7 odgovora Najnoviji odgovor dana 08.11.2017. 01.06 napisao/la je katarina.s

    Reklamacija na Lenovo C2

    veljko.vujcic

      Postovani,

       

      Ugovor (na ime moje supruge) je potpisan 20 i nekog novembra 2016. Nedavno, posle manje od godinu dana, u roku od par dana desavaju se tri defekta

      - baterija je oslabila bar za faktor 3

      - otpalo je bocno dugmence za paljenje

      - konektor na telefonu jedva da moze da primi punjac, potrebno je probati nekoliko puta

       

      Telefon je predat na servis. Posle nekoliko dana dobijam poziv iz servisa, gde traze ~2000 za dugmence (ne priznaju kvar u garanciji), navodno ce popraviti i bateriju ali prvo mora da se plati negarantni kvar.

       

      Nakon bar cetiri razgovora sa predstavnikom servisa i operatorkom Telenora ne postoji nikakva naznaka da ce problem biti resen na razuman nacin, sto bi bio bar osposobljavanje baterije i konektora koji su nesporno u garantnoj obavezi.

       

      Misljenja sam da je situacija prezentovana kao ultimatum, te da mimoilazi dobre prakse izmedju dugogodisnjeg klijenta i mobilnog operatera.

       

      Srdacno,

      Veljko Vujcic