5 odgovora Najnoviji odgovor dana 05.01.2018. 03.20 napisao/la je katarina.s

    Sklapanje novog ugovora postojeći korisnici

    emgazita

      Poštovana/i,  kao Vaši dugogodišnji korisnici (supruga i ja) želimo da Vam se obratimo za ponudu, za sklapanje novog ugovora. Gledajući ponude na sajtu nismo zadovoljni istim. Želeli bismo 2 paketa Play +30 bez telefona.

        • 1. Re: Sklapanje novog ugovora postojeći korisnici
          thestefaneli

          Uz ugovor na dve godine, bez telefona, mesečna pretplata za Play+ 30 je 1.495 dinara sa PDV-om

          • 2. Re: Sklapanje novog ugovora postojeći korisnici
            emgazita

            Sa tom ponudom nisam zadovoljan, trebalo bi da je očigledno. Zašto bih inače trošio vreme na ćaskanja?

            • 3. Re: Sklapanje novog ugovora postojeći korisnici
              katarina.s

              Zdravo, pošalji mi brojeve o kojima je reč, kako bih proverila detalje. Zapratila sam te.

              • 4. Re: Sklapanje novog ugovora postojeći korisnici
                bojanprokic

                S tim u vezi, i moja malenkost je 063 postpaid pretplatnik još od 1997. godine, dakle "lojalnost" u trajanju 20-tak godina. Nedavno, par dana pre isteka ugovora (25.12.2017) pokušao sam da uz obnovu 2 ugovora, obradujem sebe novim Samsung J7 2017 Duos aparatom uz kupovinu na rate u Telenor banci. Nažalost, ovaj model Samsung mobilnog telefona je rasprodat, pri čemu su zaposleni u Telenor poslovnicama, kao i operateri na 063 9000 potpuno ravnodušni i nezainteresovani, iako se radi o pretplatniku lojalnom 20 godina. Prethodno, pisanim putem dobio sam "velikodušnu" ponudu Telenora (potpisanu od strane g. Arslana Jareda, direktora marketinga Telenora), za kupovinu na rate mobilnog aparata iPhone SE koji je kako tehnički tako i finansijski neodgovarajući za mene (mobilni uređaj koji sam uredno isplatio putem kredita kod Telenor banke je Samsung J5 2015 tako da je g.Jared mogao lako da se uveri o mojim finansijskim i tehničkim mogućnostima). Slično je iskustvo i mojih prijatelja, koji su takođe višegodišnji Telenor postpaid pretplatinici. Šteta što ovo obraćanje ne može da se prosledi g.Arslan Javedu, direktoru marketinga Telenora, u svrhu informisanja, ako ništa drugo, o potrebi bolje komunikacije sa lojalnim korisnicima Telenora (kako je to i uobičajeno na "normalnim" tržištima) i planiranju nabavke adekvatne količine mobilnih aparata, u konkretnom slučaju, Samsung Galaxy J7 2017 Duos, koji se očigledno pokazao kao "best buy" aparat. Više nego očigledno je da je Telenor zadovoljan brojem pretplatnika, tako da su lojalni Telenor postpaid pretplatnici očigledno upućeni da se na tržištu opredele za stvarno najboljeg pružaoca usluge mobilne telefonije (naravno, tek onda u momentu podnošenja zahteva za prenos broja kod novog operatera, Telenorov predstavnik počinje da telefonom poziva pretplatnika i nudi mu bolje korisničke uslove i sl). PS. U Telenoru moja porodica već godinama poseduje 4 postpaid ugovora. Srdačno, Bojan Prokić

                • 5. Re: Sklapanje novog ugovora postojeći korisnici
                  katarina.s

                  Zdravo, Bojane, zaista mi je krivo zbog stečenog utiska. Navedeni model trenutno nije deo ponude, pošto su rasprodate sve količine. Za sada nemamo preciznu informaciju, da li i kada ćemo ga ponovo dobiti. Predlažem da pratiš naš sajt, kako bi bio u toku. Da li možda postoji neki drugi telefon koji ti se doapada, a deo je ponude?

                  1 od 1 smatraju da je ovo korisno