12 odgovora Najnoviji odgovor dana 20.10.2017. 08.17 napisao/la je katarina.s

    zamena i reklamacije

    jovana00

      Ovako,

       

      Ja sam Telenorov korisnik 10 godina koji redovno ali kada kazem redovno onda mislim da u dan izmirujem svoje obaveze.

      I redovno uzimam telefone preko telenor banke, koje isto tako redovno isplacujem.

      03. 10 .2017 sam uzela telefon Iphone 7 Plus, koji u tom trenutku kosat 115.000 din.

      koristenjem telefona bila sam stalo nedostupna, i zvucnik je krcao.

      07 .10. 2017 god, telefon sam predala na servis u telenor prodavnici Delta City i navela sve probleme u vezi telefona.

      u menjuvremenu sam dobila poruku da je reklamacija prihvacena i da cu dobiti nov uredjaj.

      15. 10. 2017 odlazim po nov uredjaj, uz probleme i neljubaznost u telenor prodavnici.

      telefon opet ima isti problem kostantnom sam nedostupna za sta imam i dokaze, i pri zvonjavi telefona dolazi do krcanja i bagovanja melodije.

      Probana je druga telenor sim kartica tako da nije do nje.

      danas je 19. 10 .2017 , danas nisam u mogucnosti da odem do prodavnice ali to cu ucicniti sutra.

      kad se sve sabere telefon je koricen 8 dana.a ni tada nije bio u funciji.

      Ja ne zelim ni da proveram da li mi je dan nov uredjaj, ili mi je vracan stari neipravni.

      Zelim da raskinem ugovor sa telenorom jer je ovo neodgovorno i ne korektno prema klijentu koji je kod vas 10 godina.

      Pritom sa sluzbom reklamicije moze da se komunicira iskljucivo emailom a oni odgovaraju pismom tj posiljkom na kucnu adresu, naravno posle 7 dana.

       

      P.S svaki telefon ikada koji sam uzela u telenoru a bilo ih je dosta, nije bio ispravan i svaki put je dat novi

       

      Sta da radim, treba da placam neipsravne telefone 2 godine, svaki mesec 4800,00 din, a telefon sam koristila nedelju dana. SRAMOTA

        • 1. Re: zamena i reklamacije
          hakunamatata

          Ćao Jovana,

          Ako si dobila info da ćeš dobiti novi uređaj, onda bi trebalo da ti je novi i stigao. Pogledaj prvo na kutiji IMEI broj telefona, pa onda i u podešavanjima zamenjenog telefona, trebalo bi da se razlikuju ako je stigao novi. IMEI možeš videti i pozivanjem *#06#

          • 2. Re: zamena i reklamacije
            jovana00

            Proverila sam pravo jeste nov uredjaj, koji ima isti problem kao i stari, sto je neverovatno priznacte. Jako sam ljuta a telenor ne cini nista da bi mi pomagao, da li spotoji mogucnost kad sutra odnesem telefon da raskinem ugovor, jer ne zelim vise da se nerviram oko ovakvih stvari, gde je telenor jako nekorektan i neodgovoran?

            • 3. Re: zamena i reklamacije
              hakunamatata

              Nažalost, ne postoji mogućnost raskida ugovora bez penala. Ono što je moguće je da ponovo pošalješ uređaj na servis i objasniš sve detalje. Verujem da će ti ponovo poslati novi uređaj. Da li ti je prethodni stigao sa kutijom, u vakum pakovanju?

              • 4. Re: zamena i reklamacije
                jovana00

                Da odecu telefon opet na reklamaciju, i opet ga necuiate sto je ukupno mesec dana da ne koristim uredja, koji uredno treba da platim, Pritom sada moj telefon u telenor prodavnici kosta dosta manje nego kada sa ga uzela, Sto e priznacte nekorekt posto ja telefon nisam ni koristila a treba da ga placam po staroj ceni.

                I ne telefon nije stigao u Vakum pakoanju nego u nekoj maloj kutii samo on.

                Ja sam jako ljuta i razocaranau poslovanje telenora. i gledacu da u sto krace periodu, cak sta vise odma predjem u neku drugu kompaniju.

                • 5. Re: zamena i reklamacije
                  hakunamatata

                  Za uređaje su odgovorni ovlašćeni servisi. Telenor je tu samo da ti pruži kupovinu uređaja uz pogodnosti, u tvom slučaju preko Telenor banke. Mislim da možeš da zahtevaš da dobiješ uređaj u vakum pakovanju kada se vrši zamena.

                  • 6. Re: zamena i reklamacije
                    jovana00

                    znaci moj novi uredjaj, uopste nije nov nego iz nekog servisa, koji su oni popravljali.Strasno

                    Ja ustavri zahtevam da mi se da novi uredjaj ali stavrno Novi uredjaj, i da ga placam po sadasnjoj ceni posto telefon nisam koristila i nije korektno, ne znam da li me razumete, posto do sluzbe reklamacija mogu da dodjem samo mailom. sutra cu zahtevati, da mi se da novi uredjaj po novoj ceni koja je manja, posto telefon nije ni koriscen. A ako mi niko ne izadje u susret ja cu se obratiti sluzbi za zastitu potrosaca, ako teba i advokatu. posto ovo prevazilazi svake granice.

                     

                    A tebi hvala na odgovorima.

                    • 7. Re: zamena i reklamacije
                      jovana00

                      pritom ako mi telenor samo pruza uslugu kupovine on je odgovoran za sve, samim tim sto njima dajem 115,000.00 din i time sto sa njima imam ugovor . zato i zahtevam ovakve stvari jer je ovo sramota za jednu takvu kompaniju.

                      • 8. Re: zamena i reklamacije
                        hakunamatata

                        Kada se radi zamena Apple uređaja, bilo da je u pitanju iPhone, MacBook, iPad ili neki drugi, možeš dobiti novi ili refubrished uređaj. Nema šanse da uočiš razliku, čak se refubrished uređaji dodatno testiraju. Bitno je da je ta kutija u kojoj ti stigne telefon zatvorena i vakumirana. Svakako nećeš dobiti originalno pakovanje jer već imaš slušalice, punjač itd.

                        • 9. Re: zamena i reklamacije
                          jovana00

                          Ovo je SRAMOTA, onad nemozete da me zove i da mi kazete da cu dobiti novi uredja, a ja dobijem popravljani uredja. ovo je starno. Ako sutra niko ne poslusa moje zahteve i molbe, ja cu da tuzim telenor, jer ovo je starno ja ne mogu da verujem.

                           

                          Hvala na odgovorima

                          • 10. Re: zamena i reklamacije
                            jovana00

                            i kutija nije vakumirana nego zalepnjena, to sam vam i malopre rekla. Ovo je STRASNO....

                            • 11. Re: zamena i reklamacije
                              drdekzar

                              Na ovaj nacin Apple resava reklamacije svuda u Svetu.Kutija je sigurno stigla valum zapakovanja(mala bela tanka kutija) i prodavac je otvorio.To je trebao da uradi pred Vama da vidite.Ne vidim razlog da budete toliko ljuti na Telenor, Vama je reklamacija resena brzo.Nisu oni krivi ako se Vama zadesilo dva telefona koja ne valjaju.Dobicete nov sigurno za par dana.

                              1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                              • 12. Re: zamena i reklamacije
                                katarina.s

                                Zdravo Jovana, ništa ne brini, tu sam da proverim sve u vezi servisiranja. Može li broj u inboks?