11 odgovora Najnoviji odgovor dana 28.03.2018. 13.59 napisao/la je miki_serbia23

    Pre-paid dopuna

    milos.s

      Postovani,

      dopunio sam kredit sa svog pre-paid broja na drugi pri-paid broj, ciji sam isto korisnik, rok vazenja dopune se nije promenio.

      Da li ste promenili uslove koriscenja ove usluge ili je ovo samo sistemska greska?

      p.s: Ne nalazim se u Srbiji, a rok za dopunu kredita se nije azurirao, iako sam izvrsio dopunu.

      Da li postoji mogucnost da mi pomognete da resimo ovaj problem na obostrano zadovoljstvo ovim putem?

      Unapred zahvalan!

        • 1. Re: Pre-paid dopuna
          thestefaneli

          Miloše,

           

          jesmo. Od 21.04.2018. se menja rok važenja kredita za većinu prepaid brojeva, tako da je on od sada 60+330 dana.

           

          Kakav je tačno problem u pitanju i kako mogu da ti pomognem?

          • 2. Re: Pre-paid dopuna
            milos.s

            Kada dopunite kredit sa jednog na drugi pre-paid broj, on obicno produzava rok vazenja dopune, kao i rok za dopunu kredita na broju koji dopunjujete (330 + 60 dana za dopunu).

            U mom slucaju do te promene nije doslo, rok vazenja dopune je 05.04.2018, rok za dopunu kredita je takodje ostao nepromenjen 04.06.2018.

            Kredit sam dopunio juce (23.03.2018.), sto znaci da bi trebalo da dodje do produzenja roka vazenja i roka za dopunu kredita, ali kao da  nisam ni izvrsio dopunu.

            Sto se tice novih uslova, to bi trebalo da bude od 21.04.2018. danas je 24.03.2018. tako da bi sve trebalo da bude po starom, kao sto je nevedeno u okviru sl. linka -

            Pošalji dopunu

            "Rok važenja na ovaj način izvršenih dopuna kredita je 330 dana, uz dodatnih 60 dana za dopunu, osim za Telenor pripejd paket 200 i Regionalni tarifni paket u okviru kojih dopuna važi 60 dana, uz dodatnih 330 dana za dopunu. "

             

            Ako radite za kompaniju Telenor molim Vas da proverite moje navode i da mi pomognete da se ispravi ova greska.

            Moj e-mail imate oba broja su povezana na "Moj Telenor", broj koji je dopunjen se zavrsava sa brojevima 541 broj sa koga je inicirana dopuna se zavrsava sa brojevima 059.

            Unapred zahvalan!

            • 3. Re: Pre-paid dopuna
              thestefaneli

              Miloše,

               

              žao mi je, ali ne mogu da proverim koji su brojevi u pitanju preko email-a. Zamolio bih te da pozoveš call centar na 063 9000.

              • 4. Re: Pre-paid dopuna
                milos.s

                Nisam u mogucnosti da pozovem call centar jer, kao sto sam ranije pisao , nisam u Srbiji i neću biti još sigurno godinu dana, a pomoć mi je potrebna da rešim ovaj problem koji je verovatno sistemska greska, ne moja. Da li mogu da vam pošaljem privatnu poruku na forumu sa mojim podacima i da vi pogledate i rešite ovaj problem na obostrano zadovoljstvo?

                • 5. Re: Pre-paid dopuna
                  thestefaneli

                  Možeš nam se obratiti direktno na mail servis@telenor.rs sa svojim podacima kao i opisom problema, pa će kolege iz tehnike izvršiti sve neophodne provere u najkraćem mogućem roku. Ako ti zatreba još neka informacija, na raspolaganju sam.

                  • 6. Re: Pre-paid dopuna
                    milos.s

                    Hvala na brzom odgovoru!

                    Prosledio sam email na reklamacije@telenor.rs

                    , pošto ću dobiti brzi odgovor ako Vas kontaktiram na servis@telenor.rs proslediću email i toj službi .

                    • 7. Re: Pre-paid dopuna
                      katarina.s

                      Ćao, Miloše, ukoliko si svoj prepaid broj dopunio slanjem dopune sa drugog prepaid ili hibrid broja, važenje dopune, odnosno broja se ne menja. To je navedeno na našem sajtu, baš u linku koji si nam poslao (boldovanim slovima): https://www.telenor.rs/sr/privatni/usluge/ostale-usluge/placanje-racuna/posalji-dopunu.

                      1 od 1 smatraju da je ovo korisno
                      • 8. Re: Pre-paid dopuna
                        milos.s

                        Draga Katarina,

                        u prvom postu u ovoj temi sam postavio pitanje: "

                        Postovani,

                        dopunio sam kredit sa svog pre-paid broja na drugi pri-paid broj, ciji sam isto korisnik, rok vazenja dopune se nije promenio.

                        Da li ste promenili uslove koriscenja ove usluge ili je ovo samo sistemska greska?"

                         

                        Do sada (dok nije naknadno dodat tekst koji je boldovan na gore navedenom linku) ovakav vid dopune je produzio validnost roka za dopunu kredita.

                        Sada je doslo do neke promene.

                        Kakve? Ne znam, ali bih voleo da mi pojasnite, posto sam pre par meseci na ovaj nacin produzavao validnost broja .

                        Ove izmene, koje su se ocigledno desile u hodu, bez obavestenja korisnika (po principu ne diraj dok radi) su sibicarenje.

                        • 9. Re: Pre-paid dopuna
                          katarina.s

                          Hmm, možda se nismo najbolje razumeli ili je promakla ta info. Ako prebaciš kredit sa drugog pripejd ili hibrid broja neće se promeniti datumi važenja, a ako dobiješ kredit koji je poslat sa postpejd broja hoće. Ovo pravilo se primenjuje odavno i navedeno je na našem sajtu.

                          • 10. Re: Pre-paid dopuna
                            milos.s

                            Poštovana gospodjice/gospodjo,

                            Ovo nije prvi put da sam dopunio pre-paid račun sa drugog pre-paid računa, iskreno nisam imao ovakvih problema, rok važenja se uvek ažurirao, ovo je nešto novo... ali nije više bitno, pošto ste vi pružalac usluge možete uslove da menjate kako želite, ali bi bilo poželjno da ubuduće obavestite one, od kojih zavisi vaše poslovanje.

                             

                            Hvala Vam na odgovoru.

                            • 11. Re: Pre-paid dopuna
                              miki_serbia23

                              Ovo stvarno stoji na sajtu ko zna od kad. A priznaćeš, malo je nelogično da prebacivanjem kredita sa jednog prepaid na drugi pripejd broj produžavaš rok važenja broja. Tako možeš u nedogled da prebacuješ kredit sa jednog prepaid broja na drugi i da produžavaš datum važenja kredita i broja. Nisu u Telenoru toliko naivni.

                               

                              Pošalji dopunu