1 2 Prethodno Sledeće 25 odgovora Najnoviji odgovor dana 16.11.2017. 05.07 napisao/la je miodrag

    Poteškoća sa pristizanjem poruka/ Motorola Moto C plus

    anjaaa

      NASUMIČNE SMS poruke od NASUMIČNIH (dakle nema nikakvih blokiranih brojeva od strane mene) ljudi iz svih mreža mi povremeno ne stižu. Ne znam ni koliko je to poruka dnevno, jer nemam kako to da proveravam sa svima, već kada me neko konkretno pita zašto ne odgovaram. Tim pošaljiocima piše da je meni poruka poslata, samo se ona kod mene ne pojavi nikad. To mi se dešavalo i na prethodnom telefonu (Samsung J100) i sada na novom MOTOROLA C PLUS (kupljne kod Vas pre mesec dana). Nova kartica mi je data u ponedeljak 13.11. , ali sam juče 14.11. shvatila da mi ponovo bar 2 poruke nisu stigle (za koje sigurno znam). Danas 15.11. opet odem u poslovnicu (U Smederevu) i kažu mi da se javim ako se opet desi i da donesem nečiji telefon sa kog mi ne stigne poruka! Sigurno neću da zovem pola imenika da donosi svoje telefone kod Vas jer ste vi !!!!

       

      Danas mi pismeno priznajete da ipak postoji problem, SAMI KAŽETE  ,,Dobili smo informaciju od Motorole, da postoji poteškoća sa prijemom poruka na Moto C Plus modelu. Takođe, uputili su nas da rade na ažuriranju softvera koje će otkloniti ovu poteškoću. Krivo mi je zbog situacije, verujem da nije prijatna, ali nažalost, u ovom trenutku nam preostaje da sačekamo apdejt, koji smo pomenule.''

       

      A na moje pitanje zašto mi prodajete neispravan telefon vi kažete ,,Nažalost, kako mi nismo proizvođači telefona, informacije dobijamo kada nam ih oni proslede. U ovom slučaju je poteškoća primećena, nakon što je uređaj distribuiran.''

       

      A ovde na forumu je bilo već reči o tome, i vidim ni tada niste rešili problem, a sad se meni pravite da ne znate Zamena i reklamacije/ 23.10.2017.

       

      Stvarno neprofesionalno i nekorektno! Šta Vam plaćamo ako nemamo najosnovniju uslugu SMS ?!

        1 2 Prethodno Sledeće