3 odgovora Najnoviji odgovor dana 25.02.2018. 13.28 napisao/la je branislav871

    Capture deaktiviran

    danilo999

      Kada sam sklapao ugovor pored tri digitalna servisa capture je isao gratis ali sada vidim da mi je capture deaktiviran i da mi je prostor sa 100 gb na cloudu smanjen na 2 gb. Da li mogu da dobijem neko pojasnjenje sta se desilo i promenilo.

        • 1. Re: Capture deaktiviran
          hakunamatata
          Od 05.02.2018. godine, ukoliko si korisnik Play+ paketa u Srbiji (Play+ 1,2,3; Play+ Solo, Duo; Trio, Prenesi Play+ S, M, L, XL, XXL; Play+ 20, 30, 40) imaćeš mogućnost da aktiviraš i koristiš Capture aplikaciju sa prostorom od 100GB sa čuvanje slika kao i internet saobraćajem od 10GB namenjenim za korišćenje aplikacije na mesečnom nivou.

           

          U trenutku menjanja uslova korišćenja servisa 05.02.2018. ukoliko si bio aktivan korisnik dodatka u poslednja 3 meseca, a imaš prazan slot za aktivaciju aplikacija, Capture će biti aktiviran u praznom slotu tako da ćeš moći nesmetano da nastaviš sa korišćenjem aplikacije bez ponovne aktivacije.

          Ukoliko je, u trenutku menjanja uslova korišćenja servisa 05.02.2018., slot za korišćenje aplikacija zauzet u Moj Telenor aplikaciji, prostor za čuvanje fotografija kao i internet saobraćaj za korišćenje Capture aplikacije se više neće dodeljivati i imaće osnovnu ponudu prostora od 2GB za skladištenje pri čemu uvek možeš da aktiviraš Capture ukolko oslobodiš jedan slot ili kupiš mesečni dodatak putem Moj Telenor aplikacije po ceni od 295 dinara.

          Ukoliko si korisnik nekog drugog postpejd paketa, ili si pripejd korisnik, od 05.02.2018.  prostor za čuvanje fotografija kao i internet saobraćaj za korišćenje Capture aplikacije se više neće dodeljivati i imaće osnovnu ponudu prostora od 2GB za skladištenje pri čemu uvek možeš da aktiviraš Capture kao mesečni dodatak putem Moj Telenor aplikacije po ceni od 295 dinara, u okviru kog dobijaš 100GB prostora za skladištenje i 10 GB za korišćenje aplikacije.

          Ukoliko si korisnik Premium ili Premium+ paketa uslovi za korišćenje Capture aplikacije će ostati nepromenjeni.

          Svi korisnici koji budu aktivirali Capture servis imaju pravo na besplatni probni period u trajanju od 30 dana od dana aktivacije. Nakon isteka besplatnog probnog perioda, Capture servis će biti naplaćen prema važećem cenovniku, odnosno prema uslovima koji važe za odabrani tarifni paket.

          U slučaju da želiš da prestaneš sa korišćenjem Capture dodatka biće potrebno da ga deaktiviraš putem Moj Telenor aplikacije.

          Ukoliko potrošiš dodeljeni saobraćaj za korišćenje Capture aplikacije, za dalje korišćenje aplikacije trošiće se internet saobraćaj iz tarifnog paketa ili će biti naplaćen u skladu sa cenovnikom usluga. Internet saobraćaj dodeljen za korišćenje Capture aplikacije važi isključivo u nacionalnom saobraćaju. Korišćenje aplikacije u inostrantvu biće naplaćeno po važećem cenovniku roming usluga.

           

          IZVOR: uslovi aktivacije 2018

           

          1 od 1 smatraju da je ovo korisno
          • 2. Re: Capture deaktiviran
            danilo999

            Ovo mi se uopste ne svidja. Ovo je zanemarivanje starijih korisnika, terate ih da plate servis koji su do tada koristili, a novi korisnici ga dobijaju gratis koliko sam ja razumeo!

            • 3. Re: Capture deaktiviran
              branislav871

              Svi koji žele da koriste servis, ili plate ili ga aktiviraju u okviru play+ ili premium+ paketa. Nije besplatan.

              Predlog je i promena na veći play+ paket, ako su recimo uz play+20 dva servisa već aktivirana.