4 odgovora Najnoviji odgovor dana 31.12.2018. 09.17 napisao/la je slavkoslavuj

    Dogovor u vezi novog ugovora i popust

      Postovanje, hteo bih da obnovim ugovor pa bih da se dogovorimo za popust. Ne bih da uzimam telefon, samo obnova ugovora sa popustom. Dugogodisnji sam korisnik.  Ako moze Katarina da me zaprat kako bi razmenili poruke. Hvala.

        • 1. Re: Dogovor u vezi novog ugovora i popust
          mdamnjanovic

          Katarina S će biti tu tek u ponedeljak. Ako je hitno, možeš da ih kontaktiraš preko društvenih mreža, mejlom na servis@telenor.rs ili pozivom na 063/9000

          • 2. Re: Dogovor u vezi novog ugovora i popust
            katarina.s

            Zdravo, Jovane, zapratila sam te. Očekujem poruku :)

            • 3. Re: Dogovor u vezi novog ugovora i popust
              nenaddj

              Moje postovanje Katarina, imam veliki problem i zeleo bih sa vama da razgovaram. Buduci da vidim preko foruma da ste dosta pristupacniji u razgovoru, u odnosu  na vase kolege iz Korisnickog servisa, mozda mozete da mi pomognete. Vec 15 dana od kako mi je istekao ugovor na dva broja, samo sam dobijao negativne odgoovore od vasih kolega i moram reci da su izrazito neprijatni. Izgleda da Telenoru vise nije u cilju da zadrzite postojece korisnike, pogotovo nas koji smo od '94 kod vas. Zbog dostupnosti podataka na drustvenim mrezama, sada je sve javno i dostupno javnosti. I u razgovoru sa drugim korisnicima, uvideo sam da mnogi koriste odredjene beneficije na koje sam ukazao i zatrazio od Sluzbe za brigu o korisnicima. I na email i preko Call centra uporno dobija da ta opcija "ne postoji" i da je nemoguce dobiti. Ne bih da prelazim kod drugih operatera, zeleo bih da dogoovorim sa vama ili sa nekim vasim kolegom ako je to moguce, jer smatram da je ovo bezobrazluk i diskriminacija nas postojecih. Jer sve dostupne opcije paketa, su dostupne svim novim korisnicima. Po tome mi stari ne ostvarujemo nikakve beneficije.

              Nadam se da cete mi ubrzo odgovoriti Katarina S

              • 4. Re: Dogovor u vezi novog ugovora i popust
                slavkoslavuj

                Nenade dzaba se trudis.Neinteresuje njih ni da li si dugo godina korisnik i dal placas racune iznad proseka drugih.Sve oni nas stavljaju u istu kesu.Ja sam prekljuce poslao e-mail telenoru sa zahtevom na popust za novi telefon i odjebali su me iako sam stari korisnik i imam prosek od 13-14000 mesecno.Posto mi je jedan ugovor sad izasao a za drugi broj mi izlazi u maju vrlo rado cu se pozdravit sa njima.