12 odgovora Najnoviji odgovor dana 26.09.2017. 07.51 napisao/la je mdamnjanovic

    iMessage i Apple ID

    никола

      Ćao, drugari

       

      Imam specifičan problem sa iMessage:

      • Aktivacija nad brojem (069 postpaid) je u redu (nakon desetak pokušaja), iMessage radi lepo (broj je vidljiv i štikliran u settingsu na iPhone)
      • Ne mogu da dodam Apple ID u podešavanju za iMessage na iOS 11 (Use your Apple ID for iMessage), jer traži da odaberem region, a Srbije nema na spisku
      • Na Apple ID sajtu je sve ok - mejl koji koristim za login na sve servise je u redu, nije blokiran.
      • Aktivacija iMessage na MacOS (iMac sa Sierra i MBP sa High Sierra) ne radi - daje grešku:

      Probao sam sve moguće i nemoguće varijante sa zvaničnog Apple Support-a, koje preporučuju u situaciji kada se javi ova greška, ali i dalje ne mogu da dodam Apple ID u iMessage.

       

      Što se tiče samog Apple ID-ja, otvoren je i vezan za UK Store. Nisam uneo nikakvu karticu za plaćanje. Adresa za kontakt je ova iz Srbije.

       

      Moram da napomenem da je sve radilo lepo do pre otprilike mesec dana. U nekom trenutku mi se apple id "razvezao" sa iMessage naloga, i od tada mi stoji samo broj telefona, i nisam više mogao da koristim aplikaciju na iMac i MBP.

       

      Da li se nekome ovo dešavalo? Ima li neko ideju kako mogu da rešim problem?