8 odgovora Najnoviji odgovor dana 16.11.2017. 04.41 napisao/la je miodrag

    Zamena i reklamacije/ 23.10.2017.

    sreca

      Naime,

       

      12.09.2017. sam sklopila novi ugovor sa Telenorom. Malo veći paket i mobilni telefon MOTO C PLUS-1.

      Telefon sam počela da koristim tek posle desetak dana. Vrlo brzo sam uočila da mi ne stizu sve poruke. Neke stižu, neke ne. I to od različitih ljudi.

      Npr. sin mi pošalje poruku, jedna stigne, jedna ne. I tako od nekoliko ljudi.

      Zvala sam tehničku podršku i svaki me je poziv koštao 15,00 dinara preko cene paketa. Pokušali su mi izaći u susret. Restartovali nešto, ako sam dobro shvatila. Ali,ništa. To je trajalo nekoliko dana.

      Na kraju sam odnela telefon u vašu poslovnicu u Shopp-i centru. Objasnila o čemu se radi. Ostavila sam telefon i trazila da se reši problem. Rekla sam da neću novi telefon da mi se servisira i vraća, već da hoću novi ispravan telefon. Tako je i napisano u zahtevu.

      Vrlo brzo je usledio sms odgovor da je telefon u redu, da nema razloga za reklamaciju i da će mi biti vraćen u poslovnicu u kojoj sam ga predala. U poslovnici mi devojka objasnila da su azurirali softver. Inače, bilo je pod znakom pitanja da li je kartica ili telefon u pitanju.

      Elem, dok mi je telefon bio na servisu, dobila sam novu karticu koju sam stavila u prethodni telefon i sve je radilo odlično.

      Uzela sam telefon, ubacila tu novu karticu. Učinilo mi se da je sve u redu. Obradovah se. Ali, danas isto.

      Neke poruke stizu, neke ne.

      Veoma sam iznervirana i ljuta. U servisu nije bio ni dva dana. Hocu reći da za jedan dan mozda nisu mogli da isprate šta se dešava. Azurirali softver, poslali par poruka izmedju sebe i zaključili da radi. To je moja pretpostavka, mozda netačna, ali takav je moj zaključak.

      Prvo sam iznervirana jer sam više puta morala da zovem tehničku podršku i da rešavam problem koji nije moj a to će mi biti naplaćeno preko iznosa paketa.

      Drugo, telefon sam dala da se utvrdi šta se dešava i vraćen mi je sa istim problemom.

      Treće, imam u porodici veoma teškog bolesnika i moram biti stalno dostupna, a to nije moguće ako mi poruke ne stizu.

      Četvrto, očekujem poslovne pozive a ni to ne znam da li mi je stiglo ili ne.

      Zaista ne zelim i nemam vremena da svaki drugi dan idem u vašu poslovnicu i preganjam se oko telefona.

      Recite mi koje je rešenje za ovaj problem. Ja zelim da vratim telefon i da raskinem taj ugovor, jer mi neispravan telefon ne treba.

       

      U očekivanju brzog odgovora

       

      Emilija Bošković

        • 1. Re: Zamena i reklamacije/ 23.10.2017.
          hakunamatata

          Pozdrav,

          Bez obzira što ste prošli već to, najbolje je da telefon ponovo odnesete u poslovnicu da bi ga poslali na servis. Navedite u zahtevu da se problem ponavlja nakon servisa. Svakako ćete dobiti zamenski uređaj dok je vaš na servisu.

          • 2. Re: Zamena i reklamacije/ 23.10.2017.
            sreca

            Meni ne treba zamenski uredjaj, niti uredjaj koji je nov a servisiran. Ja

            imam stari uredjaj koji je bolji od novog. Zelim ili novi, potpuno ispravan

            uredjaj ili nikakav.

             

            E.Bošković

             

            2017-10-23 20:31 GMT+02:00 hakunamatata <

            telenor-admin@telenor-serbia-jive-x.hosted.jivesoftware.com>:

             

            Telenor ForUm <https://forum.telenor.rs/?et=watches.email.thread>

            Zamena i reklamacije/ 23.10.2017.

             

            odgovoreno od strane Goran Jordović

            <https://forum.telenor.rs/people/hakunamatata?et=watches.email.thread> u *MOBILNI

            UREĐAJI* - Pogledaj celu diskusiju

            <https://forum.telenor.rs/message/9613?et=watches.email.thread#9613>

             

            • 3. Re: Zamena i reklamacije/ 23.10.2017.
              hakunamatata

              Da biste dobili novi uređaj, potrebno je da servis ustanovi da Vaš uređaj ne može da se popravi već da ga je potrebno zameniti...

              2 od 2 smatraju da je ovo korisno
              • 4. Re: Zamena i reklamacije/ 23.10.2017.
                drdekzar

                Jedima opcija da se dobije nov telefon je da servis izda potvrdu da telefon ne moze da se popravi.Meni je malo cudno da neke poruke stizu, a neke ne stizu i da to bude do telefona.Iskreno do sada se nisam sreo sa takvim problemom i da je to bilo do telefona.Probajte da ubacite karticu od nekog iz porodice u telefon i da vidite da li se isto desava.

                • 5. Re: Zamena i reklamacije/ 23.10.2017.
                  anjaaa

                  Imam apsolutno isti problem,  i isti telefon. A Telenor mi je potvrdio problem: ,,Dobili smo informaciju od Motorole, da postoji poteškoća sa prijemom poruka na Moto C Plus modelu. Takođe, uputili su nas da rade na ažuriranju softvera koje će otkloniti ovu poteškoću. Krivo mi je zbog situacije, verujem da nije prijatna, ali nažalost, u ovom trenutku nam preostaje da sačekamo apdejt, koji smo pomenule. Motorola radi na ažuriranju softvera ili apdejtu. Nažalost, kako mi nismo proizvođači telefona, informacije dobijamo kada nam ih oni proslede. U ovom slučaju je poteškoća primećena, nakon što je uređaj distribuiran.''

                  I kao rešenje mi je ponuđeno Nadamo se da će Motorola uskoro izbaciti apdejt, koji će sve rešiti. Molim te samo za još malo strpljenja. Ono što bih svakako savetovala, je zamena SIMa, dovoljno je da vlasnik broja svrati do bilo koje naše prodavnice i kolege će na licu mesta besplatno zameniti karticu.

                   

                  Karticu sam još pre toga zamenila, i ipak nikakvo adekvatno rešenje mi nije predloženo. A još sam isti problem imala i sa prethodnim telefonom (Samsungom)

                   

                  TOTALNO NEPROFESIONALNO PRODAVANJE NEFUNKCIONALNIH TELEFONA  A ONDA I ODSTUPANJE OD ODGOVORNOSTI KADA TREBA REŠITI PROBLEM! BEZOBRAZLUK!

                  • 6. Re: Zamena i reklamacije/ 23.10.2017.
                    drdekzar

                    Anja, obavezno posalji telefon na seris i bice ti upisan novi softver koji resava problem.

                    Uskoro stize i kroz update na sve telefone.

                    • 7. Re: Zamena i reklamacije/ 23.10.2017.
                      anjaaa

                      Kako Vi uopšte smatrate da je normalno i u redu da prodajete novi telefon koji mora da se posle kupovine ažurira da bi funkcionisala osnovna SMS komunikacija ?!

                      • 8. Re: Zamena i reklamacije/ 23.10.2017.
                        miodrag

                        Draga Anja,

                         

                        Nije Telenor izmislio servis kao entitet i kvar i popravku kao pojam. Telefoni se kvare i popravljaju svuda u svetu, u to možeš da budeš sigurna. Štaviše, noviji telefoni se ne popravljaju u smislu u kome se to ranije podrazumevalo (lemljenje i sl.), već se uglavnom to vrši zamenom delova koja je za servisere, da banalizujem, praktično kao zamena maske za prosečnog kroisnika. Većina problema se reši i bez popravke, jednostavnim ažuriranjem softvera - preko Over The Air funkcije ili kabla (što obično praktikuju servisi).

                         

                        Nijedan model telefona na svetu koji je ikada proizveden od bilo kog proizvođača nije imao savršen softver, svi su imali pojedine greške, neke su pogađale manji, neke veći broj korisnika. Proizvođači zato i objavljuju nove update-ove i patch-eve za svoje uređaje kroz koje otklanjaju greške koje se ustanove kroz redovnu, masovnu eksploataciju uređaja. Ta vrsta podrške je, između ostalog, uključena u cenu koju plaćaš prilikom kupovine uređaja

                         

                        U tom smislu mislim da je potpuno normalno da se ponekad desi neka greška, i da se ista otkloni kroz novu verziju softvera. Dešavalo se, i dešavaće se i na jeftinijim, ali i na dosta skupljim modelima.

                         

                        Kada ovo ne bismo smatrali normalnim, i kada bi se išlo logikom da se svi potencijalni problemi preduprede pre lansiranja modela i da se svaka nova funckionalnost testira u svim mogućim kombinacijama okruženja i uslova, napredak razvoja telefona bi bio daleko sporiji, i danas bismo i dalje korsitili telefone u rangu Nokie 3310, koji podržavaju samo osnovne funckcije. A ta opcija i dalje postoji.

                        2 od 2 smatraju da je ovo korisno