1 2 Prethodno Sledeće 19 odgovora Najnoviji odgovor dana 07.12.2017. 08.03 napisao/la je emilmil

    SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi

    emilmil

      Kako je moguće da obaveštenja o korišćenju i naplati usluga Vista-fun servisa ne dobijam SMS-om, a da ona budu evidentirana u listingu mesečnog računa? Pomenuti servis uopšte nisam koristio, niti mi je poznato kako je poruka o prijavi sa mog broja stigla do njih. Iz izvoda novembarskog računa saznao sam da mi je svakog drugog dana račun zaduživan sa 150 din + PDV. Na moju tekst-poruku sa odjavom na servis takođe nisam dobio nikakav odgovor.

        • 1. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
          thestefaneli

          Emile,

           

          proveri sve pristigle SMS poruke od kada je servis počeo da ti se naplaćuje. Da li imaš neke poruke sa nekog četvorocifrenog broja?

          • 2. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
            emilmil


            Proverio. Samo jedno prijavljivanje na parking servis i potvrda sa tog broja.

            • 3. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
              hakunamatata

              Pozdrav, da li možda koristiš Android OS i da li si u poslednje vreme instalirao neki anti-virus ili aplikaciju?

              • 4. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
                emilmil

                Ne, koristim IOS. I nisam instalirao nikakve aplikacije tog tipa.

                • 5. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
                  hakunamatata

                  Okay

                  Vista-fun je premium servis na koji si se morao prijaviti na neki način. (Ostavljanje broja telefona na nekom sajtu ili slično, ne postoji druga opcija kada je u pitanju iOS). Postoji nekoliko načina na koje se možeš odjaviti. Kako je u pitanju iOS, otpada opcija da je uređaj zaražen. Jedan je slanje poruke STOP na broj sa koga ti stižu poruke ili na broj 2525 (obično je ovaj broj u pitanju).

                  Druga opcija je da blokiraš premium servise, problem je što onda nećeš moći da šalješ i primaš poruke za parking, obaveštenja iz banke i ostale četvorocifrene brojeve.

                  1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                  • 6. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
                    emilmil

                    Odmah sam se odjavio. Pošto nisam dobio potvrdni SMS, pozvao sam fiksni broj sa internet stranice sa kojeg mi je usmeno potvrđeno da je odjava evidentirana. Kada sam pitao zašto o tome, kao ni o tarifiranju usluga, nema notifikacija, odgovora nije bilo. Razlog zbog kojeg to ovde pišem je neverica što operateri poput Telenora sarađuju sa servisima očigledno vrlo loše reputacije...

                    • 7. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
                      hakunamatata

                      Nije u pitanju saradnja. To su servisi koje svako može da zakupi, a operateri ne mogu uticati na servise.

                      Jedan od razloga je što više kompanija mogu zakupiti isti broj (recimo 2525) i neka na primer od 10 kompanija 1 bude loša i vrši zloupotrebe, operater ne može da ih blokira. Bitno je da korisnici paze gde se prijavljuju

                      • 8. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
                        emilmil

                        Slažem se da svako može da zakupi, ali samo operater može da naplati! Kakva je poslovna politika u kojoj nemaš pojma šta zapravo naplaćuješ korisnicima? Hipotetetički, ja nastavim sa "primanjem usluga" servisa, ali prestanem da plaćam telefonske račune... Nemoj, molim te!

                        • 9. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
                          z22

                          U pravu si Emile, samo si trebao da se obratis direktno Telenoru i da trazis da ti vrate sve sto su ti zakinuli sa tom prevarom. To jesu njihovi klijenti i zajedno dele dobit.

                           

                          Ja sam letos nekoliko meseci proveo u Italiji i tamo naravno kupio sim card kod operatera "Wind" (nisam hteo kod Telecoma jer su mi vec jednom ukrali 80 eura). Desilo mi se da sam kliknuo na jedan baner koji nije imao nikakve veze sa bilo kakvom formom za online pretplatu vec je pisalo "deset najlepsih gradova Italije", na drugom "deset najbogatijih ljudi u Italiji" i sl. ali kad izlistas prvih pet, sa ledecim klikom si vec pretplace i stize ti sms.... I stigao mi je sms u kome je pisalo da sam se upravo pretplatio na neke igrice i da mi se skida sa racuna nekih 5,5 eura nedeljno... i odmah sam potrazio na guglu o tim prevarama i nasao gomile prevarenih na isti nacin od svih njihovih operatera. Zanimljivo je da svi operateri njima odmah i bez reci vracaju taj skinuti novac sa racuna, ali treba im reklamirati sto pre, najbolje u prvih 7 dana, moze i telefonskim pozivom (ja sam na vec sutradan otisao do njihovog saltera jer mi je bilo bliu i bez reci su mi vratili novac i iskljucili premijum usluge). Ljudi savetuju da treba traziti i da ti se iskljuce digitalni servisi, tj premijum servisi/usluge. Ali posle ne mozes da placas parking sa tim brojem i sl. ko sto je vec rekao Goran.

                          Ove vrste prevara kod nas jos nisu ucestale, ali dobro je da znamo da ih ima i kod nas. Mom rodjaku je letos cerkica napravila ceh od oko 15000 din, pa je morao da joj kod mts-a ogranici da ne moze mesecno da potrosi vise od 1000 din, jer malom detetu ne mozes da objasnis gde su sve prevare.

                           

                          Mislim da ovakve pojave treba odmah prijavljivati i policiji, da rade malo i oni za "visokotehnoloski" kriminal i da se operateri ne prave ludi i mazu nam oci, jer ce u protivnom masa ljudi biti opljackana.

                          • 10. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
                            hakunamatata

                            Okay Hajde ovako. To ti je kao da ti glasaš za razne rijaliti programe preko tvog broja telefona. Operater ti omogući korišćenje usluga, naplati svoje troškove. Da li je kriv što ti glasaš? Nije. Isto je i sa ovim servisima. Problem je što na raznim sajtovima postoje načini na koje se možeš prijaviti na ovakve servise. Ti sajtovi bukvalno varaju korisnike i operater nema nikakve veze sa tim.

                            • 11. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
                              katarina.s

                              Ćao Emile, reč je o uslugama eksternih provajdera, a postoji više načina na koji se možeš prijaviti na ove servise. Jedan od njih funkcioniše tako što pošalješ poruku za prijavu, nakon čega ti stižu SMSovi, po ceni koju određuje sam provajder usluge. U drugom slučaju, za korišćenje servisa se možeš prijaviti neplaniranim klikom na neku od reklama, tokom surfovanja po netu. Detaljnije o premium servisima možeš proveriti putem linka:https://www.telenor.rs/sr/privatni/usluge/ostale-usluge/pozivi-i-poruke/sms-premium-servis

                              • 12. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
                                emilmil

                                Ja ću vas ponovo uputiti na prvu rečenicu moje prve objave: dakle, pitanje za operatera - ne provajdera, odn. premium servis - kako to da se SMS poruke o zaduženju uslugama pojavljuju na listingu računa, a ne u mom telefonu!?

                                • 13. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
                                  emilmil

                                  Danas je kompanija u kojoj sam zaposlen podnela Telenoru reklamaciju na novembarski račun. Videćemo kakav će biti odgovor. Sledeći adresa je RATEL. Neće se na ovome završiti, svakako, jer mi profesionalni angažman (novinar, urednik) dozvoljava da ovoj temi omogućim publicitet kakav zaslužuje. Plaćanje računa je najmanji problem; vađno je da što više ljudi sazna kako mogu biti prevareni i kakva je apropo toga politika telekomunikacionih kompanija u ovoj zemlji.

                                  • 14. Re: SMS obaveštenja o naplaćenoj usluzi
                                    hakunamatata

                                    Ne pojavljuju se u tvom telefonu jer ti njih zapravo i ne dobijaš. Kao što sam rekao, u pitanju je prevara na koju možeš nasesti na raznim sajtovima (pornografski, online filmovi, igrice itd). Oni se pojavljuju non-stop i nemoguće ih je pratiti. Takođe, iOS uređaji koji su "jailbreak-ovani" mogu biti zaraženi jer na njih možeš skinuti aplikacije sa drugih sajtova, dok uređajima koji nemaju jailbreak možeš skinuti isključivo sa AppStore. Imaš već nekoliko tema sa ovim problemom. Isto je sa onim lažnim pozivima. Vidiš u telefonu propušten poziv, pozoveš, dobiješ neku govornu poštu i dok prekineš, već ti je skinulo 200-300 RSD. U nekoliko navrata se dešavalo da dosta korisnika dobije ovakav poziv i Telenor je odmah slao poruke korisnicima da ih obavesti o problemu.

                                    1 2 Prethodno Sledeće