3 odgovora Najnoviji odgovor dana 06.11.2017. 15.04 napisao/la je thestefaneli

    Pomoc???

    gagispeed26

      Postovani korisnik sam Telenor mreze duze vreme imam dva ugovora .Ovog leta moja devojka je imala peh i upao mob tel u vodu sve je ok samo prilkom poziva microfon ne radi.Tel je u garanciji ali igrom slucaja garancija izgubljena ..u tom slucaju neki savet popravka  o mom trosku ili..

        • 1. Re: Pomoc???
          mdamnjanovic

          Pa uvek je najbolje odneti u ovlašćeni servis na popravku. To uglavnom i košta više nego u neovlašćenim servisima ali je svakako sigurnije i bolje.

          Imao si sreće ako je samo mikrofon prestao da radi, nakon što je telefon upao u vodu.

          1 od 1 smatraju da je ovo korisno
          • 2. Re: Pomoc???
            hakunamatata

            Kao što reče Miloš Damnjanović, bolje odnesi u ovlašćeni. Možda je skuplja, ali ćeš dobiti zamenski uređaj dok je taj na servisu, a uz to nećeš izgubiti garanciju. Ako uređaj popraviš u nekom servisu koji nije ovlašćen, gubiš garanciju. (Sve ovo pod uslovom da garanacija nije bukvalno izgubljena, kao izgubljen račun i to, mada mislim da to nije problem, Stefan Milivojević zna sigurno)

            1 od 1 smatraju da je ovo korisno
            • 3. Re: Pomoc???
              thestefaneli

              Tako je. Nikakav problem da se uređaj pošalje na servis u bilo kojoj našoj poslovnici sa zahtevom da se popravka izvrši o trošku korisnika. Ovlašćeni servis će proceniti cenu popravke, kontaktirati te, i ukoliko ti odgovara cena, popraviti ga pri čemu zadržavaš garanciju do isteka ugovora.

              2 od 2 smatraju da je ovo korisno