1 2 Prethodno Sledeće 15 odgovora Najnoviji odgovor dana 12.02.2018. 01.56 napisao/la je ilalic

    Pitanje u vezi aplikacije Capture

    amiga500

      Pozdrav.Uz ugovor play 20 sam odabrao dve aplikacije da koristim besplatno,drustvene mreze i viber. Imam aktiviran capture pa me zanima sta se desava posle 5.02? Da li ce mi se naplacivati automatski capture?Iskljucio sam danas sa jednog slota paket drustvene mreye ali pise da ce biti aktivan do 28 .02? Nisam bas rayumeo sta se desava sa Capture posle 05.02. Hvala

        • 1. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
          miki_serbia23

          U trenutku menjanja uslova 05.02.2018. ukoliko si bio aktivan korisnik dodatka u zadnja tri meseca, a imaš prazan slot za aktivaciju aplikacija, Capture će biti aktiviran u praznom slotu, tako da ćeš moći nesmetano da nastaviš sa korišćenjem aplikacije bez ponovne aktivacije.

           

          uslovi aktivacije 2018

           

          E sad, pošto ti je paket društvene mreže aktivan do 28.2., to jest nemaš prazan slot, trebalo bi da ti se servis Capture gasi, ali možeš ga aktivirati kad budeš imao prazan slot, ili da ga kupiš kao mesečni dodatak u iznosu od 295 dinara mesečno.

          1 od 1 smatraju da je ovo korisno
          • 2. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
            hakunamatata

            Samo da dodam da se digitalni servisi deaktiviraju na kraju meseca. Bez obzira što si deaktivirao danas, važi do kraja tekućeg meseca. Zato je uvek preporuka deaktivirati na kraju.

            • 3. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
              branislav871

              Rezime, ako nemaš prazan slot prostor za skladištenje će biti 2gb, odnosno ako nemaš aktiviran dodatak po ceni od 295rsd.

              E sada, zanima me šta se desiti sa uskladištenim podacima do 05/02, ukoliko će, nakon tog datuma, prostor za osnovno korišćenje biti samo 2gb?

              • 4. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
                katarina.s

                Korisnici koji ne žele da aktiviraju dodatak mogu da raspolažu svojim sadržajima na Capture-u putem aplikacije i portala https://capture-app.com/sr/ u roku od 30 dana. Korisnici će moći da preuzmu fajlove koje žele, tako što će pristupiti preko svog Connect ID naloga, izabrati (označiti) sadržaje koje žele da preuzmu, a zatim iz  menija  na aplikaciji ili portalu izaberu opciju za preuzimanje. Nakon isteka perioda od 30 dana, korisnički sadržaj će biti izbrisan sa njihovog naloga.

                1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                • 5. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
                  ime

                  Paket je Prenesi Play+XL...aktivirani su Deezer i HBO GO, Capture je bio aktivan i imao sam dva slobodna slota...i dalje imam dva slobodna slota ali Captura nema, niti moze da se aktivira a storage je na 2GB...koliko sam shvatio ako postoji slobodan slot aktivacija Captur servisa je trebalo da bude automatska?

                  • 6. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
                    brillanmiscolores

                    Isto pitanje, iako mi je paket Play+L i slot bio na vreme ispražnjen baš zbog nesmetanog nastavka korišćenja Capturea.

                    Međutim, Capture ne samo da nije popunio prazan slot iako sam ga koristila poslednja 3 meseca nego ga čak nema ni u ponudi niti na spisku usluga, a kad čekiram njega, kaže imaš 2 giga.

                    sad sam se i na browseru ulogovala u Moj T. i stoji prazan slot, pored HBO i Deezera.

                     

                    "U trenutku menjanja uslova korišćenja servisa 05.02.2018. ukoliko si bio aktivan korisnik dodatka u poslednja 3 meseca, a imaš prazan slot za aktivaciju aplikacija, Capture će biti aktiviran u praznom slotu tako da ćeš moći nesmetano da nastaviš sa korišćenjem aplikacije bez ponovne aktivacije."

                     

                    ja se stvarno nadam da je ovo samo neki privremeni bag dok se promene ne slegnu, jer baš neće biti kul ako nam je zakinut iako ispunjavamo ove gorenavedene uslove.

                    • 7. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
                      belfegor

                      Ista situacija kao Jelena. Prazan slot od januara, paket play +30. Da li će biti aktivirano ovih dana? S obzirom da predpostavljam da je nemoguće sve odjednom aktivirati. Samo nam pošaljite barem neku informaiciju jer u pitanju su gigabajti uspomena pa nam nije svejedno

                      • 8. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
                        branislav871

                        Kada ce biti omogucena aktivacija servisa preko portala i moj telenor app?

                        • 9. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
                          katarina.s

                          Ćao, moliću za samo malo strpljenja, radimo na rešavanju.

                          • 10. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
                            brillanmiscolores

                            upravo sam čekirala Moj T. app i Capture app i sve je vraćeno u normalu, jupiiii, hvala vam na brzom uklanjanju nedoumica i problema ❤️

                            • 11. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
                              ilalic

                              "Nakon isteka perioda od 30 dana, korisnički sadržaj će biti izbrisan sa njihovog naloga."

                              Kako neko sme da brise neciji privatni sadrzaj?

                               

                              Cekajte, ja sam do pre mesec dana redovno dobijao SMS poruke od Telenora kako mi je memorija na telefonu puna i da instaliram BESPLATAN Capture sa 100 GB prostora, sto sam ja na kraju i ucinio. Nigde ni pomena da se radi o promociji ili privremenoj usluzi. I tako ja prebacih 6 GB slika. Nakon 5. februara dobijem email kako mi je prostor pun 100% i da je potrebno da se pretplatim da bih nastavio da ga koristim. Mislo sam da je u pitanju neka greska ili bag i da ce uskoro biti otklonjen.

                              Sada slucajno nailazim na ovu informaciju da ce sadrzaj biti izbrisan nakon 30 dana, znaci bez ikakvog prethodnog upozorenja!!!

                               

                              Pa ljudi moji, ja sam veoma iznerviran, jer ovo nije nista drugo nego jasna i direktna PREVARA, da ne kazem KRADJA!

                              Znaci, teoretski postoji mogucnost da neko ostane bez 98 GB svojih slika (uz svesno nagovaranje Telenora)!!!!!?

                              Ovo je za sudsku tuzbu!

                              • 12. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
                                branislav871

                                Kolko dugo si korisnik Telenora? Moram da te demantujem. Telenor nikada nije slao poruke da ti je prepunjena memorija telefona (jer niko ne pristupa tvom telefonu, pa može da zna kako stojiš sa memorijom). Capture, jeste bio besplatan do 05/02, a prethodno preko 2 godine. Najavljeno je još krajem decembra 2017. da će servis biti dostupan kao digitalni servis kroz pakete ili kao dodatak uz mesečnu pretplatu. Rok od mesec dana je skroz korektan da odlučiš hoćeš li se 29og dana pretplatiti ili do tada prebaciti fotogrfije i ostale sadžaje na računar ili neki drugi cloud servis. Isto tako, ako si preplatnik razmisli da Capture aktiviraš kao digitalni servis,

                                • 13. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
                                  ilalic

                                  Korisnik sam Telenora na konkretnom broju skoro dve godine i to veoma zadovoljan do pre par nedelja, čak planiram i drugi telefon da prebacim ovih dana na Telenor pa da cela porodica bude tu.

                                   

                                  “Ponestaje ti prostora na telefonu?” je možda slučajna koincidencija uvek bas u trenutku kada mi zaista ponestaje prostora, ali svakako niko i nikad me nije obavestio o planiranom prekidu servisa, odnosno da je uopšte u pitanju promocija niti da postoji neki promotivni period dok mi nije stigla poruka od samog Capturea da mi je kvota potrosena. I svakako me niko i nikad nije obavestio da će mi slike biti izbrisane da slučajno to nisam video na forumu. Mogu da progutam da je neko odlučio da u jednom trenutku naplaćuje uslugu, pa da vam ograniči pristup ali sačuva ono sto je tamo do beskonačnosti, ali da će sav privatni sadržaj biti izbrisan bez najave, pitanja i  upozorenja, u roku od samo 30 dana, ne mogu ni u ludilu da razumem.

                                  Ljudi , kako bi se osećali da vam neko namerno obriše na hiljade fotografija od kojih mnoge mogu biti vrlo važna dokumentacija, da ne kažem i slike od rođenog deteta?..

                                  Sa druge strane, što se tiće samog servisa, pa čak i sam iCloud kao native servis je dosta povoljniji od Capturea.

                                  • 14. Re: Pitanje u vezi aplikacije Capture
                                    branislav871

                                    Preko Captura, postoji mogućnost kupovine prostora, najniža cena je 99rsd/mesečno za 10gb (b, što je alernativa pretplati preko Telenora. Opet, ponuda Telenora obuhvata 100gb za skladištenje i 10gb za protok sadržaja.

                                    1 2 Prethodno Sledeće