1 odgovor Najnoviji odgovor dana 01.03.2018. 05.46 napisao/la je katarina.s

    Problem sa promenom paketa na jeftiniji nakon isteka ugovorne obaveze

    mristic71

      Nakon što mi je istekla ugovorna obaveza, na moj zahtev da promenim tarifu, birajući jeftiniju opciju, radnica u poslovnici Bor (nema bedž sa imenom) mi je ponudila sijaset različitih opcija da zadržim visinu uplate na istom nivou a dobijem neke nove usluge.... To mi nije odgovaralo i ja sam insistirao na kupovini jeftinijeg paketa koji potpuno zadovoljava moje potrebe. Radnica mi je onda rekla da to NIJE MOGUĆE, ZBOG PROMETA !!!  Kako to nigde na Telenorovom sajtu ne stoji kao uslov, tražio sam objašnjenje, "Zbog prometa" kaže...

      Kakav promet, ja imam 3 broja u Telenoru, i klijent sam od 2011?

      Kada sam zapretio da ću zvati Beograd i da ću sa sva 3 broja da prenesem u VIP, omogućili su mi, uz pomoć još jedne radnice, da dobijem ono što želim, pravdajući se komplikovanim programom koji nije dozvolio odmah tu opciju.

      Sledeća su pitanja : Da li je vaš program zaista tako komplikovan da radnice ne mogu da nauče da isti koriste u potpunosti?

                                      Da li je to bio pokušaj da mi prodate nešto što ja ne želim i nisam spreman da platim?

                                      Da li ste doveli radnike u takav položaj da oni moraju da se služe trikovima da bi ostvarile target i tako zadržale svoju poziciju?

      Kakvi god da su razlozi, ne ide vam na čast...

      Pozdrav

      Marjan

      Bor