2 odgovora Najnoviji odgovor dana 06.11.2017. 07.45 napisao/la je katarina.s

    Obnova ugovora

    marijas

      Poštovani,
      5.11.2017. mi ističe trenutni ugovor. Taj broj ima već nekih 10ak godina, od kojih, ako se ne varam, bar nekih 4-5 kao postpejd korisnik. Pored toga, posedujem još jedan postpejd broj čiji sam ugovor obnovila prethodnog meseca, kao i internet paket koji mislim da ističe ovih dana ikoji bih takođe obnovila. Ono što me konkretno zanima jeste da li je moguće pravljenje neke personalizovane ponude sa nekim popustom za dugogodišnjeg lojalnog korisnika koji kod vas ima tri ugovora i od januara planira sklapanje još jednog ugovora za takođe postpej broj? Znam za trenutnu ponudu za sve korisnke, ali smatram da bi ovako velika kompanija trebalo da ima neku vrstu loyalty programa koji bi višegodišnjim korisnicima omogućavao neke pogodnosti koje nisu dostupne svima.
      Unapred hvala.