3 odgovora Najnoviji odgovor dana 03.11.2017. 06.07 napisao/la je mdamnjanovic

    Prelazak na novi paket pre isteka starog ugovora

    bane969

      Poštovani,

      trenutno sam u tarifnom paketu PLAY+1 (poslednje tri godine). Ugovor mi ističe maja meseca 2018 godine. Plaćanje mi je sa 20% popusta. Video sam na Vašem sajtu pretplatu za paket PLAY+20 po ceni od 1.195 dinara (sa ugovornom obavezom od 24 meseca), odnosno, 1.795 dinara (bez ugovorne obaveze). Kada sam otišao u Telenorovu poslovnicu u Vranju da pitam za mogućnost prelaska na novi paket, dobio sam odgovor da pre isteka starog ugovora ne mogu da pređem na novi paket i da će mi cena biti 1.795 dinara (maja 2018 godine) a za nove korisnike je cena 1.195 dinara. Na moju primedbu da na Telenorovom sajtu piše drugačije (što se tiče cene i ugovorne obaveze) i da sa takvom politikom nagrađuju novo članstvo a lojalni korisnici neka trpe i ćute, prodavac je promenio priču. Njegova ponuda je bila da mogu odmah da pređem na novi paket (PLAY+20 sa ugovornom obavezom) i sa 20% popusta ali na veću cenu, odnosno, da plaćam račun od 1.440 dinara mesečno. Ponudu sam odbio.

       

      Može li neko da mi odgovori na sledeća pitanja:

      1. Na koji način preći iz jednog tarifnog paketa u drugi pre isteka starog ugovora? Napominjem da sam 20% popusta na stari ugovor dobio zaključenjem novog ugovora maja 2017 godine i to pre isteka prvog dvogodišnjeg ugovora (kod drugog prodavca) u istoj poslovnici.
      2. . Ko određuje cene i popuste tarifnog paketa - prodavac ili kompanija?
      3. Da li se cene određuju na osnovu toga ko se kome dopada ili ne (obzirom na moje gore navedeno iskustvo)?
      4. Ukoliko se odlučim da prenesem broj kod drugog operatera i raskinem ugovor sa Telenorom, kolike penale treba da platim Telenoru?