7 odgovora Najnoviji odgovor dana 28.11.2017. 11.53 napisao/la je alexa

    Da li Telenor planira da promeni cene ili da neke povoljnije ponude za dugogodisnje korisnike?

    steva10661

      Sram vas bilo! Vase cene su ubedljivo najgore na trzistu. Vas sam korisnik 10 godina sa vise brojeva koje placam mesecno i ni malo nisam zadovoljan vasim ponudama! Pretpostavljam da administratori ovog foruma nemaju veze sa upravljackom politikom ali slobodno prenesite utiske vasem menadzmentu (ako ga to uopste zanima)! Sramota!

       

      Bukvalno svaki servis naplacujete papreno! Danas kada sam cuo ista objasnjenja zasto treba ostati u telenoru (digitalni servisi i internet) od dva razlicita izvora stvarno sam bio malo je reci neprijatno iznenadjen. Stvarno sam ogorcen!!!

       

      A sto se tice pokrivenosti, mozda ste u pravu ali nema veze. Dacemo svoj novac drugim provajderima pa ce i oni pokriti vise.

       

      Srdacan pozdrav,

      Stevan

        • 1. Re: Da li Telenor planira da promeni cene ili da neke povoljnije ponude za dugogodisnje korisnike?
          mdamnjanovic

          Proveriće Katarina S koje ponude postoje za tvoj broj. Zaprati je i sačekaj da se ona javi.

          • 2. Re: Da li Telenor planira da promeni cene ili da neke povoljnije ponude za dugogodisnje korisnike?
            zorvla

            Nema nikakvih ponuda za dugogodišnje korisnike. Dobio sam pismo od Telenora kao dugogodišnji korisnik, verovatno si i ti, gde se pominje umanjenje pretplate i plaćane uređaja na rate ali kada sve stavim na papir za 24 meseca dođemo na istu cenu kao i novi korisnici, čak i par hiljada skuplje, jer uz 30% popusta plaćamo punu cenu za uređaj a ne onu koja je na njihovom sajtu. Prevara. Kao i ti, i ja razmišljam da sačekam kraj ovog ugovora i da idem kod drugih.

            Pozdrav

            3 od 4 smatraju da je ovo korisno
            • 3. Re: Da li Telenor planira da promeni cene ili da neke povoljnije ponude za dugogodisnje korisnike?
              steva10661

              Ja placam 3 broja gde za dva vise nemam nikakvih obaveza prema Telenoru. Danas sam pitao da li Telenor ima nekih boljih ponuda od konkurencije ili boljih ponuda za dugogodisnje korisnike. Prosto sam se iznenadio pripremljenim odgovorom. Telenor stavlja akcenat na digitalni prenos podataka (internet i digitalne usluge) jer je procena da ce to biti trend u svetu. U redu ali zasto je onda problem telefonske usluge po povoljnijim cenama ako je vec takav trend ?!

              Da se razumemo Telenor ima prava da ceni svoje usluge kako hoce, kao sto i korisnik (ja) imam prava da cenim njihove usluge. Ali ono sto me najvise pogadja je odnos prema korisniku! Imam osecaj kao da me neko vuce za nos!!!

               

              Meni ne trebaju digitalne usluge, i ovako sam po ceo dan za racunarom!

               

              Ja u potpunosti razumem da je ovo odluka na high level management nivou i da se administratori ovde malo sta pitaju, tako da moj ostar ton ide managementu a ne radnicima ovde. Ali posto ne mogu da pisem managementu onda moram ovako.

               

              Videcemo sta ce biti. Poslusao sam savet @Miloš Damnjanović pa cemo videti. Iskreno ne razumem Telenor. 100 000 korisnika je zavolelo Neo-a (lik iz filma Matrix). Mozda im je procena da taj odliv ljudi biti sve manji u sta ja licno sumnjam a narocito sumnjam kada nam se uskoro blizi Nova Godina.

               

              Srdacan pozdrav,
              Stevan

              2 od 2 smatraju da je ovo korisno
              • 4. Re: Da li Telenor planira da promeni cene ili da neke povoljnije ponude za dugogodisnje korisnike?
                steva10661

                Samo da se javim i dam odgovor na svoje pitanje Od veceras postajem VIP korisnik. Nista se nije dogadjalo sve dok nisam potpisao ugovor sa VIP-om i onda su krenuli pozivi. Iskreno cuo sam od nekih kolega i prijatelja da ih je Telenor zvao odmah po potpisivanju ugovora sa novim provajderom, ali nisam nesto pridavao znacaja tome. Na zalost uverio sam se i sam da su pozivi i ponude da se ostane u Telenor mrezi politika firme. Tada sam i dobio nesto bolje uslove od zvanicne ponude ali je moja procena takva da su cak i ti uslovi za nijansu skuplji od konkurencije (za nijansu ali opet skuplji). Tako da sam se ja odlucio da predjem u VIP. Znam i primere gde su ljudi ostajali u Telenoru nakon tih ponuda. U svakom slucaju odgovor na pitanje koje sam postavio je da nema novih ponuda sve dok se ne potpise ugovor sa novim provajderom!

                 

                Na zalost takva je politika firme i tu se nista ne moze. Kako ja vidim stvari je da Telenor akcenat stavlja na svoju banku ali sam skromnog misljenja da su se tu malo vise zaigrali. Videcemo!

                1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                • 5. Re: Da li Telenor planira da promeni cene ili da neke povoljnije ponude za dugogodisnje korisnike?
                  hakunamatata

                  Recimo da Telenor ima 2 000 000 korisnika. Od 2 miliona, bar milion i po su stari korisnici. E sada zamislite da tih milion i po plaća 200 dinara manju pretplatu. To je 300 miliona dinara mesečno = cca 2.5 miliona eura mesečno gubitka koji bi se morao odraziti na kvalitet usluga. Digitalni servisi jesu budućnost. Zamislite samo koliko novca ode na ugovore sa HBO, Deezer i ostalim premium servisima koje korisnici dobijaju za džabe. Super, u drugim mrežama je pretplata manja 100-200 dinara, a pristojan signal imaš samo u centru grada. Imaš malo više interneta u osnovnom paketu, a kada ga istrošiš, oderu te za prekoračenje i nemaš dodatni internet za sve aplikacije koje svakodnevno koristiš

                  • 6. Re: Da li Telenor planira da promeni cene ili da neke povoljnije ponude za dugogodisnje korisnike?
                    steva10661

                    Nije stvar u ceni pretplate nego odnosu prema korisniku. A lepo je kako spinujete sustinu onoga sto sam napisao gore. Polgedao sam upravo. Vi ste 2. po broju postova na forumu sto iz moje perspektive govori da ste pristrasni i svakako ne objektivni da komentarisete bilo sta na temu provajdera. Ocigledno se vama Telenor "bas" svidja, ili sta vise, mozda imate i neku korist od Telenora.

                     

                    1. Telenor je imao 2 000 000 korisnika, sada svakako manje

                    2. Kvalitet usluga u drugim mrezama nije ni priblizno tako los kao sto vi pricate. Da li je Telenor tako bajan i sjajan videcu i sam ali recenica da je pristojan signal jedino u centru grada govori koliko ste ostrasceni i subjektivni.

                    3. HBO Deezer i ostali mambo jambo (sto bi rekli kolege Englezi) je nesto sto koristi mali broj korisnika

                    4. Ako Telenor moze da podnese odliv pretplatnika - kako Vi to predstavljate zasto se onda muci i nakon potpisivanja ugovora sa VIP nudi slicne uslove za slicne novce. Je l` to znaci da tada moze da spusti cenu i da vise MB ???

                    5. Od svih aplikacija koje nudi Telenor ja ne koristim ni jednu!

                     

                    Mislim da je sve sto ste napisali gore najblaze pretenciozno a realno navijacki! Uostalom dacemo nase pare sada i nekom drugom provajderu koji ce izgraditi infrastrukturu i biti isti ili bolji od Telenora (ako je vec kako kazete tako los signal).

                     

                    Takodje poslednjih mesec dva, pomno sam pratio i ponude drugih i VIP ima zaista odlicne ponude za dodatne MB i digi aplikacije. Tako da gospodine Jordovicu budite malo objektivni.

                    3 od 5 smatraju da je ovo korisno
                    • 7. Re: Da li Telenor planira da promeni cene ili da neke povoljnije ponude za dugogodisnje korisnike?
                      alexa

                      Goksi,prijatelju.  Kao dugogodisnji korisnik Mobtel,pa Telenor usluga, ( oko 18 god. + dva broja)  Mislim da sam zasluzio manju cenu aparata. Pretplata me ne zanima da bude manja za koju stotinu....ali zato neki bolji uredjaj za pristupacnije pare bi bilo ok. Samim tim bi I pokazali da se oduzujete na neki nacin korisnicima koji su vam ukazali poverenje dugi niz godina. Ne pricam o nekim lux tel.aparatima vec o nekim srednjim ii za nijansu boljim.   Par puta sam pitao zaposlene  o tome ali nista....

                      Tako da sam poceo ozbiljno da se raspitujem o promeni provajdera I da vam se zahvalim na saradnji.          Sve najbolje.