5 odgovora Najnoviji odgovor dana 09.12.2017. 12.34 napisao/la je dragance2010

    Nije kako je deklarisan !!!

    dragance2010

      Telenor home internet koristim isključivo preko računara. Nemam telefon u Telenoru.

      Brzina Telenor home interneta strašno varira u negativnom smislu. Koliko vidim iz

      diskusija na forumu najveći broj korisnika koristi ovaj internet preko telefona.

      Prikom prvog aktiviranja Telenor home interneta brzina je bila 51/25.

      Nakon toga u narednih 20 dana nikada više nije bila 51/25, čak šta više padala je sa

      51 na  7. U različitim vremenskim periodima brzina je bila čas 13, 25, 28 itd ali nikad

      nije bila 51.

      Telenor će morati mnogo toga da promeni, unapredi, uprosti počev od

        • 1. Re: Nije kako je deklarisan !!!
          hakunamatata

          Brzina konekcije zavisi od lokacije, opterećenosti mreže, nekad i od vremenskih uslova jer je u pitanju bežična konekcija.

          • 2. Re: Nije kako je deklarisan !!!
            dragance2010

            Hvala ti na odgovoru. Lokacija ??? Lokacija je saopštena prilikom zaključivanja ugovora. Postoje uslovi za 4G internet. Na ruteru uvek svetli plava lampica signal je tri

            (3) crte. Opterećenost mreže ??? Ne želim da verujem u to ... Vremenski uslovi - sunčano 'miholjsko leto'. Ovo je 21. vek. Mislim da je to vreme odavno iza nas, ali

            izgleda da se ponovo vraća. Brzina smanjenja 8 - 10 puta. Prava pravcata katastrofa...

            • 3. Re: Nije kako je deklarisan !!!
              katarina.s

              Pozdrav Dragane, proveriću o čemu se radi. Pls, pošalji mi svoj Telenor Home broj u inboks. Hvala.

              • 4. Re: Nije kako je deklarisan !!!
                katarina.s

                Obirsala sam prethodne komentare, zbog privatnosti, naveo si kontakt telefon, kao i adresu. Brzina svakako zavisi od više faktora, ali ću ja komentare proslediti kolegama iz tehnike, kako bi proverili da li je na pomenutim lokacijama sve u redu.

                • 5. Re: Nije kako je deklarisan !!!
                  dragance2010

                  Gospodjo Katarina,

                  iskreno Vam se zahvaljujem na vašem trudu. Pozvala me je osoba iz tehničke službe.

                  Ljubazno se predstavio, njegovo ime nisam hteo da zapamtim, jer za ovaj problem

                  nije ni važno. Saopštio mi je da na taj dan internet na mom broju bio brzine 13 - 37.

                  Ja sam mu izneo svoj problem, svoja očekivanja da će TELENOR upotrebiti evropsku

                  poslovnost da moj problem otkloni a on je obećao da će moj problem proslediti svojim

                  pretpostavljenima.

                  Medjutim, problem sa Telenor Home internetom na mom broju i dalje postoji.

                  Nakon odredjenog perioda prijavio sam problem lično u svojoj filijali Telenor-a.

                  Od tada pa do danas niko me nije pozvao a nije ni učinio ništa da se stanje popravi.

                  Ovom prilikom sada želim da podelim svoja iskustva sa Telenor Home internetom.

                  nakon 70 dana korišćenja.

                  "Budite i vi deo najveće internet 4G mreže u Srbiji...". Pre zaključivanja ugovora

                  saopšteno mi je sve u superlativu. Internet brzina na tri pomenute lokacije u gradu

                  pod punom brzinom. Na osnovu toga ja sam rešio da budem deo najveće 4G

                  mreže u Srbiji, zaključio sam ugovor na dve godine. Pre zaključivanja ugovora

                  Telenor je propustio da mi saopšti bitan element da brzina interneta može da

                  varira. U srpskom jeziku postoji reč za to. Ja neću da koristim ružne i pogrdne

                  reči. Moji podaci govore sasvim suprotno. Moj Telenor Home internet je ranga

                  ADSL-a koji se u Srbiji ne može kupiti. Takav internet sigurno nisam hteo. Za

                  vreme vikenda PETAK - NEDELJA brzina interneta kada je na mreži najveći

                  deo korisnika prava KATASTROFA. Kako je jedan od učesnika na ovoj diskusiji

                  napisao "Brzina konekcije zavisi od lokacije, opterećenosti mreže, nekad i od

                  vremenskih uslova jer je u pitanju bežična konekcija." On je potpuno u pravu.

                  Internet na mom broju radi savršeno u ranim jutarnjim časovima i to u periodu

                  od 04:00 - 05:30. Verovatno je da u to vreme najveći broj korisnika nije na mreži.

                  Svojim prijateljima u Norveškoj, Nemačkoj i Americi ja ne mogu da objasnim

                  da procenat iskorišćenja moje usluge zavisi od drugih korisnika. Probajte Vi.

                  Internet koji sam kupio i za koga uredno plaćam naknadu hoću samo za sebe

                  a ne za druge. Drugi me ne zanimaju i oni nisu predmet mog ugovora.

                  Ovakvim stanjem ja nisam i ne mogu biti zadovoljan jer jednostavno

                  TELENOR NE RASPOLAŽE POTREBNIM KAPACITETIMA i to je činjenica.

                  Dok Telenor ne proširi svoje kapacitete problem sa Home internetom će

                  biti i dalje kako je gore napisan.