7 odgovora Najnoviji odgovor dana 20.02.2018. 00.53 napisao/la je milos29

    Servisi koji naplacuju bez znanja korisnika

    milos29

      Skraticu odmah pricu.

      Clan porodice je poceo da dobija SMS poruke sa broja 2525 i 3663. Svaka poruka je bila naplacivana bez naseg znanja. Uspeli smo da se odjavimo sa 3663 smo se odjavili sa STOP. Sa broja 2525 nemozemo sa stop. Pozvali smo Telenor i receno Nam je sledece na sve ovo: Pise da su usluge provajdera a devojka u korisnickom servisu ne zna o cemu se radi.
      Niko se nije prijavio na servis tih brojeva niti je ikada poslata SMS poruka na te brojeve.
      Kada sam pokusao da se odjavim sa servisa 2525 sa porukom odjava dobili smo sledece: " Vas zahtev je neispravan. Molimo Vas da proverite unete podatke i pokusate ponovo. Odjavu servisa mozete izvrsiti i ovde http://www.centili.com/customercare/
      Kada odete na sajt centili.com videcete cime se ta firma bavi i da je tu Telenor logo (znaci da saradjuju sa njima)
      Racun za njihove servise za mesec januar je tacno 2,981.75 dinara. U tu stavku upada i koriscenje servisa bus plusa ( oko 150-200 dinara su usluge bus plus servisa ).

       

      Posto sam siguran da necemo platiti ovo koliko god Telenor to zahtevao, zelim obljasnjenje na sledece: Kako Vasa zaposlena u korisnickom servisu ne zna nista i nema nikakav uvid u izvore ovih servisa a kada zelim da se odjavim sa servisa dobijes sajt gde se nalazi Vas logo? Zanima me koja je Vasa saradnja sa tom firmom i da li je moguce da tako velika telekomunikaciona kompanija nema uvid u ovakve stvari. Ponovicu da se niko nije prijavio na te servise, poruke su same pocele da dolaze i naplacuju. Obrisali smo poruke sa mislju da je to nekakva glupost, niti smo znali da su te poruke naplacivale njihovo slanje nama, ali kada je dosao racun za januar, tada smo zvali korisnicki servis i tako je nastao i ovaj post.

       

      Zaista ocekujem konkretan odgovor bez postovani zovite ove ili uradicemo ovo. Postujem Telenor usluge, nikakve probleme nismo imali nikada, ali ovo je zaista ekstremno, zar ne?

      Hvala!

        • 1. Re: Servisi koji naplacuju bez znanja korisnika
          hakunamatata

          Pozdrav,

          Pisali smo više puta o tome na forumu.

          Pogledaj Usluge provajdera?

          • 2. Re: Servisi koji naplacuju bez znanja korisnika
            milos29

            Okej, ja otisao na link, i pisali ste o tome ali nista niste resili.
            Vidim da si postavio dosta informacija o tome kako moze da se desi i sta se zaista zbiva, ali konkretno resenje kako da se 100% odjavimo i kako da povratimo novac to ne pise nigde.
            Od 8 postova na linku kome si mi dao, 2 su tvoja posta kako obljasnjavas a ostalih 6 je svako napisao svoj problem i tako je ostalo.

             

            Konkretno mi trebaju odgovori. Kako da svako bude u win-win kombinaciji ( Telenor da sacuva korisnike a ja da dobijem nazad svoj novac )??

             

            Hvala!

            • 3. Re: Servisi koji naplacuju bez znanja korisnika
              hakunamatata

              Da se razumemo, provajder (nebitno koji) ne može biti odgovoran za to šta ti radiš sa tvojim telefonom. Ja sam objasnio na koji način si mogao aktivirati te servise, kao i načine na koje možeš da ih deaktiviraš. Što se tiče povrata novca, mislim da to nije realno, uvek možeš pisati Katarina S da ti proveri. Mislim da nije realno iz razloga što bi to bilo isto kao kada bi otišao u roming i potrošio 15 GB interneta i onda se vratio i rekao kako ti to nećeš da platiš.

              Rešenje je odjava sa servisa, blokada tih brojeva ili hard reset telefona

              • 4. Re: Servisi koji naplacuju bez znanja korisnika
                milos29

                Mi se nismo uopste razumeli

                 

                Gledaj, bavim se digitalnim marketingom, i znam sta su reklame koje imaju skrivene naplate itd itd itd. Svoje ukucane sam dobro obucio o svemu tome, i vec godinama nemam ovakve probleme. Nas troje dosta placamo pretplatu, pa gledamo da uvek bude u sklopu budzeta ( nema mnogo kucanja bus plusa, nema zvanja kada se istrose minuti i slicno )

                 

                Niko nije kliknuo ni na kakve anti viruse, slike golih zena, igrice, video klipove i ostale stvari. Niko se nije cak ni prijavio na slicno.

                 

                Evo taman i update na celu ovu pricu

                 

                Guglao sam servis 2525 i obisao sam sve linkove u prvih 5 stranica. Ova stranica je jako interesantna, pogledaj i sam MEGAPLAY
                Na stranici jasno pise dole KAKO MOZE DA SE PRIJAVI I ODJAVI NA OVAJ SERVIS. Opet stojim iza toga da niko nikada nije slao poruku na taj broj niti je iko ikada posetio ovakav ili slican sajt i ostavljao bilo kakve licne informacije.


                Napominjem probao sam STOP i ODJAVA nista nisam uradio. Na ovom sajtu pise da ukucam STOPMEGA, uradio sam to i skinuo mi je 120rsd ( sjajno, zar ne? ). I naravno poruka je dosla kao i kada sam otkucao ODJAVA. ( kada je bilo poslato STOP nisam dobio nikakav odgovor i nisu bile naplacene te poruke )
                Onda videh i broj +381114142765
                Pa sam i pozvao. Javio se mladi gospodin po imenu Zdenko i ja mu obljasnim sve i na kraju ga pitam sta trebam da ukucam da bi zaustavio taj servis, sta god taj servis bio. On mi je na to rekao da moram da mu dam broj na koji su stizale poruke, pa ce on da tamo nesto vidi i blokirace mi broj. Okej, slozim se ja sada sa tim, dam mu broj i on kaze da je blokirao broj za te servise. Iskreno, nekako mu i ne verujem, al ajde... mozda Zdenko govori istinu.

                 

                I sada ja se pitam sledece: Po Zdenkovoj logici, ispada da svako ima sansu da upadne u ovakvu prevaru, i onda ja moram da zovem njih, da se odjavim na njihovu prevaru za koju su vec uzeli novac a ja moram da platim Telenoru koji mi kazu da ne znaju nista?
                Pa se pitam kako je to moguce od strane operatera? Da ne preduzme nista? I da mi se to desilo u Vipu ili MTSu i njih bi isto zvao i pisao ovako.

                 

                Ljudi koji su pisali u ovom threadu sto si mi dao link nemaju sanse da se bore protiv ovakvih firmi koje izvrnu svaku rec koju kazu i zaradjuju na foru, ukljucujuci i mene, ali da se nista ne uradi po tom pitanju od strane Telenora je malo neozbiljno, zar ne? Nadam se da si razumeo dublje celu pricu osim prostog da me usmeris na nesto o cemu se pisalo...

                 

                Ja ne znam da li si zaposlen u Telenoru ili si samo keva foruma, pa ako si vec neko i nesto ovde, mislim da je ovo odlican post da se potrudis zajedno sa svim aktivnim clanovima da uradite nesto po ovom pitanju. Barem napisite clanak o tome kako svi vasi korisnici trebaju odmah da urade ovo ili slicno nesto, kako bi to u startu zaobisli svi. I to ne mislim da ljudi traze odgovore po internetu ( jer danas 90% ljudi ne zna kako pravilo da uradi pretragu za neke specificnije stvari ), vec da objavite kompletan clanak o tome i nekako se potrudite da to svi korisnici znaju.

                 

                Toliko od mene... Gorane hvala na vremenu

                • 5. Re: Servisi koji naplacuju bez znanja korisnika
                  thestefaneli

                  Da dodam samo na sve ovo što je Goran napisao; za blokadu svih provajdera potrebno je podneti pisani zahtev u nekoj od poslovnica. To je jedini siguran način da se ovakav problem više neće ponoviti.

                  1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                  • 6. Re: Servisi koji naplacuju bez znanja korisnika
                    dusan.mrvic

                    Ja sam zadnjih 6 godina u telenoru ni jednom mi nisu nista preko naplatili. Sta radite vi to ljudi ne znam, ali ocigledno nije do njih vec do vas

                    1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                    • 7. Re: Servisi koji naplacuju bez znanja korisnika
                      bancilov

                      Mogu samo da dodam da sam korisnik Telenor usluga od 19.12.2006 i da je svaki racun bio na svom mestu.Od mene čista DESETKA. Pozdrav