3 odgovora Najnoviji odgovor dana 29.09.2017. 08.47 napisao/la je steva10661

    Da li Telenor planira da promeni cene ili da neke povoljnije ponude za dugogodisnje korisnike?

    steva10661

      Sram vas bilo! Vase cene su ubedljivo najgore na trzistu. Vas sam korisnik 10 godina sa vise brojeva koje placam mesecno i ni malo nisam zadovoljan vasim ponudama! Pretpostavljam da administratori ovog foruma nemaju veze sa upravljackom politikom ali slobodno prenesite utiske vasem menadzmentu (ako ga to uopste zanima)! Sramota!

       

      Bukvalno svaki servis naplacujete papreno! Danas kada sam cuo ista objasnjenja zasto treba ostati u telenoru (digitalni servisi i internet) od dva razlicita izvora stvarno sam bio malo je reci neprijatno iznenadjen. Stvarno sam ogorcen!!!

       

      A sto se tice pokrivenosti, mozda ste u pravu ali nema veze. Dacemo svoj novac drugim provajderima pa ce i oni pokriti vise.

       

      Srdacan pozdrav,

      Stevan

        • 1. Re: Da li Telenor planira da promeni cene ili da neke povoljnije ponude za dugogodisnje korisnike?
          mdamnjanovic

          Proveriće Ivana J koje ponude postoje za tvoj broj. Zaprati je i sačekaj da se ona javi.

          • 2. Re: Da li Telenor planira da promeni cene ili da neke povoljnije ponude za dugogodisnje korisnike?
            zorvla

            Nema nikakvih ponuda za dugogodišnje korisnike. Dobio sam pismo od Telenora kao dugogodišnji korisnik, verovatno si i ti, gde se pominje umanjenje pretplate i plaćane uređaja na rate ali kada sve stavim na papir za 24 meseca dođemo na istu cenu kao i novi korisnici, čak i par hiljada skuplje, jer uz 30% popusta plaćamo punu cenu za uređaj a ne onu koja je na njihovom sajtu. Prevara. Kao i ti, i ja razmišljam da sačekam kraj ovog ugovora i da idem kod drugih.

            Pozdrav

            3 od 4 smatraju da je ovo korisno
            • 3. Re: Da li Telenor planira da promeni cene ili da neke povoljnije ponude za dugogodisnje korisnike?
              steva10661

              Ja placam 3 broja gde za dva vise nemam nikakvih obaveza prema Telenoru. Danas sam pitao da li Telenor ima nekih boljih ponuda od konkurencije ili boljih ponuda za dugogodisnje korisnike. Prosto sam se iznenadio pripremljenim odgovorom. Telenor stavlja akcenat na digitalni prenos podataka (internet i digitalne usluge) jer je procena da ce to biti trend u svetu. U redu ali zasto je onda problem telefonske usluge po povoljnijim cenama ako je vec takav trend ?!

              Da se razumemo Telenor ima prava da ceni svoje usluge kako hoce, kao sto i korisnik (ja) imam prava da cenim njihove usluge. Ali ono sto me najvise pogadja je odnos prema korisniku! Imam osecaj kao da me neko vuce za nos!!!

               

              Meni ne trebaju digitalne usluge, i ovako sam po ceo dan za racunarom!

               

              Ja u potpunosti razumem da je ovo odluka na high level management nivou i da se administratori ovde malo sta pitaju, tako da moj ostar ton ide managementu a ne radnicima ovde. Ali posto ne mogu da pisem managementu onda moram ovako.

               

              Videcemo sta ce biti. Poslusao sam savet @Miloš Damnjanović pa cemo videti. Iskreno ne razumem Telenor. 100 000 korisnika je zavolelo Neo-a (lik iz filma Matrix). Mozda im je procena da taj odliv ljudi biti sve manji u sta ja licno sumnjam a narocito sumnjam kada nam se uskoro blizi Nova Godina.

               

              Srdacan pozdrav,
              Stevan

              2 od 2 smatraju da je ovo korisno