitala da li mi je stigla por da je telefon stigao na prodajno mesto. Objasnila sam joj sve i da mi je kolega rekao kada sam zvala da odem u prodavnicu. Ta koleginica mi je rekla da nema telefona i kada sam je pitala da li moze da proveri ipak ona je teske volje otisla i rekla da nije telefon stigao i da sačekam drugu poruku. Da li mi moze neko reci kada cu moci da dobijem telefon i da li postoji mogućnost zamene telefona za neki drugi model? Na drugim forumuma i teslinoi fb stranici sam procitala komentare sa sličnim problemima kao i kod mog telefona. Zamenski telefon nisam dobila jer nemaju u prodavnici. Dugo sam vas korisnik, tri godine na ugovoru i želela bih da produzim ugovor ali sam veoma razočarana vasom neorganizacijom.

        • 1. Re: Zamena uređaja tesla 3.1 lite
          thestefaneli

          Marina,

           

          žao mi je što si imala neprijatno iskustvo sa nama. Nadam se da ćemo sve rešiti na tvoje zadovoljstvo. Kako servis nije mogao da popravi aparat, za njega je odobrena zamena. To znači da ti dobijaš isti taj, potpuno nov, ukoliko je tako servis odlučio. Druga mogućnost je da ti možeš da izabereš bilo koji drugi telefon u tom cenovnom rangu bez doplate, ili za rang više uz neku doplatu kroz prvi mesečni račun. To samo zavisi od toga da li je servis izdao odobrenje za to. Šta je od ta dva ćeš znati onog trenutka kada zamenski telefon ili odobrenje bude stiglo u poslovnicu u kojoj si predala telefon na servis, nakon čega ćeš dobiti i SMS obaveštenje. Kada budeš došla u poslovnicu nakon te poruke, kolege će ti reći kakva je situacija u pitanju i šta može tu da se uradi.

          • 2. Re: Zamena uređaja tesla 3.1 lite
            randjelovic

            U redu. Znam da nakon druge por mogu da odem u telenor ali vase kolege iz kor.servisa su mi drugačije rekle. Telefon sam uzela u telenoru a ne u servisu. Nije problem doplata ili promena tarife. Samo zelim model koji ce normalno da radi. A tesla 3.1 je losa serija jer dosta ljudi se zale na taj model. Moja sestricina ima taj model i ista situacija je i kod njen.